Poika samassa sängyssä äitinsä kanssa, työkaverini 8 vuotias poika ! Poliisiasia ?
Kohta 9 vuotias poika ja äiti samassa sängyssä poikansa kanssa aamulla, kun menin käymään.
Miestä asunnossa en ole nähnyt koskaan.
Mihin ilmoittaisitte lastensuojelu vai poliisi ? Nimettömänä ?
Kommentit (77)
Pieni poika kyseessä! Taas joku päästään sairas antaa mielikuvituksen lentää! Mee hoitoon!
Vierailija kirjoitti:
Voi jumalauta, puolustaako täällä joku sellaista, että äiti ja esiteinipoika sängyssä.
Mitä sinä sekoilet? 8 -vuotias ei ole mikään esiteini.
Vierailija kirjoitti:
Voi apua! Mun 14v poika nukkui mun vieressä kun isänsä oli reissussa! Ja hällä omakin huone mutta itse pyysi iskän paikalle nukkumaan ja todellakin saa tulla ❤
Me tehtiin tätä pienenä. Aina kun iskä reissutöissä, päästiin äidin viereen nukkumaan, ja me molemmat lapset sinne ängettiin. Iskän reissutyöt loppuivat, kun olin 8v.
Suomi menee huonoon suuntaan, jos ei saa rakkautta osoittaa lapsilleen! Se jota häiritsee se, että äiti nukkuu lapsensa kanssa, on itse ajatusmaailmaltaan kieroutunut.
13-vuotias poikani nukkuu leveässä parisängyssä vieressäni, omalla puolellaan. Oma huoneensa on niin kuuma (tehokas tietokone), ettei saa siellä nukuttua.
Mikä tässä oikein on ongelman, sitä en ymmärrä?
Lakatkaa leikkimästä sillä lasun tekemisellä joka turhanpäiväisestä asiasta.
Jää tärkeät ja aidot lasut niiden tekaistujen lasujen jalkoihin.
Kyllä jollain on jo todella kieroutunut mieli! Jos jotkut näkee tuossa jotain seksuaalista,niin parempi on mennä jo hoitoon!
kannattaa katsoa dokumenttielokuva Taboo ( https://www.imdb.com/title/tt0081593/ )
Kay Parkerin roolityö on uskomaton
Ap. Olet todella todella sairas ihminen.
Kuten myös kaikki jotka puoltavat ap.ta.
Teillä on todella SAIRAS mielikuvitus.
Joskus muinoin sitä nukkui koko perhe siskonpedissä. Aikkamala!
Soittaisin eläinsuojeluvirastoon, perheen koira ei mahdu sänkyyn nukkumaan, kun poika on vienyt paikan.
Vierailija kirjoitti:
Pienet lapset joskus ihmettelee, miksi heidän pitää nukkua yksin, kun ei isi ja äitikään nuku. Niimpä, aikuiset ihmisetkään ei uskalla nukkua yksinään omassa kodissaan, miksi siis pienten lastenkaan? Ja ennen teini-ikää, sekä teini-iän alussakin lapset ovat vielä pieniä. Antropologisesta näkökulmasta perhepeti on täysin normaali myös pienten koululaisten kohdalla. Se on esi-isiltä saatua ohjelmointia, joka antaa nukkuessaan laumasuojan ja näin ollen paremmat yöunet. Läheisyyttä ei voi antaa kenellekkään liikaa. Tietenkään seksuaalinen hyväksikäyttö ei ole ok, mutta se ei olekkaan läheisyyttä, vaan pahoinpitely.
Hyvin harva aikuinen nukkuu kumppaninsa vieressä siksi, ettei uskaltaisi nukkua yksin.
Kaikilla meillä on aina ulko-ovet lukitsematta kenen tahansa työkaverikyylän astella sisään mihin vuorokaudenaikaan hyvänsä rekisteröimään kuka perheessä kenenkin vieressä nukkuu. Oho, tulipas pitkä lause, mutta typerä oli aloituskin. Ei ansaitse parempaa.
Vierailija kirjoitti:
Voi apua! Mun 14v poika nukkui mun vieressä kun isänsä oli reissussa! Ja hällä omakin huone mutta itse pyysi iskän paikalle nukkumaan ja todellakin saa tulla ❤
Ja mun 15-v poika nukahtaa välillä mun sänkyyn kun katselee siellä kännykästään jotain youtubevideoita. En viitsi mennä sohvalle nukkumaan, joten tönin poikaa vähän reunemmas ja menen itse toiselle puolelle sänkyä nukkumaan. Onpa kamalaa. Ja tuo teini on niin sikeäuninen, että ihan turha yrittää saada hereille jos on jo ehtinyt nukahtamaan kunnolla. Joten nukkukoon siinä sitten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja mun 15-v poika nukahtaa välillä mun sänkyyn kun katselee siellä kännykästään jotain youtubevideoita. En viitsi mennä sohvalle nukkumaan, joten tönin poikaa vähän reunemmas ja menen itse toiselle puolelle sänkyä nukkumaan. Onpa kamalaa. Ja tuo teini on niin sikeäuninen, että ihan turha yrittää saada hereille jos on jo ehtinyt nukahtamaan kunnolla. Joten nukkukoon siinä sitten.
Miksei hän katso omassa sängyssään?
jäitkö rakennusaikana sisälle vai avaimenreiästäkö pujahdit,sielunvaellus?
Ihmeellistä. W"au.
Pitänee ilmoittaa "uskoisitko vai et" ohjelmaan aineeton siirtyminen.
AHhahaha päivän paras sepustus.
Vierailija kirjoitti:
Voi jumalauta, puolustaako täällä joku sellaista, että äiti ja esiteinipoika sängyssä.
Ja sinäkö olit paikalla näkemässä mitä siellä todella tapahtui? Jos olit niin älä ihmeessä pihtaa tietoja
Vierailija kirjoitti:
Pienet lapset joskus ihmettelee, miksi heidän pitää nukkua yksin, kun ei isi ja äitikään nuku. Niimpä, aikuiset ihmisetkään ei uskalla nukkua yksinään omassa kodissaan, miksi siis pienten lastenkaan? Ja ennen teini-ikää, sekä teini-iän alussakin lapset ovat vielä pieniä. Antropologisesta näkökulmasta perhepeti on täysin normaali myös pienten koululaisten kohdalla. Se on esi-isiltä saatua ohjelmointia, joka antaa nukkuessaan laumasuojan ja näin ollen paremmat yöunet. Läheisyyttä ei voi antaa kenellekkään liikaa. Tietenkään seksuaalinen hyväksikäyttö ei ole ok, mutta se ei olekkaan läheisyyttä, vaan pahoinpitely.
Aikuiset ihmiset ei uskalla nukkua yksin omassa kodissaan??!! Mitä pelkäävät? Minä esimerkiksi nukun aina yksin, ei tulisi uni jos joku vieres.
Lapsi saa tietenkin nukkua vanhempansa kanssa, se on selvä.
Täysin normaalia läheisyyttä. Jos lasta raiskattaisiin, ei silloin avoimesti oltaisi lähekkäin, vaan kaikki salailtaisiin visusti. Ihanaa, että joissain perheissä saa osoittaa rakkautta, se on niin harvinaista Suomessa!
0/5 ja meenyvittuun