Kuinka nainen kohdataan ihmisenä eikä ''mystisenä olentona''?
Tätä toitotenaan palstalla kovin naisten toimesta, mutta miten se käytännössä sitten tapahtuu?
Mitä jos naisen näkee jonain mystisenä olentona, yksisarvisena joka juo täysikuun aikaan purosta makeaa vettä. Miten tuosta pääsee pois? Vai onko se loppujenlopuksi huono asia? Eikö tuollainen imartele naista että mies näkee naisen pyhänä ja mystisenä arvoituksena?
Kommentit (183)
Kuinkahan moni nainen ostaa miehelle kalsareita, pitkiä kalsareita, sukkia, varaa hammaslääkäriaikoja jne.
Vierailija kirjoitti:
Mikä ihme tämä kuukautissuojajuttu oikein on? Saako siitäkin aikaiseksi noin suuren ongelman?
Ei se olekaan ongelma muille kuin v*ttutuppomiehelle, joka on vanha tuttu ja jolla on *pieni* pakkomielle asian tiimoilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kovasti väitätte että naisiin pitäisi suhtautua normaalisti ja keskustella heidän kanssaan kuten miestenkin. No miksi te naiset ette sitten todellakaan tule senttiäkään vastaan siinä asiassa? Itsehän te olette itsenne mystifioineet ja korottaneet jalustalle (joo hei ei koske sinua sinä omaperäinen aito nainen siellä vasemmalla takarivissä hei), joten mitä hemmettiä odotatte? Ne miehet jotka ovat kasvaneet naisten ympäröimässä yltäkylläisyydessä, heillä toki onkin selkeä etulyöntiasema naisten suhteen. Toista se on meillä jotka emme koskaan olleet naisten kanssa juuri missään tekemisissä, johtuen ihan siitä että naiset karttoivat kuin ruttoa vaikka vaihtoikin kalsarit joka päivä ja kävi suihkussa.
Aina tällaisia ulostuloja lukiessani ihmettelen että millaiset vanhemmat oikein onnistuvat kasvattamaan tällaisen kultakimpaleen.
Sillä pääsee jo pitkälle, kun muuttaa perheineen keskelle metsää ja ostaa pojalle tietokoneen tai konsolin viihdykkeeksi, ettei mokoma jatkuvasti ole inisemässä. Nämä on sitten niitä pelien kasvattamia metsien miehiä, jotka jähmettyy suolapatsaaksi naisen nähdessään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä ihme tämä kuukautissuojajuttu oikein on? Saako siitäkin aikaiseksi noin suuren ongelman?
Ei se olekaan ongelma muille kuin v*ttutuppomiehelle, joka on vanha tuttu ja jolla on *pieni* pakkomielle asian tiimoilta.
Joku trauma tuossa täytyy olla takana. Ehkä äiti laittoi teinipojan ostamaan kuukautissiteitä, pojan luokkakaverit näki sen ja alkoivat nauraa? Teini tuosta voi nolostua, mutta aikuisille siinä ei ole mitään kummallista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sori ap, mutta näin äkkiseltään näillä tiedoilla tulee kuva, että taidat olla vähän epätoivoinen ja nämä ... kryptiset naiset vaistoaa sen. Itse et tätä varmaan huomaa vaan syytät naisia kun he kehtaavat olla niin mystisiä olentoja. Etsi vika itsestäsi äläkä syyttele muita, tässä tapauksessa koko naiskuntaa.
Missä kohtaa minä olen syyttänyt naisia? Onko sulla olo, että sua vastaan on hyökätty? Ota ihan rauhassa, aikuiset keskustelee nyt. Lastenpöytään voi mennä kiukuttelemaan ja haukkumaan.
-ap
Anteeksi nyt vaan, mutta mitä v*ttua?
Ei ihme ettet oo saanu naista :D
T: eriAapeelle sellainen vinkkiviitonen, että kun tutustut naisiin (tai kehen tahansa) ja keskustelette, älä ala vähätellä alentuvasti heti kun kohtaatte erimielisyyksiä. Se kääntyy poikkeuksetta sinua vastaan.
Eli naista pitää myötäillä, ja nostaa jalustalle? Eikö herkkä mimosankukka kestä mitään poikkeamia omista käsityksistään? -eri
Ei pidä myötäillä vaan keskustella asiallisesti, ei lähteä vähättelemään toista.
Aika paljon olen juuri alentuvaa vähättelyä elämässäni saanut kestää, kiitos kysymästä. En silti halua olla tekemisissä kenenkään öykkärin kanssa. Molemmin puolin pitää muistaa käytöstavat, eikä ketään nosteta jalustalle. Kohdataan ihminen ihmisenä.Ja näin sivumennen sanoen, en ole mimosankukka vaan pikemminkin rentunruusu :)
Tässäkään ketjussa ei ole yhtäkään miesvihayleistystä ja miehiä halventavaa kirjoitusta?
Älä jaksa lässyttää keittiöpsykologiapaskaasi netin suurimalla miesvihapalstalla.
Ihan oikeasti. Oletuksena että olet aikuinen ihminen ja tosissasi.
Jaa, taidatkin olla trolli. Jos et ole, niin meillä on hyvin eri käsitys miesvihasta. Pää pois perseestä hyvä mies! Tässä on nyt paljon ohjeita annettu siihen miten kohdata nainen ihmisenä. Mieti nyt mitä näistä arkielämässäsi toteutat jo, ja miten siitä voisit jatkaa ja mitä juttuja lisätä. Haluatko edes olla tekemisissä naisten kanssa. Mitä sinä ylipäätään nyt oikein haluat? Ja tämän kaiken sanon ihan ystävällisesti, ilman mitään vihaa miehiä kohtaan.
