Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Matkustan junalla ja vastakkaisella penkillä istuu parhaillaan enintään 20-vuotias nainen jonka puhelimen akku tyhjeni. Miksi lainaisin hänelle laturiani?

Vierailija
18.08.2019 |

Hänellä on jostain syystä vai USB-latausjohto (ilman varsinaista laturia) mukana mutta hakkasi silti kännykkää ahkerasti. Minulla on laturi mihin saa kerralla neljä laitetta kiinni. Mutta miksi antaisin naisen ladata kännykkäänsä minun laturilla?

Kommentit (154)

Vierailija
121/154 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On se huvittavaa miten tässä ketjussa on naisia jotka väittävät että ovat kohteliaita kaikille ja tervehtivät kaikkia. Eipä kukaan koskaan minua tervehdi rappukäytävässä.

Itse olen siis ylipainoinen mies eikä se naamakaan ole mikään erikoisen hyvä. Se on ihan naurettavaa miten läpinäkyvää naisten käytös on. Enkä nyt puhu mistään romanttisista tilanteista vaan kaikenlaisista arkipäivisistä jutuista.

Kassat eivät katso silmiin. Sanovat vaan ehdottoman minimin. Työpaikalla naiset välttelevät tilanteita joissa heidän pitää olla kanssani yksin. Torstainakin yksi nainen "unohti" jonkun jutun ja meni hakemaan sen jotta sen ei vaan olisi tarvinnut kävellä kanssani toiseen rakennukseen. Ajan kuluessa sitä oppii huomaamaan ettei nuo tuollaiset pikku tapaukset mitään sattumia ole ja miten erilainen elekieli naisilla on verrattuna siihen kun puhuvat komealle miehelle. Ystävällisiä ja auttavaisia ovat, small talkia piisaa, huolestuneita ovat sen vastoinkäymisistä jne.

Löysää vähän sitä foliohattuasi. Vai ihan tosissasi olet sitä mieltä että on Aivan Kaikkien Naisten salalliitto sinua vastaan?

Ja tsekkaa myös oma käytös muita kohtaan, tuo luimuilu saa ihan kaikki kaikkoamaan.

Ei ole naisten salaliitto, vaan ihan naisten yleistä käytöstä. Eri

Jääkö ne miespuoleiset kaupankassat sitten aina löpisemään teille jotain?

Ei vaan minulle jää eli kaikki miehet on töykeitä!

Miehet nyt ovat paljon rennompia kuin naiset. Jotkut ihan mukavia, naiset eivät koskaan.

Se, ettet ole muka koskaan kohdannut yhtäkään mukavaa naista, lienee ihan oma syy tässä vaiheessa.

Vai ovatko kaikki sukulaisnaisesi olleet poikkeuksetta ilkeitä? Etkö ole koskaan tavannut yhdenyhtä herttaista mummoa?

Vai ovatko ”naiset” jälleen kerran koodinimi niille, joilta haluaisit saada pesää.

Vierailija
122/154 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On se huvittavaa miten tässä ketjussa on naisia jotka väittävät että ovat kohteliaita kaikille ja tervehtivät kaikkia. Eipä kukaan koskaan minua tervehdi rappukäytävässä.

Itse olen siis ylipainoinen mies eikä se naamakaan ole mikään erikoisen hyvä. Se on ihan naurettavaa miten läpinäkyvää naisten käytös on. Enkä nyt puhu mistään romanttisista tilanteista vaan kaikenlaisista arkipäivisistä jutuista.

Kassat eivät katso silmiin. Sanovat vaan ehdottoman minimin. Työpaikalla naiset välttelevät tilanteita joissa heidän pitää olla kanssani yksin. Torstainakin yksi nainen "unohti" jonkun jutun ja meni hakemaan sen jotta sen ei vaan olisi tarvinnut kävellä kanssani toiseen rakennukseen. Ajan kuluessa sitä oppii huomaamaan ettei nuo tuollaiset pikku tapaukset mitään sattumia ole ja miten erilainen elekieli naisilla on verrattuna siihen kun puhuvat komealle miehelle. Ystävällisiä ja auttavaisia ovat, small talkia piisaa, huolestuneita ovat sen vastoinkäymisistä jne.

