Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen ex ei taaskaan tullut hakemaan lastansa..

Vierailija
18.08.2019 |

Ärsyttää, tätä tapahtuu joka helkatin viikko, ei noudata mitään aikoja mitä on sovittu. Joudun taas hommaamaan lapsenvahdin, mies saa kyllä luvan vähentää nämä lapsenvahdin kulut elatusavusta.
Mun pitäisi kohta lähteä äitini luokse, otanko lapsen mukaan ja näin ollen lapsi pääsee kotiinsa vasta huomenna vai pyydänkö ystävääni meille vahtimaan lasta?

Mies lähti töihin ja yritettiin soittaa exälle monta kertaa, ei vastaa! Ei ole eka kerta tämä!

Kommentit (134)

Vierailija
41/134 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohan on lähivanhemmille ihan arkipäivää, ettei etä noudata sovittuja tapaamisaikoja. Aina pitää olla varautunut siihen, että huolehtii lapsesta itse. Eikä pelkästään sen perusteella taida saada yksinhuoltajuutta. 

Vierailija
42/134 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ei hae, onko tietoa? Onko juhlimassa eikö siis pysty toimimaan? Sehän on lasin paikka. Tai lapsi sossupöivystukseen kun ei ole huoltajaa.

Ei jumankauta mä en ymmärrä näitä " lapsi sossupäivystykseen " huutajia ! Mitä vi..n tunnevammaisia ihmisiä te olette ! ? Pitäisikö tuossa kuitenkin huomioida tuo lapsi ja sen tunteet ? Ei kukaan aikuinen oikeasti vammaudu siitä, että joutuu vähän muuttamaan suunnitelmiaan. Eihän ne aina mene ydinperheessäkään juuri miten on aikonut...vitsi mitä tunnevammaisia akkoja täällä.

Juu en missään nimessä jättäisi lasta mihinkään vieraalle, ja mieskin olisi jäänyt pois töistä jos minulle ei olisi sopinut olla lapsen kanssa.

Moni mamma näköjään veisi oman lapsensa johonkin sossupäivystykseen mutta meidän perheessä se ei ole vaihtoehto, osataan ajatella lastakin.

Ap

Ai se on sun oma lapsi, no sitten ihmettelen koko ketjun olemassaoloa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/134 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No se isä sitten tekee jotain. Tulee töistä kotiin tms ei tuo sun ongelma ole.

Juuri näin. Ensin soitto miehelle, ja hänelle tunti aikaa joko saada lapsen äiti hakemaan, lapsi, saada joku lapsenlikaksi sinne, tai tulla itse kotiin. Jos mies ei tässä onnistu, seuraavaksi yhteys lastensuojeluun, jolle kerrotaan että lapsi on nyt jäämässä yksin asuntoon, ja heidän paree tulla se hakemaan. Jatkosta mies sopii itse, niin kuin hän itse kykenee, ja sinä et ole lapsenlikkana enää ikinä.

Ei ole minun ongelma mutta tottakai tuen ja autan miestäni asiassa. Otan yhteyttä nyt sosiaalipäivystykseen ja mies saa heti työreissun jälkeen varata ajan lastenvalvojalle ja hakea yksinhuoltajuutta.

Ei ole lapsellekkaan hyväksi että äitiä ei oma lapsi kiinosta.

Mulle sopii hyvin että hoidan lasta kunhan ex ei sanele meidän päiväjärjestystä.

Mua niin suututtaa tuo äidin toiminta että oli pakko avautua, en tule koskaan ymmärtämään tuollaista.

Ap

Jos niin kävisi, että äiti puuttuisi teidän perheen elämään, voit/voitte hyvin rajata yhteydenottokanavia. Itse olen estänyt lapsen isältä kaiken muun paitsi sähköpostin. En jaksanut niitä minun elämääni ja meidän kotielämää koskevia törkyviestejä, joita hän katkeruuksissaan lähetteli. Ihana rauha nyt.

