Gyne onko totta koko käsi..mikä tutkimus?
Siis luin täältä ketjua gynekologista, että työnnetäänkö jossain tutkimuksessa koko käsi sisään ?
Kommentit (385)
Gyne onko totta koko käsi..mikä tutkimus?
Kyllä on totta ja synnytystapa/kykyarvionti
Voi kun herättää synnyttävillä naisilla tunteita kun synnytystapa arviossa työnnetään käsi emättimeen.
Sieltä työnnetään kuitenkin ulos kolme kertaa isompi lapsi.
Vierailija kirjoitti:
Voi kun herättää synnyttävillä naisilla tunteita kun synnytystapa arviossa työnnetään käsi emättimeen.
Sieltä työnnetään kuitenkin ulos kolme kertaa isompi lapsi.
👍
Synnytin juuri pienikokoisena ihmisenä 4,5 kg lapsen ja koskaan ei kukaan mitään kättä sisääni tunkenut! Johan siitä nyrkistäkin olisi paikat revennyt ja tullut tikattavaa! Huh huh mitä juttuja taas.
Vierailija kirjoitti:
Synnytin juuri pienikokoisena ihmisenä 4,5 kg lapsen ja koskaan ei kukaan mitään kättä sisääni tunkenut! Johan siitä nyrkistäkin olisi paikat revennyt ja tullut tikattavaa! Huh huh mitä juttuja taas.
Käsi on paljon pienempi kuin syntyvän lapsen pää, sinulla on valikoiva vagina repeää.
Kerran gynen käsi oli kipsissä, niin se työnsi jalan sisään. Arvatkaa oliko kivaa?
En meinannut uskoa tätä ketjua, oli niin paljon kokemuksia ja vastaväitteitä.
Eilen tampereella sitten tehtiin itselleni.
Käsi työnnettiin todellakin kokonaan emättimeen ja kättä selvästi kierrettiinkin siellä, ulosottaessa ilmeisesti nyrkissä paineen tunne oli melkoinen. se tuntui aika ronskilta, ei silti mitään isoa kipua.
Lähinnä tuo oli jotensakin hävettävää ja henkisesti koettelemus, kuulemma luonnollisina äänineen, nolostutti hoitajan katsellessa taustalla.
Näin Tampereella
Hämmästynyt nainen 29
Vierailija kirjoitti:
Käsi työnnettiin todellakin kokonaan emättimeen ja kättä selvästi kierrettiinkin siellä, ulosottaessa ilmeisesti nyrkissä paineen tunne oli melkoinen. se tuntui aika ronskilta, ei silti mitään isoa kipua.Lähinnä tuo oli jotensakin hävettävää ja henkisesti koettelemus, kuulemma luonnollisina äänineen, nolostutti hoitajan katsellessa taustalla.
Näin Tampereella
Hämmästynyt nainen 29
Sama juttu nöyryyttävänä tuon tutkimuksen koin.
No eihän se sinne kylmiltään mahdu :D Ja vielä muka nyrkkiä pyöriteltiin siellä.
Synnytystapa arvionti, kuroumat.
Mulla gyne mies tunki päänsä kokonaan emättimen sisään koska halusi nähdä omin silmin mahtuuko syntymään
Mulla ei työnnetty nyrkkiä sisälle. Ulkopuolelta mittasi nyrkillä.
Vierailija kirjoitti:
Käsi työnnettiin todellakin kokonaan emättimeen ja kättä selvästi kierrettiinkin siellä, ulosottaessa ilmeisesti nyrkissä paineen tunne oli melkoinen. se tuntui aika ronskilta, ei silti mitään isoa kipua.Lähinnä tuo oli jotensakin hävettävää ja henkisesti koettelemus, kuulemma luonnollisina äänineen, nolostutti hoitajan katsellessa taustalla.
Näin Tampereella
Hämmästynyt nainen 29
Minä en mene enää koskaan gynelle jos on tuollainen tutkimus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin Tampereella
Hämmästynyt nainen 29Minä en mene enää koskaan gynelle jos on tuollainen tutkimus.
Voit kieltäytyä tuosta tutkimuksesta, ei sen takia kannata terveyttään riskeerata.
Minulla on tuo tutkimus tänään edessä.
Ei se pelota, onhan fistaus on mielijuttuni seksissä, mutta tuntemattoman miehen käsi minussa, yäk.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on tuo tutkimus tänään edessä.
Ei se pelota, onhan fistaus on mielijuttuni seksissä, mutta tuntemattoman miehen käsi minussa, yäk.
Kyllä teillä noi fantasiat päässä pyörii :D
Vierailija kirjoitti:
Tehdään ja niinkuin kerrottu tässä monessa vastauksessa.
Tietysti asiansa osaava lääkäri kertoo koko ajan mitä tehdään.
Itse tutkimus oli helppo enkä edes ollut varma koska käsi oli kokonaan sisällä.
Ulos vetäminen nyrkissä ei sattunut sekään.Äiti 28 Keuruu
Totta melua tyhjästä!
No höpö höpö, koko kättä ei todellakaan laiteta sisälle. Terkuin Kätilö.
Hankkikaa apua...