Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä haittaa masennusdiagnoosista on? Olen kuullut...

Vierailija
18.08.2019 |

Olen kuullut että jos on masennusdiagnoosi (tai jokin muu mt-ongelma papereissa) niin terveydenhuollossa ei enää ikinä oteta muita ongelmia tosissaan vaan kaikki laitetaan masennuksen piikkiin. Onko totta?

Kommentit (41)

Vierailija
41/41 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

R- N KMT kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ööh mikä juttu tää on että masentunut tai mt-diagnoosin saanut ei saa vakuutuksia ? Mulla on henki-, matka- koti + auton kaskot + YEL... Asp-tilinkin sain avattua ja muutenkin kaikenmaailman opinto- ja autolainoja on tyrkytetty

- Diagnoosi paniikkihäiriö

Trolli.  Ja kun ne diagnoosit laitetaan riviin, niin yhdestakaan ei seuraa mitaan hyvaa.

Mika on se hyva asia, joka on psykiatrian kautta syntynyt, synnytetty maailmaan.

Nimetkaa!

Sinun lentolupakirjasi? Jos on niin on aika "saastainen". Ja onkin. Se ei silti tarkoita, ettenko ajattele etta todella olen lentolupakirjan arvoinen. En kuitenkaan halua sita sinulta.

Pilkkaaja.

Tassa mennaan, ja hiukan nyt tietysti on poikittain maailman kanssa, mutta nain mennaan, ja tassa olen onnellinen. Olen vielapa aivan vakuuttunut, etta olen totuudessa. Oikeudessa. Oikeus; etta hyva jaa ikuiseksi ja paha katoaa olemattomaksi. Ainoa tosi oikea.

Niin. En tosiaankaan hyvaksy muuta, ja haluan, ettta mailma muuttuu. Aivan pikkulapsellekin opetetaan: Hullu

Lapsi toistaa: Hullu

Ja kun lapsi on ottanut elamaa pilkkaavan hengen vastaan, ei han ole enaa viaton.

Espanjaksi se on: Loco, ja espanjalaiset vanhemmat ihan kiitettavasti opettavat tata sanaa pikkuisille. Kuinka surullista siis lopulta. Siina nakevat asian jota kuuluu kunnioittaa. Etta se oppi pysyy maailmassa. Mina en voi sita kunnioittaa. Se on pilkkaajan julistusta, han sanoo: Sina et voi koskaan tulla taydelliseksi. "Loco, Hullu".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla