Gyne onko totta koko käsi..mikä tutkimus?
Siis luin täältä ketjua gynekologista, että työnnetäänkö jossain tutkimuksessa koko käsi sisään ?
Kommentit (385)
Mulla aikoinaan työnsä osaava vanha pukki gynena. Osasi arvioida työntämättä kättään sisääni. Kolme lasta synnyttänyt alateitse. Onko vielä selvinnyt että onko samat gynet asialla, jokut pervopenat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on tuo tutkimus tänään edessä.
Ei se pelota, onhan fistaus on mielijuttuni seksissä, mutta tuntemattoman miehen käsi minussa, yäk.Kerran elämässä tuo tehdään, pidä huolta, että tehty tutkimus näkyy potilastiedoissasi.
Vai kerran, roskaa!
Minut tutkittiin juuri noin koko käsi emättimessä ja nyt otetaan ultra ehkä myös röntgen, jos ei saada selvyyttä paikkojen koosta tutkimus tehdään uudestaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se pelota, onhan fistaus on mielijuttuni seksissä, mutta tuntemattoman miehen käsi minussa, yäk.Kerran elämässä tuo tehdään, pidä huolta, että tehty tutkimus näkyy potilastiedoissasi.
Vai kerran, roskaa!
Minut tutkittiin juuri noin koko käsi emättimessä ja nyt otetaan ultra ehkä myös röntgen, jos ei saada selvyyttä paikkojen koosta tutkimus tehdään uudestaan.
Sama juttu minulla 😟
N 27
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vai kerran, roskaa!
Minut tutkittiin juuri noin koko käsi emättimessä ja nyt otetaan ultra ehkä myös röntgen, jos ei saada selvyyttä paikkojen koosta tutkimus tehdään uudestaan.Sama juttu minulla 😟
N 27
Ei varmasti tehdä kahteen kertaan ainakaan samasta syystä, yleisin synnytyskanavan ja emättimen aukon koon tutkimus.
Heh heh röntgen kuvalla se lantion tilavuus tarkistettiin. Mitään sisätutkimusta ei edes tehty. Ite olin ainakin sillon niin tiukka että jos nyrkkiä olis sisään yritetty olisin revennyt. Kun aina ei edes seksi onnistunut ylitiukkuuden takia.
Vierailija kirjoitti:
Heh heh röntgen kuvalla se lantion tilavuus tarkistettiin. Mitään sisätutkimusta ei edes tehty. Ite olin ainakin sillon niin tiukka että jos nyrkkiä olis sisään yritetty olisin revennyt. Kun aina ei edes seksi onnistunut ylitiukkuuden takia.
Olet onnekas!
Minulle tuli tuosta tutkimuksesta ihan raiskattu olo, vaikka ei se yllätys kylläsattunutkaan.
Tekeekö yksityispuolen lääkäri tuon röntgenillä jos ei halua kättä sisäänsä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heh hän eh röntgen kuvalla se lantion tilavuus tarkistettiin. Mitään sisätutkimusta ei edes tehty. Ite olin ainakin sillon niin tiukka että jos nyrkkiä olis sisään yritetty olisin revennyt. Kun aina ei edes seksi onnistunut ylitiukkuuden takia.
Olet onnekas!
Minulle tuli tuosta tutkimuksesta ihan raiskattu olo, vaikka ei se yllätys kylläsattunutkaan.
Tekeekö yksityispuolen lääkäri tuon röntgenillä jos ei halua kättä sisäänsä.
Nykyään eikai enää röntgenkuvia oteta vaan lantio kuvataan magneettikuvauksella jos epäillään ahdasta lantiota. Näin olen kuullut mutta en tiedä onko tässä alueellisia eroja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heh hän eh röntgen kuvalla se lantion tilavuus tarkistettiin. Mitään sisätutkimusta ei edes tehty. Ite olin ainakin sillon niin tiukka että jos nyrkkiä olis sisään yritetty olisin revennyt. Kun aina ei edes seksi onnistunut ylitiukkuuden takia.
Olet onnekas!
Tekeekö yksityispuolen lääkäri tuon röntgenillä jos ei halua kättä sisäänsä.Nykyään eikai enää röntgenkuvia oteta vaan lantio kuvataan magneettikuvauksella jos epäillään ahdasta lantiota. Näin olen kuullut mutta en tiedä onko tässä alueellisia eroja.
