Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Gyne onko totta koko käsi..mikä tutkimus?

Vierailija
17.08.2019 |

Siis luin täältä ketjua gynekologista, että työnnetäänkö jossain tutkimuksessa koko käsi sisään ?

Kommentit (385)

Vierailija
241/385 |
10.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on tuo tutkimus tänään edessä.

Ei se pelota, onhan fistaus on mielijuttuni seksissä, mutta tuntemattoman miehen käsi minussa, yäk.

Kerran elämässä tuo tehdään, pidä huolta, että tehty tutkimus näkyy potilastiedoissasi.

Vierailija
242/385 |
10.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla aikoinaan työnsä osaava vanha pukki gynena. Osasi arvioida työntämättä kättään sisääni. Kolme lasta synnyttänyt alateitse. Onko vielä selvinnyt että onko samat gynet asialla, jokut pervopenat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/385 |
23.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se pelota, onhan fistaus on mielijuttuni seksissä, mutta tuntemattoman miehen käsi minussa, yäk.

Kerran elämässä tuo tehdään, pidä huolta, että tehty tutkimus näkyy potilastiedoissasi.

Vai kerran, roskaa!

Minut tutkittiin juuri noin koko käsi emättimessä ja nyt otetaan ultra ehkä myös röntgen, jos ei saada selvyyttä paikkojen koosta tutkimus tehdään uudestaan.

Vierailija
244/385 |
02.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vai kerran, roskaa!

Minut tutkittiin juuri noin koko käsi emättimessä ja nyt otetaan ultra ehkä myös röntgen, jos ei saada selvyyttä paikkojen koosta tutkimus tehdään uudestaan.

Sama juttu minulla 😟

N 27

Vierailija
245/385 |
02.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vai kerran, roskaa!

Sama juttu minulla 😟

N 27

Ei varmasti tehdä kahteen kertaan ainakaan samasta syystä, yleisin synnytyskanavan ja emättimen aukon koon tutkimus.

Vierailija
246/385 |
02.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh heh röntgen kuvalla se lantion tilavuus tarkistettiin. Mitään sisätutkimusta ei edes tehty. Ite olin ainakin sillon niin tiukka että jos nyrkkiä olis sisään yritetty olisin revennyt. Kun aina ei edes seksi onnistunut ylitiukkuuden takia.

Vierailija
247/385 |
06.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heh heh röntgen kuvalla se lantion tilavuus tarkistettiin. Mitään sisätutkimusta ei edes tehty. Ite olin ainakin sillon niin tiukka että jos nyrkkiä olis sisään yritetty olisin revennyt. Kun aina ei edes seksi onnistunut ylitiukkuuden takia.

Olet onnekas!

Minulle tuli tuosta tutkimuksesta ihan raiskattu olo, vaikka ei se yllätys kylläsattunutkaan.

Tekeekö yksityispuolen lääkäri tuon röntgenillä jos ei halua kättä sisäänsä.

Vierailija
248/385 |
06.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heh hän eh röntgen kuvalla se lantion tilavuus tarkistettiin. Mitään sisätutkimusta ei edes tehty. Ite olin ainakin sillon niin tiukka että jos nyrkkiä olis sisään yritetty olisin revennyt. Kun aina ei edes seksi onnistunut ylitiukkuuden takia.

Olet onnekas!

Minulle tuli tuosta tutkimuksesta ihan raiskattu olo, vaikka ei se yllätys kylläsattunutkaan.

Nykyään eikai enää röntgenkuvia oteta vaan lantio kuvataan magneettikuvauksella jos epäillään ahdasta lantiota. Näin olen kuullut mutta en tiedä onko tässä alueellisia eroja.

Vierailija
249/385 |
06.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heh hän eh röntgen kuvalla se lantion tilavuus tarkistettiin. Mitään sisätutkimusta ei edes tehty. Ite olin ainakin sillon niin tiukka että jos nyrkkiä olis sisään yritetty olisin revennyt. Kun aina ei edes seksi onnistunut ylitiukkuuden takia.

Olet onnekas!

Nykyään eikai enää röntgenkuvia oteta vaan lantio kuvataan magneettikuvauksella jos epäillään ahdasta lantiota. Näin olen kuullut mutta en tiedä onko tässä alueellisia eroja.

