Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä kaikki nuoret tytsyt viestittävät sillä eleellä, jossa kännykkä kaivetaan suurieleisesti taskusta/laukusta ja ruvetaan räpläämään sitä?

Vierailija
17.08.2019 |

Tätä tapahtuu usein varsinkin julkisissa kiskoilla liikkuvissa kulkuvälineissä. Joku tarkoitushan sillä eleellä on, ei se ole pelkkää sattumaa. Vielä kun keksisi että mikä. Eli se tapahtuu vain minun läheisyydessä, ja ihmettelen, sillä en ollut huomioinut muijaa mitenkään, eikä minua toisaalta tarvitse pelätä että alkaisin jututtamaan jotain muijaa.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
17.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On se vaikeeta kun naiset kaivaa kännyköitä esiin ja koiranulkoiluttajat kääntää selkänsä. Yksinäistä on kilttiksen elämä!

T: Normaali mies

Mitä tuo nyt oli tarkoittavinaan? Jos olet joku normo niin onnea elämääsi, sinua ei ilmeisesti ketjun aihe kauheasti kosketa.

Ei kosketa ei. Kunhan naureskelen itse kehittämällesi ongelmalle.

Jos suhtautumisesi naisiin ei olisi niin vihamielinen, tuntisin enemmän empatiaa sinua kohtaan, mutta vallitsevassa tilanteessa vain nauran sinulle.

Vierailija
22/28 |
17.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ihan varma että ne tekevät sinun takiasi niin? Minä otan puhelimen esiin jos on tylsää, kuten julkisissa liikennevälineissä tai kassajonossa ja olen yli 40 v mies. Enkä ole yhtään miettinyt näitä tyyliseikkoja että millä tavalla se pitäisi tempaista esiin ettei ihmiset ympärillä vedä johtopäätöksiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
17.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osoittavat olevansa itseään täynnä olevia instahoroja. Huomiohuoria ainakin jos ei muuten, niin kirjaimellisesti instahoroja.

Vierailija
24/28 |
17.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On se vaikeeta kun naiset kaivaa kännyköitä esiin ja koiranulkoiluttajat kääntää selkänsä. Yksinäistä on kilttiksen elämä!

T: Normaali mies

Mitä tuo nyt oli tarkoittavinaan? Jos olet joku normo niin onnea elämääsi, sinua ei ilmeisesti ketjun aihe kauheasti kosketa.

Ei kosketa ei. Kunhan naureskelen itse kehittämällesi ongelmalle.

Jos suhtautumisesi naisiin ei olisi niin vihamielinen, tuntisin enemmän empatiaa sinua kohtaan, mutta vallitsevassa tilanteessa vain nauran sinulle.

Minua tosiaan ärsyttää tuollaiset ihmiset. Miten sait tästäkin vedettyä jotain vihamielisyyttä? Pitäisikö minun lammastella samalla kun itseriittoiset ihmiset yrittävät huomiohuorata? Sitäkö haluat sanoa?

Vierailija
25/28 |
17.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkihan räplää julkisissa puhelinta

Vierailija
26/28 |
17.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epävarmuutta, miettivät et APUA olen yksin väkijoukossa, niin kuin moni muu suomalainen, pelkää tuntemattomia.

Vierailija
27/28 |
17.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wtf? Otan aina tylsyyksissäni kännykän esiin kun pitää odotella vaikka bussia tai istua julkisissa, eikä muilla olen sen asian kanssa mitään tekemistä. En sit tiedä näyttääkö jonkun mielestä suurieleiseltä kun pitää joskus kaivella sitä kännykkää täynnä olevasta laukusta.

Jos joku tuijottelee sen oloisesti että kohta tuppautuu juttelemaan niin keskityn vaan tiiviimmin kännykän räpläykseen ja vältän katsomasta tuijottelijan suuntaan. Jos sinä et millään tavalla huomioi noita naisia niin en usko että sun olemassa olo vaikuttaa mitenkään siihen räplääkö ne puhelinta vai ei.

Vierailija
28/28 |
17.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko ihan varma että ne tekevät sinun takiasi niin? Minä otan puhelimen esiin jos on tylsää, kuten julkisissa liikennevälineissä tai kassajonossa ja olen yli 40 v mies. Enkä ole yhtään miettinyt näitä tyyliseikkoja että millä tavalla se pitäisi tempaista esiin ettei ihmiset ympärillä vedä johtopäätöksiä.

Ap kiinnittääkin huomionsa ainoastaan niihin nuoriin tytsyihin eikä johonkin 40v ukkoon. Taitaa ihan tiedostamattaan tuijottaa niitä tytsyjä, vaikka ei muka heitä huomioi.