Seksi on parempaa nyt kuin 20 vuotta sitten.
Silloin nuorena, ennen lapsia ja lasten jälkeenkin näytin ihanalta ilman vaatteita. Toki näytän nytkin, pidän itseni karvattomana ja suht kuosissa, mutta onhan se keho erilainen. Nyt on vähän makkaraa, sectioarpea, rinnat on isommat ja pehmeät, ei pystyt ja kiinteät mutta ei onneksi pahemmin roiku.
Tuolloin nuorena suhteen alussa oli seksiä paljon ja sain seksissä harvoin orkun. Kokeiltiin vaikka mitä hommia ja olin ennakkoluuloton.
Nyt olen kohta 40v. Seksi on ihanin asia mitä miehen kanssa on. Se hieroo minua, koskettelee, hyväilee. Ja hän itse on ihana, vaikka ei hänkään ole ihan ajan hampaalta säästynyt.
Itse haluaisin nyt seksiä päivittäin ja mies jaksaa noin kolme kertaa viikossa. Asiat on kääntyneet päälaelleen, mun ulkonäkö ei oo kuten ennen mutta halukkuus taas... ihan toista luokkaa kun nuorena. Miehen ulkonäkö taas on säilynyt ehkä vähän paremmin ( ei ole raskausarpia tms ) mutta ei jaksa enää niin innokkaasti.
Kuitenkin mies eilen sanoi, että seksi on parempaa kuin ikinä. Silloin kai kaikki on tähän asti mennyt tosi hyvin.
Ei mulla muuta. Rakastakaa toisianne.
Kommentit (3)
Ja paranee vielä seuraavat 20v. ja ties kuinka kaun.
M62 kirjoitti:
Ja paranee vielä seuraavat 20v. ja ties kuinka kaun.
Kai se säilyy, kun keskusteluyhteys pysyy. Ap.
Meillä myös seksi on paljon parempaa, kun nuoruudessa. Meillä kyllä edelleen mies on se halukkaampi osapuoli, mulle riittäis vähemmänkin, mutta ne kerrat onkin sitten laadukkaampia. Ollaan molemmat tyytyväisiä tämän hetken tilanteeseen.
N40