On mennyt maku Euroopan kaupungeissa matkailusta, kun kiinalaiset turistit täyttävät kaikki kohteet
Kiinalaiset turistimassat pilaavat kaikki ihanat eurooppalaiset kohteet. Äsken olin Lontoossa niin jäi ikävä maku. Kiinalaisilla ei ole mitään tapoja ja jyräävät kaikki alleen. Mitenköhän näiden kanssa loppupeleissä käy?
Kommentit (289)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puhuvat kovaan ääneen maratoni puheiluitaan kaiutin päällä ja asiaansa huutaen.
Tästä tuleekin mieleen, kun melko täydessä junassa viereeni istumaan änkeytyi aasialaisnainen. Siinä sitten soitti videopuhelun jollekin ja siinäpä olikin sitten rattoisa matka kuunnella kahta jotain thaita kovalla äänellä kimittävää akkaa. Ja se puhelu kesti kauan. Jossain vaiheessa kyllästyin ja menin ravintolavaunuun istumaan loppumatkan ajaksi. Ja minulla oli paikkalippu, hänellä ei.
Oisit laittanu sormen suusi eteen ja sanonut shhhhh ja hymyillyt ystävällisesti. Niin minä teen
Saat hyssytellä takaraivolle sitten ja kälätys nousee vain muutaman desibelin korkeammaksi. Luuletko että häntä kiinnostaa hyssyttelysi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiinalaiset turistit käyttäytyvät yleensä kuin siat. Ihan käsittämätöntä.
Siat ovat siistejä verrattuna kiinalaisiin. Jatkuva yskiminen räkiminen ja piereminen on heidän käytöksensä lippulaiva.
Youtubessa on videoita huonosti käyttäytyvistä kiinalaisturisteista. Buffetissa ovat kuin villi-ihmisiä. Uskokaa tai älkää, suomalaisten junttien buffet-sikailu jää kauaksi kiinalaisten tavoista.
Jep, olen nähnyt kiinalaisen äijän kaivelevan sormin buffet-pöydän astioista mieluisimpia paloja. Yhden hotellin aamupalalla oli myös kuohuviinipulloja, kinksuäijä joi suoraan pullon suusta. Ei siinä voinut kun tuijottaa epäuskoisena.
Joo ja sitten se mässyttäminen ja röyhtäily. Hyi helvetti.
Vierailija kirjoitti:
Sitä ihmettelen että ihmisoikeusyistä esim venäjää kohtaan on pakotteita. Mutta kiinaa tai turkkia kohtaan ei ole mitään pakotteita.
Ilmeisesti halvoilla tuotteilla(kaikki on nykyään made in china) voi ostaa länsimaisen moraalin puolelleen. Nytkin on tämä hong kong keissi niin ei edes ajatella etta laitettasiin säppiin kiinan tuontia jotta saatasiin ihmisoikeudet sinnenkkin.
Buhahaaaaa!!! Turkki on nato maa buhahhaaaa.
Jorma kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei ole ikinä ollut ongelmia näiden aasialaisten turistien kanssa. Jyrään heidät, jos yrittävät mut jyrätä. Toista kertaa eivät yritä.
Otan isän kokkalin ja ammun niitä hampaaseen...
?
En ymmärtänyt mitään.
Itse olen näitä kiinalaisia kaksi päätä pidempi, joten helppo pitää oma paikka jonoissa ym.
Sinua ei haittaa piereskely ja varpailla seisominen sitten koska se ei millään jyräämisellä ja jyräämisen kuvittelulla poistu, vaan se loppuu siinä vaiheessa kun sinä lähdet tai sitten jäät pierun keskelle haisevien huutavien kiinalaisten kanssa jotka polkevat varpaitasi säännöllisesti kuin kojootit. Luuletko että heitä kiinnostaa uhosi ja pituutesi tai lapsellinen minä kyllä minä minää.....
Isona ja rumana miehenä saan kyllä olla ihan rauhassa pikkukinkeiltä, eivät tallo varpaille eivätkä tunge liian lähelle.
Onko kukaan nähnyt hyvän näköisiä naisia näissä kinkkilaumoissa?
Miltähän tuntuisi panna tuollaista vinkuvaa pikkunaista? Olisi varmasti tiukkaa tavaraa.
Ihan vtun sama heille miltä näytä tai oletko kuinka kuvottava itse. He kyllä osaavat viedä tilasi ei heitä kiinnosta miten ruma sinä olet miten huonosti käyttäydytkin he nokittavat sen ja heitä on paljon. Et aivan ole perillä miten kiinalaiset käyttäytyvät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei ole ikinä ollut ongelmia näiden aasialaisten turistien kanssa. Jyrään heidät, jos yrittävät mut jyrätä. Toista kertaa eivät yritä.
?
En ymmärtänyt mitään.
Itse olen näitä kiinalaisia kaksi päätä pidempi, joten helppo pitää oma paikka jonoissa ym.
