Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies joka haluaa nöyryyttää ym

Vierailija
19.08.2019 |

Mitä on tapahtunut miehen lapsuudessa jos haluaa alistaa ja nöyryyttää naista?teetättää mitä ihmeempiä asioita. Lyödä ja kuristaa eikä ilmekkään värähdä siitä.kyseessä siis seksi yleensä noissa tilanteissa. Mutta muutenkin saattaa tulla esiin väkivaltaisia piirteitä

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
19.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko pieni sukuelin?

Vierailija
2/27 |
19.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kiihottaako häntä alistaminen seksissä? Vai alistaminen ylipäänsä ilman seksiä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
19.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis kiihottaako häntä alistaminen seksissä? Vai alistaminen ylipäänsä ilman seksiä?

Alistaminen seksissä. Ap

Vierailija
4/27 |
19.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei siinä mitään ihmettä ole tarvinnut olla. Haluja on monenlaisia erilaisilla ihmisillä.

Itse pidän naisena nimenomaan tuollaisesta käytöksestä miehellä sängyssä ja ihan normaali lapsuus minulla on takana ydinperheessä jossa on ollut rakastavat vanhemmat läsnä.

Vierailija
5/27 |
19.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä. Minua kiihottaa tulla alistetuksi (olen nainen) enkä osaa sanoa mikä lie mennyt lapsuudessa pieleen. Olen yleensä arjessa sellainen "kaikki langat käsissä", en tiedä liittyykö siihen että vällyjen välissä on ihana kun joku muu määrää ja mie tottelen mukisematta. Siihen liittyy myös ajatus että tuo toinen haluaa minua niin kovasti että on valmis vaikka pakottamaan. Ja toisaalta liittyy siihen luottamuskin, että uskaltaa heittäytyä toisen "käsiteltäväksi", antaa vallan toiselle. Tämä kaikki siis pitkässä, turvallisessa parisuhteessa sovitusti.

Vierailija
6/27 |
19.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuohon mitään ihmeellistä ole tarvinnut tapahtua, jos siis ei alista kuitenkaan väkisillä sellaista naista joka ei ole mukana leikissä.

Minä olen pitkälti alistuva ja välillä haluan myös itse alistaa ja toisaalta vaan viedä ilman sen kummempia alistusaspekteja, mutta väkivaltaisesta seksistä en tykkää.

Nöyryyttäminen, vallan ilmentäminen ja paikan näyttäminen ilman väkivaltaisia otteita kiihottaa kovasti.

Riippuu jonkin verran kuukautiskierron vaiheesta, että millaista dynamiikkaa haluan.

Veljeni taas on seksuaalisesti vahvasti alistava, ja meillä on ollut tosi onnellinen ja turvallinen lapsuus.

Vanhempamme ovat edelleen yhdessä ja saimme kotoa tasavertaisen parisuhdemallin, eli kumpikaan ei ole toisen yläpuolella ja molemmat palvelevat toisiaan.

Luulen, että nämä on enempi biologisia juttuja, jotka tulevat seksissä ilmi.

Vierailija
7/27 |
19.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on siis ehdoton näissä jutuissa, jotenkin haluaa pakottaa naisen suostumaan näihin juttuihin. Tekee vaikka nainen ei innostuisi jostakin asiasta. On kerran kuristanut ilmoittamatta tajun pois. Tuo kuristaminen pakkomielle että laukeaa ollenkaan. Tarkoitin siis miestä, että mikä on johtanut hänellä tuollaiseen käytökseen. Ap

Vierailija
8/27 |
19.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko pieni sukuelin?

Seurustelin hetken ihmisen kanssa, jolla oli kova tarve nöyryyttää naista sängyssä.

Ja se elin oli tosiaan etusormeni veroinen peli. Ehkä vähän lyhyempi.

Vierailija
9/27 |
19.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies on siis ehdoton näissä jutuissa, jotenkin haluaa pakottaa naisen suostumaan näihin juttuihin. Tekee vaikka nainen ei innostuisi jostakin asiasta. On kerran kuristanut ilmoittamatta tajun pois. Tuo kuristaminen pakkomielle että laukeaa ollenkaan. Tarkoitin siis miestä, että mikä on johtanut hänellä tuollaiseen käytökseen. Ap

No tuo on jo sairasta, ja voi viitata vaikka vakavaan persoonallisuushäiriöön.

