Matkustan junalla ja vastakkaisella penkillä istuu parhaillaan enintään 20-vuotias nainen jonka puhelimen akku tyhjeni. Miksi lainaisin hänelle laturiani?
Hänellä on jostain syystä vai USB-latausjohto (ilman varsinaista laturia) mukana mutta hakkasi silti kännykkää ahkerasti. Minulla on laturi mihin saa kerralla neljä laitetta kiinni. Mutta miksi antaisin naisen ladata kännykkäänsä minun laturilla?
Kommentit (154)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten sen vastapäisen ihmisen ikä ja sukupuoli vaikuttavat asiaan? Itse lainaisin laturiani ihan niistä riippumatta (ellei ko. henkilö olisi aggressiivisen, tylyn tms oloinen).
Koska palstauli ei voi olla kohtelias nuorta naista kohtaan ellei saa häneltä satavarmana vastapalveluksena p*llua. Muu tarkoittaisi sitä, että pahat naiset olisivat saaneet taas yhden hyvän ja kunnollisen miehen narutettua pihtaussalajuonellaan. Naiset h*oria!
Pitäisikö sinun hoitaa pääsi kuntoon? Et vaikuta kovinkaan tasapainoiselta.
Olen täysin tasapainoinen ihminen, vaikka pilkkaankin kaltaistesi hullujen salaliittoteorioita ja niiden halventavaa koodikieltä. Sinun taas kannattaisi oikeasti hakea apua naisvihamielisyyteesi, se on syvyydessään johtanut jo muutenkin järjettömään ja epäterveeseen ajatusmaailmaan. Lohduttavaa kuitenkin, että tunnistat oman sairautesi mielenvikaisuuden edes jollain tasolla!
Et vaikuta kovinkaan tasapainoiselta. Minä en vihaa naisia vaan kannustan heitä hoitamaan omat asiansa. Tämä on ilmeisesti liikaa.
Tasa-arvoa olkaa hyvä ja opetelkaa itse. 😀
Minä nautin siitä että naiset saavat pistää hihat heilumaan. Eikö niin siskot?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska jos sun akku loppuis, eikä sulla olisi sitä laturia, niin olis kiva jos joku lainais omaansa.
Juuri tämän takia minulla on aina laturi, virtapankki ja aurinkopanelit mukana.
Just, ja deffa ja hoitaja sydänpysähdyksen varalle 😂😂😂
Normaalit ihmiset auttavat toisiaan, mutta "kiltti" mies vain itseään, koska psyyken sairaus.
Taas se tuli todistetuksi: uli on päästään pipi. Vaikka olisi luonteva tilaisuus siihen kaivattuun vuorovaikutukseen vastakkaisen sukupuolen kanssa, niin MINÄHÄN HAUDON TÄTÄ LATURIA TÄÄLLÄ kuin aivovammainen kana kiveä, koska se käsittämätön vallantunne saa pikkurillipilini pystyyn.
Vierailija kirjoitti:
Taas se tuli todistetuksi: uli on päästään pipi. Vaikka olisi luonteva tilaisuus siihen kaivattuun vuorovaikutukseen vastakkaisen sukupuolen kanssa, niin MINÄHÄN HAUDON TÄTÄ LATURIA TÄÄLLÄ kuin aivovammainen kana kiveä, koska se käsittämätön vallantunne saa pikkurillipilini pystyyn.
Haaha mamma kihisee kiukusta. Aina yhtä huvittavaa kun nimittely alkaa. Lue vaikka horoskooppeja niin rauhotut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska jos sun akku loppuis, eikä sulla olisi sitä laturia, niin olis kiva jos joku lainais omaansa.
Normaalit ihmiset auttavat toisiaan, mutta "kiltti" mies vain itseään, koska psyyken sairaus.
Normaalit ihmiset ei myöskään nimittele muita. Minua ei kiinnosta auttaa, ja miksi minun pitäisikään. Saat tehdä itse.