Sinua ei haittaa piereskely ja varpailla seisominen sitten koska se ei millään jyräämisellä ja jyräämisen kuvittelulla poistu, vaan se loppuu siinä vaiheessa kun sinä lähdet tai sitten jäät pierun keskelle haisevien huutavien kiinalaisten kanssa jotka polkevat varpaitasi säännöllisesti kuin kojootit. Luuletko että heitä kiinnostaa uhosi ja pituutesi tai lapsellinen minä kyllä minä minää.....
Kiinnostaa kyllä, sillä aina ovat kiinajyrät tämän jälkeen antaneet tilaa ja lopettaneet etuilun ym.
Piereskelyyn en sentään ole vielä törmännyt, onneksi.Eli sinua kiinnostaa haistella kiinalaisten pieruja ja olla shakaalin näykittävänä, asia selvä. Me joilla on oikeasti kokemusta näistä kiinaisryhmistä ja heidän täysin moraalittomasta tavstaan käyttäytyä täysin riippumatta siitä mitä muut ihmiset(sinä mukaan luettuna) siitä ajattelee tai huomattaa tai jyrää, niin emme ymmärrä mitä kuvittelet saavuttavasi illä että väität olevasi niin kova että laitat kiinalaiset ojennukseen lapsellista. Olisi kiva nähdä sinut tuollaisen kiinalaisryhmän keskellä. Toki olet jutuistasi päätellen sillä 8 vee uhmäikä tasolla joten voit sinänsä olla vaikka kiinalisten mukana häiriköimässä, otan isän konkkarin ja ammun hampaaseen vierasta tyylilläsi.
Kirjoita en ymmärrä ole hyvä.
Voi luoja. 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä ihmettelen että ihmisoikeusyistä esim venäjää kohtaan on pakotteita. Mutta kiinaa tai turkkia kohtaan ei ole mitään pakotteita.
Ilmeisesti halvoilla tuotteilla(kaikki on nykyään made in china) voi ostaa länsimaisen moraalin puolelleen. Nytkin on tämä hong kong keissi niin ei edes ajatella etta laitettasiin säppiin kiinan tuontia jotta saatasiin ihmisoikeudet sinnenkkin.
Buhahaaaaa!!! Turkki on nato maa buhahhaaaa.
Turkki on ennenkaikkea maa jossa on ollut hiljattain väkivallalla tukahdutettu kansanousu ja oppositon edustajat katovat tai kuolevat mystisissä olosuhteissa.
Vierailija kirjoitti:
Nykyään Finnairilla on oksettavaa matkustaa, kun tietyillä lennoilla 80 % on kiinalaisia, siis Euroopan lennoilla. Heillä on kotoaan tuodut omat ruoat, pakattuna folioon, ja alkavat syödä niitä koneessa, niin haju on oksettava. Meinaan oikeasti oksentaa sen hajun takia. Lisäksi en ymmärrä, miksi he saavat tuoda liharuoat kotoaan ilman mitään tullia? Mietin vain kaikkia tauteja, mitä voivat tuoda mukanaan.
Ja se ääni, mikä heistä lähtee! Viimeksi tönivät nurin pois koneesta lähtiessään noin 4-vuotiaan suomalaisen lapsen. Kaikki kävelivät ihan pokkana lapsen ylitse, vaikka lapsen vanhemmat huusivat ja yritimme muutkin heitä pysäyttää. Yksi nainen löi minua kasvoihin, kun yritin häntä pysäyttää. Henkilökunta ei tehnyt mitään.
Samoja kokemuksia Finnairilla, enää en käytä. Tosin meidän tapauksessamme jyräsivät vanhuksen ylitse, eivät lapsen. Se syöminen koneessa on myös uskomatonta. Vessat saavat ihan karmeaan kuntoon hetkessä, ainakin osa tekee tarpeensa selvästi seisaaltaan, joten sihti ei ole kovin hyvä. Nähtävyykisillä jyräävät kaikki ja kuvaavat itseään, sitten juoksu seuraavaan kohteeseen. Juuri, kun ajattelet, että nyt voit ottaa itse kuvia, niin seuraava porukkaa ryntää paikalle ja taas et saa kuvia. Lisäksi emme edes hyödy heistä, sillä he syövät vain matkaeväitään tai kiinalaisten omistamissa paikoissa. He eivät nuku hotelleissa, vaan bussissa. Kuitenkin Eurooppa saa siivota heidän sotkunsa ja sikailunsa tulokset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
?
En ymmärtänyt mitään.
Kiinnostaa kyllä, sillä aina ovat kiinajyrät tämän jälkeen antaneet tilaa ja lopettaneet etuilun ym.