Lähde vielä kun voit.

Tuo ei ole mitään normaalia alistamista seksissä.

Vierailija
10/27 |
19.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa erota tuollaisesta hullusta, ennen kuin pääset hengestäsi. Onkohan kyseessä exäni, eli J. pk-seudulta? Exäni koti oli ollut väkivaltainen ja hänen äitinsä alistetussa asemassa, muiden naureskelun ja pilkan kohteena.

Vierailija
11/27 |
19.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko pieni sukuelin?

Seurustelin hetken ihmisen kanssa, jolla oli kova tarve nöyryyttää naista sängyssä.

Kyseisellä miehellä on muuhun kokoon nähden aika pieni elin. On siis pitkä, isot jalat ja kädet ja sitten pieneksi jäänyt muna. Olisko se siis se syy..ap

Vierailija
12/27 |
19.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko poikaystäväsi nimi Michael Penttilä?

Mielenvikainen.

Vierailija
13/27 |
19.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko pieni sukuelin?

Sama juttu oli exäni kanssa, hän on pienipilinen mies, aggressiivinen, hieman sairaalla tavalla alistava.

Vierailija
14/27 |
19.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samainen henkilö piti estää kaikintavoin kun ei uskonut että juttu on ohi. Suoraan kerrottu ja silti jatkaa kyttäämistä. Ajaa ohi tai ilmestyy kauppaan ja seuraa siellä ulos asti. Jää seisomaan lähettyville. Ap

Vierailija
15/27 |
19.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persoonallisuushäiriö

Vierailija
16/27 |
19.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen ihminen ei usko ettei kiinnosta jos sen suoraan sanoo ja muuttaa numeronsa? Joku kaheli.

Vierailija
17/27 |
19.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan normaalia on, meillä on erilaisia haluja

Vierailija
18/27 |
19.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tuohon mitään ihmeellistä ole tarvinnut tapahtua, jos siis ei alista kuitenkaan väkisillä sellaista naista joka ei ole mukana leikissä.

Minä olen pitkälti alistuva ja välillä haluan myös itse alistaa ja toisaalta vaan viedä ilman sen kummempia alistusaspekteja, mutta väkivaltaisesta seksistä en tykkää.

Nöyryyttäminen, vallan ilmentäminen ja paikan näyttäminen ilman väkivaltaisia otteita kiihottaa kovasti.

Riippuu jonkin verran kuukautiskierron vaiheesta, että millaista dynamiikkaa haluan.

Veljeni taas on seksuaalisesti vahvasti alistava, ja meillä on ollut tosi onnellinen ja turvallinen lapsuus.

Vanhempamme ovat edelleen yhdessä ja saimme kotoa tasavertaisen parisuhdemallin, eli kumpikaan ei ole toisen yläpuolella ja molemmat palvelevat toisiaan.

Luulen, että nämä on enempi biologisia juttuja, jotka tulevat seksissä ilmi.

Asioita, joita en haluaisi veljestäni tietää. :D Enkä halua tietää, miksi sinä tiedät tämän veljestäsi.

Vierailija
19/27 |
19.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi naiset aina miettivät, mistä miehen ongelmat johtuvat? Haluavat tietää diagnoosin ja pohtivat, mistä kaikki on alkanut... Mitä helvetin väliä sillä on? Syyt ja diagnoosi eivät todennäköisesti koskaan selviä! Riittää kun tietää, että mies on sekopää ja VAARALLINEN. Yrittäkää ymmärtää vähemmän ja pitäkää enemmän huolta itsestänne ja turvallisuudestanne.

Vierailija
20/27 |
19.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin vaan johtuuko heikosta itsetunnosta tuo alistamisen ja nöyryyttämisen tarve. Kun on pieni elin niin syöhän se kai itsetuntoa. Jos vaikka lapsuudessa joku maininnut tai kiusannut asialla ja jäänyt traumat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan yksi