Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen ex ei taaskaan tullut hakemaan lastansa..

Vierailija
18.08.2019 |

Ärsyttää, tätä tapahtuu joka helkatin viikko, ei noudata mitään aikoja mitä on sovittu. Joudun taas hommaamaan lapsenvahdin, mies saa kyllä luvan vähentää nämä lapsenvahdin kulut elatusavusta.
Mun pitäisi kohta lähteä äitini luokse, otanko lapsen mukaan ja näin ollen lapsi pääsee kotiinsa vasta huomenna vai pyydänkö ystävääni meille vahtimaan lasta?

Mies lähti töihin ja yritettiin soittaa exälle monta kertaa, ei vastaa! Ei ole eka kerta tämä!

Kommentit (134)

Vierailija
81/134 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi suojelee vanhempiaa niin ettei puhu mitään. Puhelimen viesteihin pitää aina vastata jos on pienen lapsen vanhempi niin ettei voi elää kadoksissa ja olla tavoittamattomissa. Jotain pahoja ongelmia on vanhenmmalla joka katoaa niin ettei sitä kiinni saa. Jos on työssä niin voi antaa viestin ettei voi häiritä ja ottaa yhteytyttä sen työn jälkeen. 

Vierailija
82/134 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jos haku on sovittu molempien vanhempien kesken niin, että äiti noutaa su aamulla, tottakai isä on silloin vapaa tekemään töitä loppupäivän. Täysin vastuuttoman äidin syytä siis.

Mutta jos tuo on yleistä niin en ymmärrä miksi suostutte siihen että äiti hakee.. voitte sopia että tuotte lapsen tiettyyn kellon aikaan. Piste

Ap. kommentista voi kuitenkin ymmärtää, ettei asiasta ollut sovittu etukäteen, kun lapsi tuli tapaamaan isäänsä, vaan tilanne muuttui ap. aloitteesta kesken tapaamisen.

Näin ap. kirjoittaa:

"Minä itse ehdotin miehelle että menee töihin koska tiedossa oli erittäin tärkeä työasia ja minulla on vapaata."

Eikö tässä ap. saa syyttää ihan itseään, kun hän kehoittaa isää menemään töihin ja se tärkeä työasia menee jopa miehen lapsen oikeuden ja edun edelle.

Mielestäni ap. voi syyttää tästä ihan itseään, ei ketään muuta. Hän on itse sotkeutunut asioihin, jotka eivät hänelle edes kuulu.

On todella noloa, laittaa jokin työasia, lapsen edelle, kun kommentista voi lukea, ettei työstä ollut edes sovittu etukäteen tai ennen lapsen tapaamista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/134 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun siskoni makasi karapulassa sunnuntaina iltaan asti ja äitini soitteli koska tulee lapsia hakemaan kun piti päästä nukkumaan ja raskaaseen töihin lähtöä. Oli juonut koko yön neljään asti ravintolassa. 

Vierailija
84/134 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka joku jolla lapsi on hoidossa, oli sitten kenellä tahansa niin voi pitää puhelimensa kiinni eikä vastaa. 

Muuta ei tule mieleen kuin sellainen ihminen jolla on päihdeongelma niin voi toimia juuri tuollain. Niitä salaillaan pitkään ennen kuin lähipiirissä havahdutaan niin ongelma voi olla jo paha. 

Ei lapsi ole hoidossa, jos on sovittu lapsen joka toinen viikonloppu tapaaminen isän kanssa. Isä on lapsen toinen vanhempi.

Ja yhtälailla lapsen äiti voi olla työssä, sukulaisissa, eikä puhelimeen voi aina vastata.

Lapsen haku on sovittu sunnuntai aamuun ja silloin lapsi pitää hakea tai vähintään ilmoittaa esteestä. Missään ei ole puhuttu viikonloppu tapaamisesta.

Vierailija
85/134 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä eronneita on paljon joilla tullut vahinko huti tai useampiakin eikä kummatkaan ole oikein kiinnostuneita siitä. 

Vierailija
86/134 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jos haku on sovittu molempien vanhempien kesken niin, että äiti noutaa su aamulla, tottakai isä on silloin vapaa tekemään töitä loppupäivän. Täysin vastuuttoman äidin syytä siis.

Mutta jos tuo on yleistä niin en ymmärrä miksi suostutte siihen että äiti hakee.. voitte sopia että tuotte lapsen tiettyyn kellon aikaan. Piste

Ap. kommentista voi kuitenkin ymmärtää, ettei asiasta ollut sovittu etukäteen, kun lapsi tuli tapaamaan isäänsä, vaan tilanne muuttui ap. aloitteesta kesken tapaamisen.