34

Vierailija
44/134 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan isäkin vanhempi. Mikään työ ei mene lapsen edelle. Ei sentään mitään minuuttiaikataulua saa olla lapsen hoidossa. Isä ja äiti sopivat lapsen haun myöhemmäksi. Ei ole mikään lastensuojeluasia, jos vanhempi jättää lapsensa. Samalka tavallahan tuossa isä on tehnyt väärin, kun ei uusi rouva halua lasta hoitaa.

Vierailija
45/134 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan isäkin vanhempi. Mikään työ ei mene lapsen edelle. Ei sentään mitään minuuttiaikataulua saa olla lapsen hoidossa. Isä ja äiti sopivat lapsen haun myöhemmäksi. Ei ole mikään lastensuojeluasia, jos vanhempi jättää lapsensa. Samalka tavallahan tuossa isä on tehnyt väärin, kun ei uusi rouva halua lasta hoitaa.

Ei ap missään kohtaa sanonut ettei lasta halua hoitaa. Millä paha äitipuoli-laseilla jengi keskustelua lukee?

Vierailija
46/134 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä sä sönkötät? Isä ja äiti olivat jo sopineet haun ja ex ei tätä noudattanut eikä edes vastaa puhelimeen.

Ainoa joka tässä on väärin tehnyt on äiti, vaikka sinä koitat kaikin tavoin saada tätä miehen syyksi. Ao nimenomaan haluaisi hoitaa lasta mutta niin että ei tarvi odotella lapsen äitiä neljän seinän sisällä ja miettiä tuleeko hän. Taidat itse olla tuollainen luuseri äiti. Hyi en arvosta yhtään sinunlaisia

Vierailija
47/134 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä juttu on ollut täällä ennenkin.

Niin katsos Suomessa on useampikin hulttio äiti jota ei lapsi kiinosta sunnuntaiaamuna vaikka kuinka ollaan sovittu. Tiedän ihan kokemuksesta.....

Minäkin tiedän näitä.

Vierailija
48/134 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli samanlainen ongelma. Lapsi vasta viisi ja eihän sitä voi jättää yksin ja lasta muutenkaan ei voi syyllistää äitinsä toiminnasta. 

Järjesteltiin asiat sitten siten, että aina äidin hakuvuorolla tosiaan isä oli lapsesta vastuussa. 

Ensiksi suhtauduin myötämielisesti ja joustavasti eli lupauduin olemaan paikalla. Mutta siitä ei tullut mitään. 

Ei ex nytkään hae sovitusti, mutta se ei ole samalla tavalla minun ongelmani. Joskus ärsyttää, kun on suunniteltu kahdenkeskistä romanttista aikaa ilman tätä lasta ja sitten se ei onnistukaan. 

Lapsi on tosi kiva ja muodostunut rakkaksikin minulle, ei siinä mitään. Kuitenkin äidin pitäisi hoitaa velvollisuutensa. Kiltti olen ja mitään lasuja en haluaisi tehdä ihan lapsen hyvinvoinnin takia. 

Vierailija
49/134 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet naukunut täällä ennenkin asiasta. Miksi sinä puutut asiaan, joka ei sinulle kuulu?

Kuuluuhan! Jos isä häipyy töihin ja nyxä tahtois lähteä äidilleen,mihin se tunkee sen lapsen!

Vierailija
50/134 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se iskän nyxä ei ole mikään verisukulainen.

Ok: hakematta jättävä äiti on toki kauhistus, mutta jää näemmä sen kauhistuksen varjoon se että ei toi iskäkään mikään kummoinen ole.

Iskä on mennyt sopimaan itselleen menon vaihtopäivälle, kun moni muu huoltajuuden jakanut vanhempi yrittäisi tiristää siitä vähästä yhteisestä ajasta kaiken irti lähtevän.

Mä ainakin oletan että exä on se joka on isiviikolla päävastuussa lapsestamme, mutta onhan toi toki noin meilläkin että miehiltä luonnistuu näemmä helpommin se varaäidin hommaaminen kuin lasten huolto.