Kyllä minulle ainakin työnnettiin käsi sisälle emättimeen ja sitä pyöriteltiin siellä, ikuisuudelta se tuntui ja ulosvetäminen nyrkissä kai, sattui.
Ei tarjottu tai edes puhuttu vaihtoehdoista.
N. 28
Kajaani
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet onnekas!
Tekeekö yksityispuolen lääkäri tuon röntgenillä jos ei halua kättä sisäänsä.Nykyään eikai enää röntgenkuvia oteta vaan lantio kuvataan magneettikuvauksella jos epäillään ahdasta lantiota. Näin olen kuullut mutta en tiedä onko tässä alueellisia eroja.
Kyllä minulle ainakin työnnettiin käsi sisälle emättimeen ja sitä pyöriteltiin siellä, ikuisuudelta se tuntui ja ulosvetäminen nyrkissä kai, sattui.
N. 28
Kajaani
Tuo tutkimus tehdään kaikille tuleville synnyttäjille.
Siksi synnyttäminen on suomessa turvallista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet onnekas!
N. 28
Kajaani
👍
Jos epäillään, että tuleva lapsi on insinööri, niin se nyrkki tungetaan kakkosen puolelle. Insinöörithän syntyvät sitä kautta.
Ei minulle tehty tuommosta tutkimusta. Kokeili vaan ulkopuolelta nyrkillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika luonnollista, että tutkitaan mahtuuko käsi nyrkissä kun pitää vauvan mahtua ulos.
Isompi vauva on kuin miehen nyrkki.
Mitähän hienohelmoja täällä taas on?Haista home. Ei sen vauvan sisään tarvi mahtua vaan ulos. Tämä on taas joku hiton urbaani legenda.
30 vuotta alalla töitä tehneenä en ole koskaan nähnyt nyrkkiä työnnettävän kenenkään emättimeen.Niin ei sitä kättä nyrkissä sinne emättimeen työnnetäkään vaan yleensä otetaan nyrkissä ulos.
Sillä tavalla saadaan käsitys emättimeen aukon koosta tai lähinnä joustavuudesta.
👍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika luonnollista, että tutkitaan mahtuuko käsi nyrkissä kun pitää vauvan mahtua ulos.
Mitähän hienohelmoja täällä taas on?Haista home. Ei sen vauvan sisään tarvi mahtua vaan ulos. Tämä on taas joku hiton urbaani legenda.
30 vuotta alalla töitä tehneenä en ole koskaan nähnyt nyrkkiä työnnettävän kenenkään emättimeen.Niin ei sitä kättä nyrkissä sinne emättimeen työnnetäkään vaan yleensä otetaan nyrkissä ulos.
Sillä tavalla saadaan käsitys emättimeen aukon koosta tai lähinnä joustavuudesta.👍
Olin tuossa tutkimuksessa pelkästään siitä syystä, kun emättimen aukko oli jotenkin epänormaali.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sillä tavalla saadaan käsitys emättimeen aukon koosta tai lähinnä joustavuudesta.👍
Olin tuossa tutkimuksessa pelkästään siitä syystä, kun emättimen aukko oli jotenkin epänormaali.
Synnytyskanava päättyy emättimen aukkoon, näinhän se on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Synnytyskanava päättyy emättimen aukkoon, näinhän se on.
Toisilla ei paikat ole yhtä joustavat kuin toisilla, samoin jännitys saattaa vaikuttaa.
Muutenhan tuo käsi ei ole syntyvän vauvan ympärysmittaan verrattuna ole paljon.
Kun tuo tutkimus tehdään hosumatta se ei todellakaan ole kivulias.
Minulle kerrottiin miksi ja miten tuo tehtiin ja kysyttiin muutaman kerran, että sattuuko.
Nyrkissä ulosvedettäessä tuntui muuten helppo juttu.
N. 31
Espoo
Vierailija kirjoitti:
Minulle kerrottiin miksi ja miten tuo tehtiin ja kysyttiin muutaman kerran, että sattuuko.
Nyrkissä ulosvedettäessä tuntui muuten helppo juttu.N. 31
Espoo
Helppo ehkä fyysisesti, muuten tuntui raiskaukselta.
Nykyään monella naisella näyttäisi olevan fetissinä tai jopa pakkomielteenä tuo nyrkkina*nti 🤔
Kerran elämässä tuo tehdään, pidä huolta, että tehty tutkimus näkyy potilastiedoissasi.