Näin ap. kirjoittaa:

"Minä itse ehdotin miehelle että menee töihin koska tiedossa oli erittäin tärkeä työasia ja minulla on vapaata."

Eikö tässä ap. saa syyttää ihan itseään, kun hän kehoittaa isää menemään töihin ja se tärkeä työasia menee jopa miehen lapsen oikeuden ja edun edelle.

Mielestäni ap. voi syyttää tästä ihan itseään, ei ketään muuta. Hän on itse sotkeutunut asioihin, jotka eivät hänelle edes kuulu.

On todella noloa, laittaa jokin työasia, lapsen edelle, kun kommentista voi lukea, ettei työstä ollut edes sovittu etukäteen tai ennen lapsen tapaamista.

Työasia oli sovittu jo etukäteen, niin ap sanoi! Mutta mies tietenkin oli jäämässä pois töistä koska hulttiomutsi ei hae lastaan silloin kun on sovittu. Tällöin ap tarjosi apuaan.

En ymmärrä mistä sulta löytyy synpatiaa äidille joka hylkää lapsensa, oot itse samanlainen?

Vierailija
87/134 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy sääliksi näitä lapsia ja mitä ne oikein ajattelevat kun vanhemmat eivät välitä?

Vierailija
88/134 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tod.näk. tuo lapsen äiti ei halua lasta luovuttaa teille koska tuet lähtee. Todella välinpitämätön ihminen eikä mitään käytöstapoja. Joka kerrasta vaan ilmoitus eteenpäin niin eiköhän ala huoltajuuskysymys olla ratkaistu. Säästä kaikki viestit.

Oikeusteitsehän tuollainen asia ratkeaa jos ei muuten, ei se ole sen äidin halusta kiinni vaan lapsen etu punnitaan. Olisiko tuossa jo paikallaan tehdä lasu että kartoittavat tilanteen siellä toisessa päässä. Kuinka heitteillä lapsi mahtuu äitinsä luona olla. Jos äidillä on alko-ongelma niin tuskin pystyy lapsesta täysipainoisesti huolehtimaan. Tai sitten on mielenterveyden kanssa jotain. Ei tuo nyt vastuullisen vanhemman toimintaa ole alkuunkaan.

Näitähän raastupa on pullollaan, kun isä haluaa oman etunsa lapsen edelle ja haluaa tavata lasta kun se hänelle sopii tai mikä tuntuu mukavammalta.

Ap. kertoo jo aloituksessa, kuinka isä tapaamiset on sovittu joka toinen viikonloppu. Ja kait lapsi odottaa, että näin tapahtuu.

Jos mies haluaa säilyttää tapaamisoikeuden, niin se menee lapsen etu edellä ja jos sattuu viikonlopuksi työvuoro, hän hankkii hoitajan.

Ja ihan samalla tavalla äiti voi olla viikonloput töissä ja sopinut työvuorot sen mukaan ja olettaa lapsen olevan isän vastuulla.

Ja tässä taas hyvä esimerkki, miten miehillä ei onnistu lähivanhemmuus, kun jo pari kertaa kuussa viikonloppu tapaamisella ollaan pulassa ja suurta draamaa.

Mitähän rivejä tämäkin tyyppi on lukenut?

Vierailija
89/134 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käy sääliksi näitä lapsia ja mitä ne oikein ajattelevat kun vanhemmat eivät välitä?

Oon minesti ajatellut että jotkut äidit ei lapsia ansaitse. Onneksi lapsella on tässä tapauksessa välittävä isä ja ap.

Vierailija
90/134 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tehdä lapsia ja tehdäänkö niitä vain yhteiskunnan tukien takia että voi elää niiden rahojen takia elää leveemmin. 

Vierailija
91/134 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi vain kuvitella, miten tuo äidin välinpitämättömyys vaikuttaa lapseen.

Vierailija
92/134 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin ap. kirjoittaa:

Ootko kenties tuo äiti ja makaat krapulassa jonkun hoitos sohvalla ja nyt mietit kenen syyksi saat sen että et hakenut lastasi ajoissa? Älä huoli voit rauhassa jatkaa ryyppyäsi, ap ja hänen miehensä kyllä kasvattavat lapsen paremmin kuin sinä.

Vierailija
93/134 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi vain kuvitella, miten tuo äidin välinpitämättömyys vaikuttaa lapseen.

Jep, ei mikään ihme että isä haluaa huoltajuuden. Täällä muutama ääliö mamma yrittää syytellä ap:ta (varmaan otse ovat näitä juopporenttuja)

Vierailija
94/134 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa ihan mun siskon ex-mieheltä, joka sählää avokinsa kanssa lapsen viikonlopuntapaamisista. Joka ikinen kerta, eikä nytkään ollut poikkeus.

