Poika samassa sängyssä äitinsä kanssa, työkaverini 8 vuotias poika ! Poliisiasia ?
Kohta 9 vuotias poika ja äiti samassa sängyssä poikansa kanssa aamulla, kun menin käymään.
Miestä asunnossa en ole nähnyt koskaan.
Mihin ilmoittaisitte lastensuojelu vai poliisi ? Nimettömänä ?
Kommentit (77)
Voinko sanoakaan, mun lapset nukkuivat vuoron perään vieressäni VUOSIA, kun heidän isänsä oli poissa.Poika varmaan 14- vuotiaaksi ja tyttö samoin. Ei siksi, että minä halusin, vaan he itse tahtoivat. Nyt ovat jo aikuisia ja on ikävä niitä aikoja, jolloin olin tarpeellinen yötä päivää.:)
Kyllä meilläkin vielä 9 vuotiaana saattoi joku pojista tulla viereemme jos yöllä heräsivät.
Eihän sitä edes huomannut, aamulla saatto olla kaksikin lasta sängyssä.
Ap, sulla on sairas mielikuvitus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi jumalauta, puolustaako täällä joku sellaista, että äiti ja esiteinipoika sängyssä.
Mikä esiteini? Ei vielä vuosiin. Omakin kohta 9v oli sängyssäni eilen. Vielä halailtiin ja pussailtiin.
Onhan se esiteini, kun ei ole vielä teini. Engl. pre-teen.
Mielestäsi varmaan heti toddlerin jälkeen ollaan pre-teen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei 8-vuotias ole mikään esiteini, vaan pikkukoululainen.
Minä nukun 8-vuotiaan tyttäreni kanssa edelleen samassa sängyssä, koska me molemmat tykkäämme nukkua yhdessä.
Tytöllä on kyllä oma huone ja oma sänky, mutta ei ole vielä siellä halunnut nukkua eikä mun puolesta tarviikaan.
Itse nukuin äidin ja isän vieressä välillä vielä teininä, viimeisen kerran joskus muutama vuosi sitten kun olin heillä eli lapsuudenkodissani käymässä ja tulin korkeaan kuumeeseen ja teki mieli nukkua äidin kanssa.
Isän kanssa olen edellisen kerran tainnut nukkua samassa sängyssä joskus 16-vuotiaana, kun äiti oli reissussa ja meillä lapsilla oli vieressänukkumisvuorot isän viereen kuten myös äidin viereen aina kun isä oli reissussa.Isän kanssa olen edellisen kerran tainnut nukkua samassa sängyssä joskus 16-vuotiaana, kun äiti oli reissussa.
Teillähän oli sitten sopimus, ettei äidille kerrota, oletan.
Häh? Tottakai äiti tiesi, että hänen ollessa poissa nukkuu lapset vuorotellen isän vieressä.
Ihan kuten nukuttiin vuorotellen äidin vieressä, kun isä oli poissa.
Kyllä huomaa, että maailmassa on paljon ihmisiä, joilla on pahoja pipejä päässä. Edes lapsi ei voi nukkua äitinsä vieressä ilman, että joillekin tulee sairaita mielleyhtymiä. Menkää hoitoon te, jotka näette joka puolella seksuaalista hyväksikäyttöä ja insestiä. Tuollainen ei ole normaalia
Vierailija kirjoitti:
Vinkki: ei KOSKAAN välilyöntiä ennen huuto- tai kysymysmerkkiä.
Miksi ? Eihän sillä ole mitään väliä !
Vierailija kirjoitti:
Kyllä huomaa, että maailmassa on paljon ihmisiä, joilla on pahoja pipejä päässä. Edes lapsi ei voi nukkua äitinsä vieressä ilman, että joillekin tulee sairaita mielleyhtymiä. Menkää hoitoon te, jotka näette joka puolella seksuaalista hyväksikäyttöä ja insestiä. Tuollainen ei ole normaalia
Me nukuttiin tätien ja serkkujen ja heidän lastensa kanssa mukkselis makkelis patjoilla siskonpedissä aina mummolassa. Ei taida nykyaikana olla tuttu käsite?
Itse nukuin vielä 12-13-vuotiaana äitini vieressä, aivan luonnollista, normaalia ja toi turvaa. Nukuin koko lapsuuden ajan aina jomman kumman vanhemman tai pikkuveljeni vieressä, samoin veljeni. Ei tullut mieleenkään, että siinä olisi mitään erikoista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi jumalauta, puolustaako täällä joku sellaista, että äiti ja esiteinipoika sängyssä.