Sitä en tajua miksi naiset itse alkavat tuohon asemaan. En kuuna päivänä alkaisi lisävanhemmaksi lapsille jotka eivät ole tullet pimpastani. Turvallinen aikuinen voin olla, ja jonkun kerran paikata jis vanhempi ei ehdi mutta isä on isä, ja äiti on äiti, ja niiden suhteiden lisäksi ei todellakaan ole tarvetta jollekin kohotetulle lastenvahdille.

Vierailija
51/134 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö sä voisi lähteä sinne äidillesi ja ottaa lapsen mukaan? Jos laittaisit lapsen äidille selkeän viestin missä olette, että koska hän ei tullut sovittuna aikana, eikä häntä saa yrityksistä huolimatta kiinni, niin teidän päiväohjelma jatkuu suunnitelman mukaisesti eli kyläilyllä äitisi luona. Lapsen voi tulla hakemaan sun äidiltäsi tai sitten kotoa kun olette palanneet. Ei miehen exä voi minusta olettaa, että teidän täytyy kotona päivystää, kunnes hän suvaitsee saapua paikalle, kun ei kerran edes ilmoita mitään.

Musta tuo puhelimeen vastaamattomuus on pahinta. Voihan sitä tulla viivytyksiä, mutta vastuulliset aikuiset kommunikoi näistä asioista.

Vierailija
52/134 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä sä sönkötät? Isä ja äiti olivat jo sopineet haun ja ex ei tätä noudattanut eikä edes vastaa puhelimeen.

Ainoa joka tässä on väärin tehnyt on äiti, vaikka sinä koitat kaikin tavoin saada tätä miehen syyksi. Ao nimenomaan haluaisi hoitaa lasta mutta niin että ei tarvi odotella lapsen äitiä neljän seinän sisällä ja miettiä tuleeko hän. Taidat itse olla tuollainen luuseri äiti. Hyi en arvosta yhtään sinunlaisia

Onhan se myös isän syy, jos lähtee töihin vaikka lasta ei ole haettu. En minä lähtisi. Etenkään, jos lasta jäisi pakosta hoitamaan ihminen, joka vinkuu asiasta jopa netissä.

Vierailija
53/134 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ei hae, onko tietoa? Onko juhlimassa eikö siis pysty toimimaan? Sehän on lasin paikka. Tai lapsi sossupöivystukseen kun ei ole huoltajaa.

siellä joku lapseton taas huutelee ääliömäisyyksiä. Ei todellakaan lasta kiikuteta millekään päivystävälle sosiaalityöntekijälle. Eihän se lapsen vika ole, että äidillä on elämänhallinnan kanssa vaikeuksia. Miksi lapsen pitäisi kärsiä äitinsä laiminlyönneistä?

Vierailija
54/134 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ap missään kohtaa sanonut ettei lasta halua hoitaa. Millä paha äitipuoli-laseilla jengi keskustelua lukee?

Juuri sitä ap tässä sanoo, että ei halua hoitaa. Jos haluaisi, asiassa ei olisi ongelmaa.

Vierailija
55/134 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri sitä ap tässä sanoo, että ei halua hoitaa. Jos haluaisi, asiassa ei olisi ongelmaa.

Ja missähän viestissä ap sanoo että ei halua hoitaa!!!! Sanoo vain että on kyllästynyt siihen kun äiti ei hae lasta ja joutuu siksi muuttamaan omia suunnitelmiaan. Ottaisi jopa lapsen mukaan. Ainoa ääliö tässä on äiti joka ei hae lastaan silloin kun on sovittu! Voisi edes puhelimeen vastata että ap saisi kysyttyä että onko ok ottaa lapsi mukaan kun hän ei ole lasta hakenut.