Miksi ne naiset sitten ovat niin riippuvaisia miesten avusta? Jos tämä ei pitäisi paikkaansa, niin mamma ei kihisisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mammat jotka kilahtaa jos esim joku mies tulee moikkaamaan ovat niitä oikeasti mt sairaita. Joku autismi kirjon kehitysvamma lienee taustalla.
Se että valitsee jättämään jonkun tod näk nirppanokkaisen ja huonokäytöksisen naisen oman onnensa nojaan olemalla sekaantumatta sen juttuihin taas kuulostaa ihan järkevältä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On se huvittavaa miten tässä ketjussa on naisia jotka väittävät että ovat kohteliaita kaikille ja tervehtivät kaikkia. Eipä kukaan koskaan minua tervehdi rappukäytävässä.
Itse olen siis ylipainoinen mies eikä se naamakaan ole mikään erikoisen hyvä. Se on ihan naurettavaa miten läpinäkyvää naisten käytös on. Enkä nyt puhu mistään romanttisista tilanteista vaan kaikenlaisista arkipäivisistä jutuista.
Kassat eivät katso silmiin. Sanovat vaan ehdottoman minimin. Työpaikalla naiset välttelevät tilanteita joissa heidän pitää olla kanssani yksin. Torstainakin yksi nainen "unohti" jonkun jutun ja meni hakemaan sen jotta sen ei vaan olisi tarvinnut kävellä kanssani toiseen rakennukseen. Ajan kuluessa sitä oppii huomaamaan ettei nuo tuollaiset pikku tapaukset mitään sattumia ole ja miten erilainen elekieli naisilla on verrattuna siihen kun puhuvat komealle miehelle. Ystävällisiä ja auttavaisia ovat, small talkia piisaa, huolestuneita ovat sen vastoinkäymisistä jne.
Löysää vähän sitä foliohattuasi. Vai ihan tosissasi olet sitä mieltä että on Aivan Kaikkien Naisten salalliitto sinua vastaan?
Ja tsekkaa myös oma käytös muita kohtaan, tuo luimuilu saa ihan kaikki kaikkoamaan.Ei ole naisten salaliitto, vaan ihan naisten yleistä käytöstä. Eri
Jääkö ne miespuoleiset kaupankassat sitten aina löpisemään teille jotain?
Ei vaan minulle jää eli kaikki miehet on töykeitä!
Minulle jää. Meidän lähikassan miehen (30+ tai 30++) kanssa vaihdetaan aina kuulumiset säästä, lomasta, ajankohtaisista asioista jne. Se on varmaan salaa ihastunut minuun! Ei voi mitenkään liittyä siihen, että on vain palveluammatissa...
N56 ;-)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten sen vastapäisen ihmisen ikä ja sukupuoli vaikuttavat asiaan? Itse lainaisin laturiani ihan niistä riippumatta (ellei ko. henkilö olisi aggressiivisen, tylyn tms oloinen).
Koska palstauli ei voi olla kohtelias nuorta naista kohtaan ellei saa häneltä satavarmana vastapalveluksena p*llua. Muu tarkoittaisi sitä, että pahat naiset olisivat saaneet taas yhden hyvän ja kunnollisen miehen narutettua pihtaussalajuonellaan. Naiset h*oria!
Pitäisikö sinun hoitaa pääsi kuntoon? Et vaikuta kovinkaan tasapainoiselta.
Olen täysin tasapainoinen ihminen, vaikka pilkkaankin kaltaistesi hullujen salaliittoteorioita ja niiden halventavaa koodikieltä. Sinun taas kannattaisi oikeasti hakea apua naisvihamielisyyteesi, se on syvyydessään johtanut jo muutenkin järjettömään ja epäterveeseen ajatusmaailmaan. Lohduttavaa kuitenkin, että tunnistat oman sairautesi mielenvikaisuuden edes jollain tasolla!
Et sinua kyllä mitenkään voi sanoa "tasapainoseksi"
T eri
Ei sinun tarvitse lainata. Hätätilanteessa esim. toinen perustelee, varmaan hyvä lainata tai joku muu lainaa.
Hahhah, in your dreams pal! Sua vastapäätä koskaan istunut yksikään 20-v nainen.