Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Matkustan junalla ja vastakkaisella penkillä istuu parhaillaan enintään 20-vuotias nainen jonka puhelimen akku tyhjeni. Miksi lainaisin hänelle laturiani?

Vierailija
18.08.2019 |

Hänellä on jostain syystä vai USB-latausjohto (ilman varsinaista laturia) mukana mutta hakkasi silti kännykkää ahkerasti. Minulla on laturi mihin saa kerralla neljä laitetta kiinni. Mutta miksi antaisin naisen ladata kännykkäänsä minun laturilla?

Kommentit (154)

Vierailija
41/154 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap ei saanut vastauksen kysymykseensä. Minkä takia hän auttaisi ventoveirasta ihan hyvyyttään?

Kyllä sai. Vastasin, että autan ihmisiä koska siitä tulee itselleni hyvä mieli. Jos ap:lle ei tule, niin silloin ei tietenkään kannata auttaa.

Vierailija
42/154 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaksesi ystävällinen?

En minä tiedä. Kommentteja luettuani tulin siihen tulokseen etten ainakaan koskaan enää ole ystävällinen miehille jos se on heidän silmissään lupaus seksistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/154 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en vihaa naisia, vaan tahdon että he huolehtivat omista asioistaan. En jaksa olla aina se joka auttaa. Opetelkaa tekemään itse, tai tai sitten korvaatte vaivani rahalla.

Vierailija
44/154 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sähkö on VR:n vaikka laturi olisikin sinun.

Itse olen junassa mm antanut rahaa lippuun (minulle on annettu rahaa myös pyytämättä, kun lippu ja lompakko jäi asemalle enkä saanut keneenkään yhteyttä)., auttanut muita junassa ja tullut itsekin autetuksi.

Junamatkustajat ovat yleensä mukavia ystävällisiä ihmisiä. Ole sinäkin.

Ties vaikka saisit uuden ystävän junasta, minä olen saanut. On vaihdettu sähköposteja ym.

Vierailija
45/154 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en vihaa naisia, vaan tahdon että he huolehtivat omista asioistaan. En jaksa olla aina se joka auttaa. Opetelkaa tekemään itse, tai tai sitten korvaatte vaivani rahalla.

Noh, yleensä toistensa kavereita ja ystäviä olevat ihmiset auttavat toisiaan vastavuoroisesti. Minä selvitän miksi kaverin printteri ei toimi ja kaverini kastelee pihakukkani ollessani ulkomaan reissulla. Ihan just samaa tekee miehet keskenään. Mutta jos miehellä ei ole mitään muuta elämää tai harrastuksia kuin pillun kyttäys, jota kautta vastavuoroisuus toteutuisi, ja hän asemoi itsensä "auttajaksi" olettamallaan pillupalkalla, niin katkeruuttahan siitä seuraa.

Vierailija
46/154 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ollaksesi ystävällinen?

En minä tiedä. Kommentteja luettuani tulin siihen tulokseen etten ainakaan koskaan enää ole ystävällinen miehille jos se on heidän silmissään lupaus seksistä.

Sama. Oon pyrkinyt olemaan ystävällinen kaikille ja deittaillut miehiä jotka eivät ole niin komeita, mutta kun luen näitä kommentteja niin en kyllä jaksa nähdä enää vaivaa.

Miehet vihaavat naisia, joten miksi koskisin ei niin komeaan vain koska toivon parisuhdetta? Miehet eivät halua parisuhdetta vaan näkevät naiset objekteina.

Tästä lähtien, miehet ovat minulle vain seksiä varten. Ja pelkästään komeat lihaskimput. Enkä yritä heillekään olla ystävällinen. N23

Vierailija
47/154 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noh, yleensä toistensa kavereita ja ystäviä olevat ihmiset auttavat toisiaan vastavuoroisesti. Minä selvitän miksi kaverin printteri ei toimi ja kaverini kastelee pihakukkani ollessani ulkomaan reissulla. Ihan just samaa tekee miehet keskenään. Mutta jos miehellä ei ole mitään muuta elämää tai harrastuksia kuin pillun kyttäys, jota kautta vastavuoroisuus toteutuisi, ja hän asemoi itsensä "auttajaksi" olettamallaan pillupalkalla, niin katkeruuttahan siitä seuraa.