Mutta tietysti te luuserimammat ajatelwtte vain omaa napaanne ja päätätte että teillä on oikeus hakea lapsi koska huvittaa.. miksi tuollaiset saa lapsia??? Toivon ap että saatte huoltajuuden

Vierailija
56/134 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan se myös isän syy, jos lähtee töihin vaikka lasta ei ole haettu. En minä lähtisi. Etenkään, jos lasta jäisi pakosta hoitamaan ihminen, joka vinkuu asiasta jopa netissä.

Ap ei vingu lapsen hoitamisesta vaan hänen äitinsä käytöksestä, siinä on pieni ero jos ymmärrät.

Vierailija
57/134 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja missähän viestissä ap sanoo että ei halua hoitaa!!!! Sanoo vain että on kyllästynyt siihen kun äiti ei hae lasta ja joutuu siksi muuttamaan omia suunnitelmiaan. Ottaisi jopa lapsen mukaan. Ainoa ääliö tässä on äiti joka ei hae lastaan silloin kun on sovittu! Voisi edes puhelimeen vastata että ap saisi kysyttyä että onko ok ottaa lapsi mukaan kun hän ei ole lasta hakenut.

Mutta tietysti te luuserimammat ajatelwtte vain omaa napaanne ja päätätte että teillä on oikeus hakea lapsi koska huvittaa.. miksi tuollaiset saa lapsia??? Toivon ap että saatte huoltajuuden

Eiköhän isällä jo ole huoltajuus.

Vierailija
58/134 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi sitten muuttaa suunnitelmia eikä laita miestä muuttamaan.

Vierailija
59/134 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se iskän nyxä ei ole mikään verisukulainen.

Ok: hakematta jättävä äiti on toki kauhistus, mutta jää näemmä sen kauhistuksen varjoon se että ei toi iskäkään mikään kummoinen ole.

Iskä on mennyt sopimaan itselleen menon vaihtopäivälle, kun moni muu huoltajuuden jakanut vanhempi yrittäisi tiristää siitä vähästä yhteisestä ajasta kaiken irti lähtevän.

Mä ainakin oletan että exä on se joka on isiviikolla päävastuussa lapsestamme, mutta onhan toi toki noin meilläkin että miehiltä luonnistuu näemmä helpommin se varaäidin hommaaminen kuin lasten huolto.

Sitä en tajua miksi naiset itse alkavat tuohon asemaan. En kuuna päivänä alkaisi lisävanhemmaksi lapsille jotka eivät ole tullet pimpastani. Turvallinen aikuinen voin olla, ja jonkun kerran paikata jis vanhempi ei ehdi mutta isä on isä, ja äiti on äiti, ja niiden suhteiden lisäksi ei todellakaan ole tarvetta jollekin kohotetulle lastenvahdille.

Lapsen isä on sopinut vaihtoajaksi sunnuntaiaamun. Sitä ennen on ollut lapsen kanssa koko viikon, saattanut kouluun ja hakenut koulusta, käyneet yhdessä harrastuksissa ja viettäneet yhdessä kaiken mahdollisen ajan.

Työkeikan hän sopi sunnuntaille (lähtö sunnuntaina) koska lapsi piti hakea aamulla. Minä hoidan myös ihan mielelläni lasta, hän on kiltti eikä hänestä ole mitään vaivaa. Mitta en minäkään halua täällä kotona päivystää koska ex suostuu vastaamaan puhelimeen. Lähdimme lapsen kanssa äidilleni, exälle on viestein ilmoitettu asia.

Ei kannata lisäillä juttuun mitään omia mausteita että pääsisi arvostelemaan, minä lupaiduin hoitamaan lasta vain tänään että mies pääsee töihin, muutoin isä hoitaa oman lapsensa.

En tiedä miksi sulla ottaa niin koville tämä ettei äiti hae häntä jopa niin koville että pitää alkaa arvostelemaan omilla mutu tiedoilla miestäni. Jos itse olet samanlainen äiti joka ei hae lastaan niin on peiliin katsomisen paikka!

Ap

Vierailija
60/134 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrittäjän kanssa ei kannata lapsia hankkia tai perhettä perustaa. Yksinhuoltaja olet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan viisi