Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tekisit jos selvisi että miehelläsi on lapsi entisestä suhteesta?

Vierailija
18.08.2019 |

Lapsi jonka hän kieltää.

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos suhde on pitkä,on testillä todettu isäksi ja silti kieltää, olisi vakavan keskustelun paikka, mahdollisesti ero. Jos suhde on uusi, jäisi mies. En uskaltaisi lapsia tehdä tuollaisen kanssa.

Vierailija
2/33 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin kuin klapil päähän lyöty! Millä miehellä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon ollut tuossa tilanteessa ja ero tuli.

Vierailija
4/33 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaisi, jos pysyy kaukana meistä.

Vierailija
5/33 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjottaisin testamentin uusiksi. Ihmettelisin kyllä etten ole asiasta kuullut aiemmin, me ollaan kuitenkin oltu yhdessä 20 vuotta. Ja siskonsakin on sellainen lörppä ettei sillä mikään salausuus pysy.

Vierailija
6/33 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvittaisi kyllä, jos testamentin kirjottaisi uusiksi. En ottaisi rahaa "mieheltä", joka kieltää lapsensa eikä edes uskalla kertoa tästä uusille lapsilleen.

Vierailija
7/33 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se olisikin todellinen yllätys, sillä olemme olleet mieheni kanssa yhdessä yli 20 vuotta ja lapsemme ovat jo teinejä. En ole myöskään nähnyt missään mitään ruokkomaksuja näiden vuosien aikana, joten hyvin hän olisi lapsensa salassa pitänyt.

En tiedä mitä tekisin, keskustelisimme ainakin todella pitkään ja hartaasti ihan kaikesta. En usko, että meillä tulisi ero, mutta harkinnassa se olisi luottamuspulan takia.

Vierailija
8/33 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdelle tutulle löytyi isänsä kuoleman jälkeen isosisko, josta ei ollut koskaan kuullutkaan.

Että kyllä ne asiat viimeistään kuolinpesän selvityksen yhteydessä ratkeaa.

Vierailija
9/33 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ainoa edellytys suhteen jatkumiselle olisi täydellinen torjunta ja kaikenlaisen yhteydenpidon estäminen. Itse en halua lapsia elämääni missään muodossa eli mies valitsisi joko minut tai mukulansa. Kumpaakin ei elämäänsä saa, mutta toki mies saa ihan itse valita.

Vierailija
10/33 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isompi ongelma se olisi jos mies sen myöntäisi.

Vierailija
11/33 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tapahtunut noin. Suhde loppui. En halua miestä, joka ei kanna vastuuta omista seurauksistaan. Olisin ehkä jäänyt jos olisi ollut lapsen kanssa tekemisissä, mutta törkeää tuollainen täys kieltäminen. Maksaa muttei halua pitää yhteyttä.

Vierailija
12/33 |
19.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miettisin varmaan tilannetta jossa mies on päätynyt lapsen hylkäämään. Onko häntä yritetty kiristää lapsella? Onko päätös lapsen pitämisestä ollut yksin naisen? Onko mies itse ollut syntymän aikaan vasta lapsi/nuori? Onko joku muu mies ollut "isänä" lapselle?

Mieheni tuntien epäilisin että päätös ei ole ollut yksinkertainen - joku mutkikas kulma asiassa täytyy olla kun on tällaiseen päätynyt.

Vierailija
13/33 |
19.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se tulisi varmasti miehellekin yllätyksenä. Olemme joskus puhuneet asiasta. Minulla oli lapsia kun tapasimme, miehellä ei mutta hän oli jo pitkään halunnut lapsia. Mahdollista toki on että joku hänen sinkkuaikansa hoidoista on raskautunut vaikka mies on aina kuulemma käyttänyt kumia paitsi pidemmissä suhteissa mutta hän on ollut yhteydessä entisiin tyttöystäviinsä vuosia jälkeenpäin eikä heillä ole ollut lapsia. Mua ei haittaisi. Ja mies olisi vihainen naiselle joka olis pitänyt asian häneltä salassa. Mies ei ole vastuutaan pakenevaa sorttia eikä ymmärrä ihmisiä jotka salailevat asioita.

Vierailija
14/33 |
19.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopettaisin suhteen heti. Lapsensa hylkäävä ihminen on vastenmielinen.

Vierailija
15/33 |
19.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikilla noita lehtolapsia on. Mitäs sitä yhdenyön juttuja märehtimään jos edes lapsen äidillä ei ole vaatimuksia saati ilmoittaako edes aina mahdolliselle isälle.

Vierailija
16/33 |
19.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jättäisin heti, koska en voi kunnioittaa ihmistä joka ei kanna vastuuta omasta jälkeläisestään.

En kykenisi kiihottumaan sellaisesta, en asua saman katon alla, en kosketella enkä oikeastaan nähdä edes silmissäni moista äijänketaletta.

Olen erittäin lapsirakas, perhekeskeinen ja moraalinen ihminen, enkä voisi elää täysin päinvastaisen kanssa.

Vierailija
17/33 |
19.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän se kertoisi miehestä paljon, jos kieltää tai ei tapaa säännöllisesti lastaan.

Todennäköisesti, sellaista miestä ei jatkoon, koska se kertoo vastuuttomuudesta ja empatiakyvyn puutteesta miehellä, tuskin parisuhde voisi muodostua tuollaisen tyypin kanssa sen paremmin.

Mies jälkeenjäännyt tunnetasolla.

Vierailija
18/33 |
19.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ällistyisin, koska miehelläni ei ole edes ollut suhteita ennen minua :D

Vierailija
19/33 |
19.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies ei tietäisi asiasta itsekään ja kertoisi heti kun saisi tietää niin selvä, (ikäviä) vahinkoja sattuu.

Jos mies olisi tiennyt lapsesta eikä olisi kertonut niin erohan siinä ensialkuun ainakin tulisi. Ei mum mieheni kyllä ole niin hirveä ihminen, että salaisi tuollaisen asian.

Vierailija
20/33 |
19.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut vastaavassa tilanteessa ja kun kuulin miehellä olevan lapsen, johon ei pitänyt yhteyttä, eikä kertonut minulle, vuoden seurustelusuhteen päätin suhteen saman tien, kun mies oli kertonut oman versionsa tarinasta, kun olin kysynyt sitä.

Kipeää teki, mutta en olisi pystynyt miestä enää kunnioittamaan ja arvostamaan, jota parisuhde vaatii.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kuusi