Niin kuin tänäkin viikonloppuna. Kun mentiin isovanhemmille kerämään siskon kanssa viinimarjoja ja keittämään mehuja 200km päähän siskon kotia.

Lapsi olisi otettu mukaan, mutta se ei tietenkään sopinut isälle, kun oli lapsen viikonloppu tapaaminen, ei edes periaatteessa, kun sopimus on olemassa, nyt siskon puhelimeen on tullut satoja puheluita ja viestejä, kuinka paska äiti on, kun ei vastaa puhelimeen, kun auttaa iäkkäitä vanhempiaan ja eikä päivystä 24/7 puhelinta, mitä milloinkin ex-mies ja hänen avokkinsa keksivät, soutaavat ja huopaavat, ettei kukaan enää pysy perässä.

Ja sekään ei riitä, vaan tukea haetaan mammapalstalla ja haukutaan porukalla, vaikka ei tiedetä millaisen kus..pään ollaan tekemisissä. Niin...ja se tärkeä työasia!!!! nyt tuli lapsen hoidon esteeksi. Ja kellehän se alko maistuu.

Vierailija
95/134 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa ihan mun siskon ex-mieheltä, joka sählää avokinsa kanssa lapsen viikonlopuntapaamisista. Joka ikinen kerta, eikä nytkään ollut poikkeus.

Niin kuin tänäkin viikonloppuna. Kun mentiin isovanhemmille kerämään siskon kanssa viinimarjoja ja keittämään mehuja 200km päähän siskon kotia.

Lapsi olisi otettu mukaan, mutta se ei tietenkään sopinut isälle, kun oli lapsen viikonloppu tapaaminen, ei edes periaatteessa, kun sopimus on olemassa, nyt siskon puhelimeen on tullut satoja puheluita ja viestejä, kuinka paska äiti on, kun ei vastaa puhelimeen, kun auttaa iäkkäitä vanhempiaan ja eikä päivystä 24/7 puhelinta, mitä milloinkin ex-mies ja hänen avokkinsa keksivät, soutaavat ja huopaavat, ettei kukaan enää pysy perässä.

Ja sekään ei riitä, vaan tukea haetaan mammapalstalla ja haukutaan porukalla, vaikka ei tiedetä millaisen kus..pään ollaan tekemisissä. Niin...ja se tärkeä työasia!!!! nyt tuli lapsen hoidon esteeksi. Ja kellehän se alko maistuu.

No olitteko te sopineet sen hakemisen aamuksi vai mikä helvekko tässä nyt on samanlaista.

Normaali ihminen hakee lapsensa silloin kun on sovittu eikä keksi mitään marjareissuja sadan kilsan päähän.

Vierailija
96/134 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä ei itseasiassa ole mitään samaa! Lapsi piti hakea aamusti että ap pääsee äitinsä luokse ja mies töihin.

Vaikuttaa siltä että sä olet nyt hiukan vetänyt sitä alkoa ja keksinyt tämän tarinan....

Vierailija
97/134 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka mies yrittäjä, silti hän on vastuussa lapsesta eikä ap.

Vierailija
98/134 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa just mun ex- työkaverilta, vetää viinaa kaksin käsin joka viikonloppu ja jakaa pers*ttä siskonsa kanssa jokaiselle joka vaan keksii pyytää. Näitä siskoksia on pan*u kimpassa joka reikään. Sunnuntai aamuna keksivät aina jonkun marjankeruu reissun itäsuomeen ettei tarvi hakea lasta hoidosta😂😂😂 säälittäviä akkoja😂😂😂

Vierailija
99/134 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka mies yrittäjä, silti hän on vastuussa lapsesta eikä ap.

Ja vaikka äidillä on päässä vikaa niin hän on vastuussa lapsestaan tai antaa hänet isälleen ja aapeelle jos ei itse kykene.

Vierailija
100/134 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No olitteko te sopineet sen hakemisen aamuksi vai mikä helvekko tässä nyt on samanlaista.

Normaali ihminen hakee lapsensa silloin kun on sovittu eikä keksi mitään marjareissuja sadan kilsan päähän.

Isällä oli normaali viikonloppu-tapaaminen (oletus lauantai-sunnuntai) mutta suunnitelmat olivat isällä jostakin syystä muuttuneet ja myöhemmin alkoi puhelimeen pommitus.

Ja lapsi olisi otettu enemmän kuin mielellään mukaan mummolaan. Mutta sehän ei isälle käynyt, kun sopimuksista pitää pitää kiinni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kuusi