Löysää vähän sitä foliohattuasi. Vai ihan tosissasi olet sitä mieltä että on Aivan Kaikkien Naisten salalliitto sinua vastaan?

Ja tsekkaa myös oma käytös muita kohtaan, tuo luimuilu saa ihan kaikki kaikkoamaan.

Miehet nyt ovat paljon rennompia kuin naiset. Jotkut ihan mukavia, naiset eivät koskaan.

No eihän ole. Ei ne minua kohtaan ole joten huvittavaa että joku tuollaista täällä väittää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/154 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpäs täällä pojat jaksavat vääntää aloituksia nykyään.

Vierailija
124/154 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minullekaan ei jäänyt viime viikolla juttelemaan miespuolinen työkaveri vaan meni juttelmaan toiselle naiselle eli kyllä se johtuu ulkonäöstäni että kaikki miehet välttelevät minua. Vaihtelevat täällä että muka auttavat naisia.

minä en auta. Oletko nyt tyytyväinen?

Vierailija
125/154 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska olisit mukava etkä menettäisi siinä mitään?

Ap :n EI kannata jakaa omia resurssejaan tuolle naisenalulle, koska tiedossa on mikä olisi vastaus jos mies pyytäisi kyseistä tydsyä jakamaan omaa "resurssiaan". Sama asia, ei sekään siinä mitään menettäisi eikä se siitä kuluisi, saisi antamisen ja jakamisen iloa sekä auttaisi kanssaihmistä, mutta kun sitä ei kerran voi jakaa, niin sitten ei voi.

Sitäpaitsi, tuollainen joutaa olla edes helvetti hetken rappaamatta sitä puhelintaan.

No lainaapa sinä "resurrssiasi" toiselle puutteessa olevalle miehelle itse. Mitä, eikö käy? Mitä sinä edes tiedät, että mitä ko. nainen siitä puhelimesta katsoo? Hänhän voi hoitaa vaikkapa työasioitaan. Ihmeellisiä ihmisiä kyllä jotkut...

Vierailija
126/154 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset tosiaan ovat usein apua vailla. Syitä voimme vain arvailla.

Vierailija
127/154 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska olisit mukava etkä menettäisi siinä mitään?

Ap :n EI kannata jakaa omia resurssejaan tuolle naisenalulle, koska tiedossa on mikä olisi vastaus jos mies pyytäisi kyseistä tydsyä jakamaan omaa "resurssiaan". Sama asia, ei sekään siinä mitään menettäisi eikä se siitä kuluisi, saisi antamisen ja jakamisen iloa sekä auttaisi kanssaihmistä, mutta kun sitä ei kerran voi jakaa, niin sitten ei voi.

Sitäpaitsi, tuollainen joutaa olla edes helvetti hetken rappaamatta sitä puhelintaan.

No lainaapa sinä "resurrssiasi" toiselle puutteessa olevalle miehelle itse. Mitä, eikö käy? Mitä sinä edes tiedät, että mitä ko. nainen siitä puhelimesta katsoo? Hänhän voi hoitaa vaikkapa työasioitaan. Ihmeellisiä ihmisiä kyllä jotkut...

Jos hoitaa työasioita, niin luulisi pitävän parempaa huolta siitä laturista. Oma vika, eikä tarvitse lainata.

Vierailija
128/154 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lainaisi. Voi selata sitä instaansa ja snäppiään sitten kotonaan, kun saa laitteen seinään.

Vierailija
129/154 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No eihän ole. Ei ne minua kohtaan ole joten huvittavaa että joku tuollaista täällä väittää.

Jos ovat, niin saat syyttää vasn itseäsi kun sulla on niin paska käytös. Noin se menee mamma foorumin logiikan mukaan.

Vierailija
130/154 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelet sitten 5 vuoden päästä täällä, kun naiset eivät kiinnostu sinusta.

Miksi nuori nainen olisi kiinnostunut keski-ikäisestä naisesta?

