Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Matkustan junalla ja vastakkaisella penkillä istuu parhaillaan enintään 20-vuotias nainen jonka puhelimen akku tyhjeni. Miksi lainaisin hänelle laturiani?

Vierailija
18.08.2019 |

Hänellä on jostain syystä vai USB-latausjohto (ilman varsinaista laturia) mukana mutta hakkasi silti kännykkää ahkerasti. Minulla on laturi mihin saa kerralla neljä laitetta kiinni. Mutta miksi antaisin naisen ladata kännykkäänsä minun laturilla?

Kommentit (154)

Vierailija
61/154 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on niin jäätävän tohkeissaan naisestaan, että matkustaa takuulla asemansa ohitse, haha:D

Vierailija
62/154 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset pyytävät muuten usein kaikenlaisia palveluksia. Jotenkin saa sellaisen keskenkasvuisen kuvan, kun ei vaivauduta ottamaan edes asioista selvää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/154 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

”Ilmapiiri on mitä on”, ”naiset eivät tervehdi edes rappukäytävässä”...

No pitäkää sitten tunkkinne (ja laturinne).

T. Nainen, joka tervehtii jokaista rapussa vastaantulijaa, oli tämä sitten vakiasukas, aamuvarhain poishiippaileva yövieras, posteljooni tai siivooja – eikä ota nokkiinsakaan, etteivät kaikki (niin naiset kuin miehetkään) aina vastaa

Vierailija
64/154 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap on niin jäätävän tohkeissaan naisestaan, että matkustaa takuulla asemansa ohitse, haha:D

Sitten konnari heittää sen kaaressa ulos junasta, koska vastapäisen penkin nainen on lukenut koko matkan ajan samaa palstaa ja kieltäytyy lainaamasta rahaa mokomalle pers aukiselle pikku nilviäiselle:D

Vierailija
65/154 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset pyytävät muuten usein kaikenlaisia palveluksia. Jotenkin saa sellaisen keskenkasvuisen kuvan, kun ei vaivauduta ottamaan edes asioista selvää.

Nii-in, eikö se olekin yhtä kamalaa kuin sodat ja nälänhätä?:((((

Vierailija
66/154 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyysikö nainen laturia lainaksi vai olettaako aloittaja, että hän sitä tarvitsee? Kai nainen nyt osaa itse kysyä.

Vierailija
67/154 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole. Hassua että et ole tätä tajunnut.

Vierailija
68/154 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En auta naisia, koska en saa heiltä mitään vastineeksi. Miksi naiset tarvitsevat niin usein apua.

Tämähän se olisikin mielenkiintoinen tieto, varsinkin kun otetaan huomioon kuinka hiton "itsenäisiä & pystyviä" nykynaiset ovatkaan, tai ainakin jaksavat sitä kälkättää. Kävikö siinä nyt kuitenkin niin ( no totta kai siinä kävi ! ) että se on sitä tyhjänpäiväistä siiderin ja viinereiden turvottamien poskien lepattelua tuulessa ?

Vierailija
69/154 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole. Hassua että et ole tätä tajunnut.

Ahaa, eli se on vielä kamalampaa:(( Olisihan mun pitänyt tajuta. Mitä jos muutat johonkin syrjäiseen korpeen, missä ei ole naisia kymmenien kilometrien säteellä, niin ehkä sun elämä sitten helpottuu. Voit tökkiä sun pikku piliä siellä vaikka tikan tekemään koloon:D

Vierailija
70/154 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pyysikö nainen laturia lainaksi vai olettaako aloittaja, että hän sitä tarvitsee? Kai nainen nyt osaa itse kysyä.

Jos hän vihjasi siitä katsomalla kattoon.

Vierailija
71/154 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joutavanpäiväinen p##kaketju, mutta kiitos tuolle eräälle postaajalle; täytyypä kauppareissulla napata mukaan jotain viineriä!

Vierailija
72/154 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä nämä aivan kaikki naiset ovat jotka koko ajan roikkuu palstapoikien lahkeessa jatkuvasti pyytämässä apua? :D

Vierailija
73/154 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En auta naisia, koska en saa heiltä mitään vastineeksi. Miksi naiset tarvitsevat niin usein apua.

Tämähän se olisikin mielenkiintoinen tieto, varsinkin kun otetaan huomioon kuinka hiton "itsenäisiä & pystyviä" nykynaiset ovatkaan, tai ainakin jaksavat sitä kälkättää. Kävikö siinä nyt kuitenkin niin ( no totta kai siinä kävi ! ) että se on sitä tyhjänpäiväistä siiderin ja viinereiden turvottamien poskien lepattelua tuulessa ?

Mutta kun nekään eivät anna sulle poloiselle:D

Vierailija
74/154 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä nämä aivan kaikki naiset ovat jotka koko ajan roikkuu palstapoikien lahkeessa jatkuvasti pyytämässä apua? :D

Tietysti Aivan Kaikki Naiset vaikka ne ei yhtään naista tunne.

Vierailija
75/154 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ollaksesi ystävällinen?

En minä tiedä. Kommentteja luettuani tulin siihen tulokseen etten ainakaan koskaan enää ole ystävällinen miehille jos se on heidän silmissään lupaus seksistä.

Ihan niinkuin olisit ennenkään ollut ystävällinen miehille. Et sinä meitä huijaa.

Vierailija
76/154 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en vihaa naisia, vaan tahdon että he huolehtivat omista asioistaan. En jaksa olla aina se joka auttaa. Opetelkaa tekemään itse, tai tai sitten korvaatte vaivani rahalla.

Juuri näin. Aletaan katsomaan onko sitä katetta sille jatkuvalle tasa-arvo vinkumiselle. Jokainen mieshän sen kyllä tietää että ei ole, mutta antaa nyt pikkuisten tyttölapsien, vaikka ovat +30 v. niin siitä huolimatta ovat pikku tyttölapsia, polkea jalkaa ja kiljua kaulat pitkällä, olla niin aikaansaavia kuin haluavat. Senhän tietää mikä on lopputulos, mitään ei tapahdu, alkaa jumalaton kitinä ja vänkytys, ja kohta sekin on taas miesten syytä kun ei auteta ja joutuvat itse tekemään. Toisinsanoen itse tekemään = Y I T = Yritys Ilman Tulosta.

Vierailija
78/154 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Isoilta Pojilta Internetissä ovat kuulleet, että näin käy – varsinkin siellä Ameriikassa! – joten kertovat sitten muiden juttuja ominaan.

Vierailija
79/154 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos hän vihjasi siitä katsomalla kattoon.

Vihjailkoon sitten selväsanaisemmin. Kun tarpeeksi kauan tekee sitä turhaan, niin eiköhän sanojakin ala tulla.

Vierailija
80/154 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ollaksesi ystävällinen?

En minä tiedä. Kommentteja luettuani tulin siihen tulokseen etten ainakaan koskaan enää ole ystävällinen miehille jos se on heidän silmissään lupaus seksistä.

Ihan niinkuin olisit ennenkään ollut ystävällinen miehille. Et sinä meitä huijaa.

Miesten hive mind on paikalla! Tahdottomia möllyköitä jotka menee parven mukana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi neljä