Mikä esiteini? Ei vielä vuosiin. Omakin kohta 9v oli sängyssäni eilen. Vielä halailtiin ja pussailtiin.
Voi voi. Kovasti pedarikorttia haetaan. Keskittyisitte nyt vaan itsenne hiplaamiseen ..
Kyllä minäkin taisin nukkua vielä 8-vuotiaana isän kanssa samassa sängyssä, vaikka olin tyttö. En ehkä joka yö, mutta varmaan ainakin joinakin öinä. Ei siinä mitään ihmeellistä tapahtunut, puhuimme ennen nukahtamista monenlaisista asioista, suurin osa keskusteluista on kyllä unohtunut.
Mitä h'ttoa sä säädät? Minä nukuin äidin vieressä aina kun isä oli yövuorossa, aina teini-ikäiseksi saakka. 8 v. pikkupoika on vielä täysin äidin vauva *lol*
Olen nukkunut 25 -vuotiaana 14 -vuotiaan veljeni kanssa samassa 120cm leveässä sängyssä. Iiik... (huoh)
8v tyttäreni haluaa joskus nukkua vieressäni ja hänet on ihana ottaa lusikkaan kun on niin lämmin ihoinen. Voin vielä muistella vauva-aikaa <3
5v poikani pussailee ja halailee minua paljon. Haluan lasteni oppivan läheisyyden olevan normaalia perheessä, vaikkei minulla puolisoa olekaan. Seksiasiat oppivat itse sitten aikuisempina.
Monta mielipidettä puolesta ja vastaan asiasta pitäisikö aikuisen mennä sänkyyn lapsen vai täysi-ikäisen kumppanin kanssa.
.
Johtopäätöksiä voi varmasti vetää tosiasiasta, että suomessa esiintyy noin 40 yleensä kehitysvammaisuutena ilmenevää tautia joita muissa maissa ei ole.
Suomalainen tautiperintö johtuu insestistä!!!!
Te lapsen kanssa "hellästi, herkästi ja rakkaudella" nukkujat kertokaa!
Minulla kun ainakin oli erektio nukkuessa muistan varmasti 8 vuotiaana ilman äidin "suloista kosketusta".
Eikö tämä haittaa viatonta läheisyyttänne, vai oliko se sittenkään ,,,,?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi apua! Mun 14v poika nukkui mun vieressä kun isänsä oli reissussa! Ja hällä omakin huone mutta itse pyysi iskän paikalle nukkumaan ja todellakin saa tulla ❤
Ja mun 15-v poika nukahtaa välillä mun sänkyyn kun katselee siellä kännykästään jotain youtubevideoita. En viitsi mennä sohvalle nukkumaan, joten tönin poikaa vähän reunemmas ja menen itse toiselle puolelle sänkyä nukkumaan. Onpa kamalaa. Ja tuo teini on niin sikeäuninen, että ihan turha yrittää saada hereille jos on jo ehtinyt nukahtamaan kunnolla. Joten nukkukoon siinä sitten.
Meillä samanikäinen poika tuli joskus viereen nukkumaan, kun mies oli yötöissä. Ihan siksi, että sai paremmin nukuttua. Oli nuoruuden ahdistusta ja illalla ajatukset pyöri mielessä ja pääsi nukkumaan vasta aamuyöstä. Kun kömpi meidän sänkyyn, oli nukahtanut jo ennen kuin minä ehdin nukkumaan.
Itse nukuin äidin vieressä 15 vuotiaaksi, kun isä oli viikot toisella paikkakunnalla töissä. Minusta se oli vain ihanaa ja nukuin hyvin. Olin myös huono nukkumaan yksin, mutta kun menin isän puolelle kirjan kanssa, alkoi äkkiä väsyttämään ja nukuin hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielestäsi varmaan heti toddlerin jälkeen ollaan pre-teen?
Ei kun heti synnytyskanavasta pulpahduksesta alkaen.
Kun mies on reissussa, koko talossa palaa kaikki valot ja nukahdan vasta aamun sarastaessa kun en uskalla sitä ennen.
Olenkin miehelle sanonut, että juuri tämän vuoksi hankin koiran, jos hänet jostain syystä menetän.