Kyllä minulle ainakin työnnettiin käsi sisälle emättimeen ja sitä pyöriteltiin siellä, ikuisuudelta se tuntui ja ulosvetäminen nyrkissä kai, sattui.

Ei tarjottu tai edes puhuttu vaihtoehdoista.

N. 28

Kajaani

Vierailija
250/385 |
09.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet onnekas!

Kyllä minulle ainakin työnnettiin käsi sisälle emättimeen ja sitä pyöriteltiin siellä, ikuisuudelta se tuntui ja ulosvetäminen nyrkissä kai, sattui.

N. 28

Kajaani

Tuo tutkimus tehdään kaikille tuleville synnyttäjille.

Siksi synnyttäminen on suomessa turvallista.

Vierailija
251/385 |
09.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet onnekas!

N. 28

Kajaani

👍

Vierailija
252/385 |
09.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos epäillään, että tuleva lapsi on insinööri, niin se nyrkki tungetaan kakkosen puolelle. Insinöörithän syntyvät sitä kautta.

Vierailija
253/385 |
09.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minulle tehty tuommosta tutkimusta. Kokeili vaan ulkopuolelta nyrkillä.

Vierailija
254/385 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika luonnollista, että tutkitaan mahtuuko käsi nyrkissä kun pitää vauvan mahtua ulos.

Isompi vauva on kuin miehen nyrkki.

Mitähän hienohelmoja täällä taas on?

Haista home. Ei sen vauvan sisään tarvi mahtua vaan ulos. Tämä on taas joku hiton urbaani legenda.

30 vuotta alalla töitä tehneenä en ole koskaan nähnyt nyrkkiä työnnettävän kenenkään emättimeen.

Niin ei sitä kättä nyrkissä sinne emättimeen työnnetäkään vaan yleensä otetaan nyrkissä ulos.

Sillä tavalla saadaan käsitys emättimeen aukon koosta tai lähinnä joustavuudesta.

👍

Vierailija
255/385 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika luonnollista, että tutkitaan mahtuuko käsi nyrkissä kun pitää vauvan mahtua ulos.

Haista home. Ei sen vauvan sisään tarvi mahtua vaan ulos. Tämä on taas joku hiton urbaani legenda.

30 vuotta alalla töitä tehneenä en ole koskaan nähnyt nyrkkiä työnnettävän kenenkään emättimeen.

Niin ei sitä kättä nyrkissä sinne emättimeen työnnetäkään vaan yleensä otetaan nyrkissä ulos.

Sillä tavalla saadaan käsitys emättimeen aukon koosta tai lähinnä joustavuudesta.

👍

Olin tuossa tutkimuksessa pelkästään siitä syystä, kun emättimen aukko oli jotenkin epänormaali.

Vierailija
256/385 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

👍

Olin tuossa tutkimuksessa pelkästään siitä syystä, kun emättimen aukko oli jotenkin epänormaali.

Synnytyskanava päättyy emättimen aukkoon, näinhän se on.

Vierailija
257/385 |
03.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

👍

Synnytyskanava päättyy emättimen aukkoon, näinhän se on.

Toisilla ei paikat ole yhtä joustavat kuin toisilla, samoin jännitys saattaa vaikuttaa.

Muutenhan tuo käsi ei ole syntyvän vauvan ympärysmittaan verrattuna ole paljon.

Kun tuo tutkimus tehdään hosumatta se ei todellakaan ole kivulias.

Vierailija
258/385 |
03.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle kerrottiin miksi ja miten tuo tehtiin ja kysyttiin muutaman kerran, että sattuuko.

Nyrkissä ulosvedettäessä tuntui muuten helppo juttu.

N. 31

Espoo

Vierailija
259/385 |
09.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle kerrottiin miksi ja miten tuo tehtiin ja kysyttiin muutaman kerran, että sattuuko.

Nyrkissä ulosvedettäessä tuntui muuten helppo juttu.

N. 31

Espoo

Helppo ehkä fyysisesti, muuten tuntui raiskaukselta.

Vierailija
260/385 |
09.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään monella naisella näyttäisi olevan fetissinä tai jopa pakkomielteenä tuo nyrkkina*nti 🤔