Heittäisin horoskooppiveikkauksen aloittajasta. Kalat kenties?
Naisen mystisyys ilmenee vasta kun häntä naidaan kaikkiin kolmeen reikään. Ennen sitä hän on vain maallinen tallustaja, ilman mystisyyttä!
Siinä vaiheessa kun tuo mieheltä onnistuu ei enää kiinnosta parisuhde.
Vierailija kirjoitti:
Nainen on ihminen joka piereskelee, kusee ja paskantaa. Ihan kaikki naiset tekevät noin, myös ne hampaansa valkaisseet, tekoripsi ja -tissioliot... eli kovin arkisia hahmoja ilnan mitään bling bling mystiikkaa.
Siksi Melanialla on oma vessa.
Vierailija kirjoitti:
Kuinkahan moni nainen ostaa miehelle kalsareita, pitkiä kalsareita, sukkia, varaa hammaslääkäriaikoja jne.
erittäin harva.
ilmeisesti olet joku 60-v pirttihirmu maaseudulta.
miten isoäitisi ovat pärjänneet ilman miesten juoksuttamista tampooniostoksilla?
valuiko menkkaveri sotien aikaan valtoimenaan ympäri Suomea ilman miesten tuppo-ostoksia?
Pitäisi vain osata olla mies. Rohkea, stooalainen, itsevarma, pätevä asioissa, tietää tarkoituksensa, mitä tekee ja minne on menossa ja pitää itseään arvossaan. Naisen neuroottisuudelle lähinnä hymyilee kuin kiukuttelevalle pikkulapselle, näyttää kaapin paikan tai sitten heittää pihalle jos sekoilu menee liiallisuuksiin. Ei lähde mukaan mihinkään naisen peleihin vaan on mies - ota tai jätä.
Vierailija kirjoitti:
Tällaiset miehet jotka näkee naiset "olioina" on samalla tasolla arabimaiden miesten kanssa ja siksipä siellä naiset onkin laitettu pussiin. Koska naiset on vaan jotain sellaisia omistettavia olioita ja jos se on vieläpä hyvännäköinen niin eihän sitä kukaan muu saa katsoa. Joten muslimiksi kääntyminen voisi ehkä olla jotain.
Kyllä tuolle löytyy länsimaissa aivan kotoperäinen malli alkaen Sir Galahadista ja Guineverista. Se on sitä, kun miehet konttaa polvet verillä ja suutelevat neitokaisten hameen helmoja ja zit päin inhoaa louhikäärmettä tai m usuja. Ja sitten tämä etelän shivalri kuten Tuulen viemää sen esitti.
Mikä ihme on tämä menkaverituppoheebo? 😳 Onko se 7-vuotias (tai senikäisen asteelle jäänyt)?
Kysymys ap:lle: millainen on äitisuhteesi? Miten äitisi kohteli sinua ollessasi lapsi ja nuori? Millainen ihminen äitisi on?
Ei se nyt ihan niin yksinkertaista ole, että nainen pitäisi kohdata samalla tavalla kuin mieskin. Ainakaan jos pariutumisesta puhutaan. Silloin pitää kohdata nainen miehenä, eikä ihminen ihmisenä. Se on hienovarainen ja monimutkainen prosessi.
Minua ei naisten ystävyys kiinnosta. Siinä ei ole mitään lisäarvoa verrattuna miespuolisiin ystäviin, mutta aina potentiaalia monenlaisiin komplikaatioihin.
Vierailija kirjoitti:
Ei se nyt ihan niin yksinkertaista ole, että nainen pitäisi kohdata samalla tavalla kuin mieskin. Ainakaan jos pariutumisesta puhutaan. Silloin pitää kohdata nainen miehenä, eikä ihminen ihmisenä. Se on hienovarainen ja monimutkainen prosessi.
Minua ei naisten ystävyys kiinnosta. Siinä ei ole mitään lisäarvoa verrattuna miespuolisiin ystäviin, mutta aina potentiaalia monenlaisiin komplikaatioihin.
Miten niin ei? Minusta on valtava lisäarvo kun voi saada samassa paketissa hyvän ystävän, elämänkumppanin ja rakastajan omaan kotiinsa joka ikinen päivä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten niin ei? Minusta on valtava lisäarvo kun voi saada samassa paketissa hyvän ystävän, elämänkumppanin ja rakastajan omaan kotiinsa joka ikinen päivä.
Minä puhuinkin pelkästä ystävyydestä, platonisesta suhteesta naiseen. Toki jos saa koko paketin, niin mikäs sen parempaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä puhuinkin pelkästä ystävyydestä, platonisesta suhteesta naiseen. Toki jos saa koko paketin, niin mikäs sen parempaa.
No pelkkä ystävyys on pelkkä ystävyys, on se sitten ystävyyttä naiseen tai mieheen. Siinä ratkaisee se,kuinka hyvä ystävä siitä ihmisestä tulee eikä se ole riippuvainen sukupuolesta.
Vierailija kirjoitti:
Minua ei naisten ystävyys kiinnosta. Siinä ei ole mitään lisäarvoa verrattuna miespuolisiin ystäviin
Olenkin jotenkin outo, kun minua kiinnostaa? Minusta on hienoa, kun on monenlaisia, erilaisia ystäviä. Selittääkö tämä sitten sen, miksi olen päässyt useaan seurustelusuhteeseen?
Kyllä, minulla on elämässäni nuorena ollut paljon serkkutyttöjä ja sensellaisia...
Freud lähetti taatusti jollekin naiselle kuvan pippelistään ja kun vastaanotto oli nuiva, keksi peniskateuden. Kuinka kukaan muuten voisi olla riemastumatta noin hienosta pippelistä?