Minäkin voin selvittää miks kaverin printteri ei toimi, mutta miksi tämä avunpyytäjä on aina nainen?

Vierailija
48/154 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ollaksesi ystävällinen?

Sama. Oon pyrkinyt olemaan ystävällinen kaikille ja deittaillut miehiä jotka eivät ole niin komeita, mutta kun luen näitä kommentteja niin en kyllä jaksa nähdä enää vaivaa.

Miehet vihaavat naisia, joten miksi koskisin ei niin komeaan vain koska toivon parisuhdetta? Miehet eivät halua parisuhdetta vaan näkevät naiset objekteina.

Tästä lähtien, miehet ovat minulle vain seksiä varten. Ja pelkästään komeat lihaskimput. Enkä yritä heillekään olla ystävällinen. N23

Sinne vain jonon jatkoksi.

Vierailija
49/154 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minäkin voin selvittää miks kaverin printteri ei toimi, mutta miksi tämä avunpyytäjä on aina nainen?

Koska sulla ei ole miespuolisia kavereita. Tai kaikki tuntemasi miehet pitää sua täytenä tumpelona mitä luultavasti oletkin. Jos olisi, ravaisit kaverisi luona harva se ilta ropaamassa jotain ruohonleikkuria.

Vierailija
50/154 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska sulla ei ole miespuolisia kavereita. Tai kaikki tuntemasi miehet pitää sua täytenä tumpelona mitä luultavasti oletkin. Jos olisi, ravaisit kaverisi luona harva se ilta ropaamassa jotain ruohonleikkuria.

Olet väärässä oletustesi kanssa. Naiset pyytävät apua, koska eivät osaa tai viitsi opetella. Nykyään en jaksa enää auttaa. Jokainen opetelkoon, tai maksakoon rahalla.

Vierailija
51/154 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt on kyllä väsynyttä... Koko ketju täynnä parin ylispojun huutelua siitä, kuinka ystävällisyydestä kuuluisi saada palkaksi p###ua.

Itse lainaisin laturia nuorelle naiselle, vanhalle naiselle, perheelliselle naiselle – myös vaikka hänen lapsensa mökä olisi häirinnyt minua koko junamatkan!, kaikenikäisille miehille ja muunsukupuolisillekin. Lainaisin vaikka kantokopassa olevalle vauvalle tai takarivin koiralle jos osaisivat kysyä.

Miksikö? Koska toisen auttaminen ei ole minulta mitenkään pois.

Tietty jos Juuri Sillä Hetkellä tarvitsisin itse omaa laturiani, niin sitten en lainaisi (mutta pahoittelisin kyllä, jos joku olisi ihan erikseen kysynyt sitä lainaan).

Ps. Ihmisen oma kehollinen koskemattomuus on ihan eri asia kuin muovimötikkä ja pätkä johtoa.

Vierailija
52/154 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No nyt on kyllä väsynyttä... Koko ketju täynnä parin ylispojun huutelua siitä, kuinka ystävällisyydestä kuuluisi saada palkaksi p###ua.

Itse lainaisin laturia nuorelle naiselle, vanhalle naiselle, perheelliselle naiselle – myös vaikka hänen lapsensa mökä olisi häirinnyt minua koko junamatkan!, kaikenikäisille miehille ja muunsukupuolisillekin. Lainaisin vaikka kantokopassa olevalle vauvalle tai takarivin koiralle jos osaisivat kysyä.

Tietty jos Juuri Sillä Hetkellä tarvitsisin itse omaa laturiani, niin sitten en lainaisi (mutta pahoittelisin kyllä, jos joku olisi ihan erikseen kysynyt sitä lainaan).

Ps. Ihmisen oma kehollinen koskemattomuus on ihan eri asia kuin muovimötikkä ja pätkä johtoa.

Ystävllisyydestä ei tarvitse saada p...ua. naiset ovatharvoin ystävällisiä ja suuttuvat milloin mistäkin, esim oven avauksesta. Kun käyttäytyminen on tuota, en koe auttamista enää mieleiseksi asiaksi.