Vierailija
131/154 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelet sitten 5 vuoden päästä täällä, kun naiset eivät kiinnostu sinusta.

Miksi nuori nainen olisi kiinnostunut keski-ikäisestä naisesta?

ja HAH

Vierailija
132/154 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä itsekkään ymmärrä tuota toisaalla voimaantumista ja toisaallaa täydellistä avuttomuutta. Vaikka olen nainen, niin kyllä moni nainen kaipaisi hieman positiivisempaa ja toimeliaampaa otetta elämäänsä.

Vierailija
133/154 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä lainaa, näille älypuhelinriippuvaisille klovneille on hyvä antaa vähän siedätyshoitoa vaikka sitten pakolla. Kukaan ei kuole sen junamatkan aikana jos ei saa räplätä älypuhelintaan.

Mistä sinä tiedät, kuinka tärkeitä asioita muilla on hoidettavana? Itse laitoin tänään viestiä sisaruksilleni junasta käsin, että äitimme on saanut sydänkohtauksen.

Vierailija
134/154 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et lainaisi?

Vierailija
135/154 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten sen vastapäisen ihmisen ikä ja sukupuoli vaikuttavat asiaan? Itse lainaisin laturiani ihan niistä riippumatta (ellei ko. henkilö olisi aggressiivisen, tylyn tms oloinen).

Koska palstauli ei voi olla kohtelias nuorta naista kohtaan ellei saa häneltä satavarmana vastapalveluksena p*llua. Muu tarkoittaisi sitä, että pahat naiset olisivat saaneet taas yhden hyvän ja kunnollisen miehen narutettua pihtaussalajuonellaan. Naiset h*oria!

Vierailija
136/154 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten sen vastapäisen ihmisen ikä ja sukupuoli vaikuttavat asiaan? Itse lainaisin laturiani ihan niistä riippumatta (ellei ko. henkilö olisi aggressiivisen, tylyn tms oloinen).

Koska palstauli ei voi olla kohtelias nuorta naista kohtaan ellei saa häneltä satavarmana vastapalveluksena p*llua. Muu tarkoittaisi sitä, että pahat naiset olisivat saaneet taas yhden hyvän ja kunnollisen miehen narutettua pihtaussalajuonellaan. Naiset h*oria!

Pitäisikö sinun hoitaa pääsi kuntoon? Et vaikuta kovinkaan tasapainoiselta.

Vierailija
137/154 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joutavanpäiväinen p##kaketju, mutta kiitos tuolle eräälle postaajalle; täytyypä kauppareissulla napata mukaan jotain viineriä!

No hae ihmeessä ! Sinustahan näkee HETI että olet päässyt hieman laihtumaan ja painoindeksi on huolestuttavasti lasku uralla. ÄKKIÄ NYT sitä viineriä naaman !

Jonkun älykkyysosamäärä on todellakin "lasku uralla".

ohis

Vierailija
138/154 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

: D

Ainoastaan viimeinen lause on totta, muu on tyhjänpäiväistä blää blää blää :tä.

Vierailija
139/154 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä nämä aivan kaikki naiset ovat jotka koko ajan roikkuu palstapoikien lahkeessa jatkuvasti pyytämässä apua? :D

Näen tässä kyllä valtameren kokoisen ristiriidan: yhtäältä naiset karttavat näitä nilkkejä kuin ruttoa, mutta toisaalta nämä nilkit liki hukkuvat heidän avunpyyntöihinsä:D

Nytkö on itse mestari koomikko paikalla ?

Ainoa mikä tässä on valtameren kokoista, on suomalainen naisen näköinen otus. Ei mikään muu.

Tutkitusti ylipaino ja lihavuus on yleisempää suomalaisilla miehillä kuin suomalaisilla naisilla. Eli suomalainen miehen näköinen otus kyllä peittoaa naiset tässä lajissa. 

Vierailija
140/154 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lainaa ihmeessä, koska silloin nainen jää sinulle kiitollisuuden velkaan ja voit hyvässä lykyssä päästä myöhemmin pukille.