Piereskelyyn en sentään ole vielä törmännyt, onneksi.Eli sinua kiinnostaa haistella kiinalaisten pieruja ja olla shakaalin näykittävänä, asia selvä. Me joilla on oikeasti kokemusta näistä kiinaisryhmistä ja heidän täysin moraalittomasta tavstaan käyttäytyä täysin riippumatta siitä mitä muut ihmiset(sinä mukaan luettuna) siitä ajattelee tai huomattaa tai jyrää, niin emme ymmärrä mitä kuvittelet saavuttavasi illä että väität olevasi niin kova että laitat kiinalaiset ojennukseen lapsellista. Olisi kiva nähdä sinut tuollaisen kiinalaisryhmän keskellä. Toki olet jutuistasi päätellen sillä 8 vee uhmäikä tasolla joten voit sinänsä olla vaikka kiinalisten mukana häiriköimässä, otan isän konkkarin ja ammun hampaaseen vierasta tyylilläsi.
Kirjoita en ymmärrä ole hyvä.
Voi luoja. 😂
Kiitos. Tätä odotinkin.
Tulisit Berliiniin, täällä on hiljaista, lähes kaikki saksalaisia ja kiinalaisia nyt ei ainakaan hirveämmin näy. Suomalaiselle halpaakin.
Korjaus 54/45: Siis Hype Parkin Speakers corner -paikka. Ei koko puisto.
Hype Park :DDDDD. Anteeksi kirotusvirhe.
Kiinahan on uusi supervalta, joka syrjäyttää Yhdysvallat. Nyt kannattaa kaikkien opiskella kiinaa.
Aika huvittavaa, kun ihmiset puhuvat siitä minkälaisia 'aasialaiset' ovat ja romanttisesti ajatellaan kaikkien olevan kohteliaita, alistuvia ja esim.kerrotaan, että "siellä ei ole sosiaaliturvaa, koska häpeä" jne.
Kiinalaiset turistit on kuitenkin selvästi aika erilaisia kuin esim.japanilaiset turistit.
Ai speakers cornerissa ei jokun mielestä saa puhua. Tai vain oikeasta maasta olevat kenties saavat puhua. Säälittävää ja ahdasmielistä, kuuntele ennemmin asia kuin tuomitsen syntyperän. Ja rasistit alapeukuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Nykyään Finnairilla on oksettavaa matkustaa, kun tietyillä lennoilla 80 % on kiinalaisia, siis Euroopan lennoilla. Heillä on kotoaan tuodut omat ruoat, pakattuna folioon, ja alkavat syödä niitä koneessa, niin haju on oksettava. Meinaan oikeasti oksentaa sen hajun takia. Lisäksi en ymmärrä, miksi he saavat tuoda liharuoat kotoaan ilman mitään tullia? Mietin vain kaikkia tauteja, mitä voivat tuoda mukanaan.
Ja se ääni, mikä heistä lähtee! Viimeksi tönivät nurin pois koneesta lähtiessään noin 4-vuotiaan suomalaisen lapsen. Kaikki kävelivät ihan pokkana lapsen ylitse, vaikka lapsen vanhemmat huusivat ja yritimme muutkin heitä pysäyttää. Yksi nainen löi minua kasvoihin, kun yritin häntä pysäyttää. Henkilökunta ei tehnyt mitään.
Ihmetyttää niiden styroxlaatikot, joista vuotaa matkalaukkuhihnalle lihasnestettä tms punaista liejua, sotkien kaikki muutkin laukut. Ja se hajy, herran jumala että se neljä tuntia Barcelonasta Suomeen matkannut epäkylmä styroxboksi lihoineen haisee kuolemalta!
Ja mikä helkkari niitä vaivaa äänekkäine videopuheluineen! Eikö voi käyttää edes handsfreeta jos se toisen tantan/kundin naama on pakko nähdä?
Reissaan paljon Japanissa ja siellä osa hotelleista ei enää suostu vastaanottamaan kiinalaisturisteja ollenkaan juurikin huonon käytöksen takia. Rikkovat vessanpytyt koska tekevät tarpeensa seisaalteen, etuilevat jonoissa, pitävät kovaa meteliä, sikailevat aamiaisilla ja ovat muutenkin huonokäytöksisiä. Milloinkohan sama malli rantautuu länsimaihin?
Mies 29v plus 1v miettii kirjoitti:
Aika huvittavaa, kun ihmiset puhuvat siitä minkälaisia 'aasialaiset' ovat ja romanttisesti ajatellaan kaikkien olevan kohteliaita, alistuvia ja esim.kerrotaan, että "siellä ei ole sosiaaliturvaa, koska häpeä" jne.
Kiinalaiset turistit on kuitenkin selvästi aika erilaisia kuin esim.japanilaiset turistit.
Tästä muistan lukeneeni jonkun jutun jo vuosia sitten kun japanilaiset tuskaili kiinalaisten turistien kanssa.
Oli joku kohu kun kiinalaiset sikailijat oli heitetty ulos ravintolasta ja tulin siihen ymmärrykseen, että sellaista ei tehdä vähin perustein Japanissa.
Turku-Tukholma-laivat on myös nykyisin täynnä kiinalaisia. Heille oli laivalle laitettu omat kuumavesipisteet joissa voivat täyttää termospullonsa. Teksti/ohjeet oli vain kiinaksi, eikö muut matkustajat saa ottaa tätä ilmaista teevettä?
Piereskelyyn en sentään ole vielä törmännyt, onneksi.