Vierailija
53/154 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ystävllisyydestä ei tarvitse saada p...ua. naiset ovatharvoin ystävällisiä ja suuttuvat milloin mistäkin, esim oven avauksesta. Kun käyttäytyminen on tuota, en koe auttamista enää mieleiseksi asiaksi.

No jos joku suuttuu, se on ihan hänen ongelmansa?

En minäkään laturia olisi lainannut esim. huonosti käyttäytyneelle juopolle, tai jos vastapäätä istunut teini olisi yrittänyt laittaa kenkiään viereiselleni penkille tai tavaroideni päälle, tai mulkoillut pahasti (ennen kuin akkunsa loppui ja olisi tarvinnutkin apuani).

En kyllä tiedä missä näitä epäkohteliaita, suuttumisherkkiä naisia tapaat, sillä ainakin oma käytökseni tuntemattomia kohtaan on aina jotain perusystävällisen ja viileän asiallisen välillä, kuten suurimmalla osalla muistakin elämäni aikana kohtaamistani naisista. Pikemminkin vasta tutuille aletaan näyttämään niitä negatiivisiakin puolia.

Tietty, jos tämä ”ystävällisyys” vaatii naiselta enemmän kuin mieheltä, eikä pelkkä naama peruslukemilla sanottu ”kiitos” riitä.

Vierailija
54/154 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en pidä monen uhriutuvasta asenteesta. Jotenkin tuosta on tullut yhteiskunnallinen normi, että uhriudutaan kaikesta. Jokainen on vastuussa omasta elämästään. Ehkä tuo tyttö oppii vastaisuudessa ottamaan sen laturin mukaan.

Vierailija
55/154 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt järki käteen. Minkä vi t un takia auttaisin jotain avutonta, keskenkasvuista naista? Luuletteko että hän auttaisi minua jos minulta loppuisi akku kännykästä? Ehei, ei tulisi kuuloonkaan. Olen nimittäin joutunut samankaltaiseen pulaan kun isonäyttöiset älypuhelimet tuli enkä saanut kertaakaan apua keneltäkään.

Vierailija
56/154 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jos joku suuttuu, se on ihan hänen ongelmansa?

En minäkään laturia olisi lainannut esim. huonosti käyttäytyneelle juopolle, tai jos vastapäätä istunut teini olisi yrittänyt laittaa kenkiään viereiselleni penkille tai tavaroideni päälle, tai mulkoillut pahasti (ennen kuin akkunsa loppui ja olisi tarvinnutkin apuani).

En kyllä tiedä missä näitä epäkohteliaita, suuttumisherkkiä naisia tapaat, sillä ainakin oma käytökseni tuntemattomia kohtaan on aina jotain perusystävällisen ja viileän asiallisen välillä, kuten suurimmalla osalla muistakin elämäni aikana kohtaamistani naisista. Pikemminkin vasta tutuille aletaan näyttämään niitä negatiivisiakin puolia.

Tietty, jos tämä ”ystävällisyys” vaatii naiselta enemmän kuin mieheltä, eikä pelkkä naama peruslukemilla sanottu ”kiitos” riitä.

Sinä niin, mutta minä en auta enkä lainaa, koska ilmapiiri on mitä on. Jokainen pärjätköön omillaan.

Vierailija
57/154 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska yksikään nainen ei tule tarjoamaan vapaehtoisesti sinulle apuaan missään tilanteessa. Eihän ne edes tervehdi vaikka asuvat samassa talossa.

Vierailija
58/154 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvin sanottu ja täyttä asiaa!!!

Vierailija
59/154 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska yksikään nainen ei tule tarjoamaan vapaehtoisesti sinulle apuaan missään tilanteessa. Eihän ne edes tervehdi vaikka asuvat samassa talossa.

Juuri näin. Pitäkööt siis tunkkinsa.

Vierailija
60/154 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä lainaa, näille älypuhelinriippuvaisille klovneille on hyvä antaa vähän siedätyshoitoa vaikka sitten pakolla. Kukaan ei kuole sen junamatkan aikana jos ei saa räplätä älypuhelintaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kaksi