Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Raskauden aikainen turvallinen lämmin juoma?

Vierailija
17.08.2019 |

Mikä olisi raskauden aikana turvallinen juotava kuuma juoma. Kahvin juonnin jätin pois ja nyt haluaisin jonkun korvikkeen. Teetä ei saisi juoda kun on yrttejä ja vaikka mitä.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
17.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile viljakahvia (tässä ei ole kahvia siis lainkaan!), saa useasta eri liikkeestä, googlaa. Virosta kannattaa tuoda samaa, edullista ja hyvää (täällä esim. Eestin Herkut -kaupoista ja virol. + venäl. herkkukaupoista).

Vierailija
22/24 |
17.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme lasta syntynyt 90-luvulla, ja täällä kun on tänä päivänä lukenut, niin raskaana ollessa ei saa syödä sitä eikä tätä. Silloin, kun olen ollut raskaana, niin oli että maksaa ei saisi syödä kovin usein. Kaikki lapset terveitä, nuoria aikuisia. Mutta ilmeisesti tieto lisää tuskaa..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
17.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kolme lasta syntynyt 90-luvulla, ja täällä kun on tänä päivänä lukenut, niin raskaana ollessa ei saa syödä sitä eikä tätä. Silloin, kun olen ollut raskaana, niin oli että maksaa ei saisi syödä kovin usein. Kaikki lapset terveitä, nuoria aikuisia. Mutta ilmeisesti tieto lisää tuskaa..

Ja ihan sama kokemus yksityiskohtia myöten eli olen synnyttänyt kolme lasta 90-luvulla. 

Muistan myös tuon maksan. Siinäkin rajoitus oli, että vain kerran viikossa. Kuka nyt ylipäänsä maksaa söisi useammin? Jos nyt kauhea päivittäinen himo oli maksamakkaraan, niin sitä sitten varmaan se äiti rajoitti. 

Alkoholistakin sanottiin sen aikaisessa neuvollaoppaassa, että 7 annosta viikossa eri päivinä nautittuna on aivan fine. 

Tupakointia suositeltiin lopettamaan ihan kokonaan kyllä. 

Mutta versus tämä jumalaton hysteria jostain graavikalan tai homejuuston palastesta. Ihan sairasta. 

Ja oliko muka 90-luvun lapsissa enemmän jotain kehityshäiriöisiä? Tuntuu, että nyt on joka toinen joku asperger tai ADHD. Ei silloin. 

Vierailija
24/24 |
17.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja ihan sama kokemus yksityiskohtia myöten eli olen synnyttänyt kolme lasta 90-luvulla. 

Muistan myös tuon maksan. Siinäkin rajoitus oli, että vain kerran viikossa. Kuka nyt ylipäänsä maksaa söisi useammin? Jos nyt kauhea päivittäinen himo oli maksamakkaraan, niin sitä sitten varmaan se äiti rajoitti. 

Alkoholistakin sanottiin sen aikaisessa neuvollaoppaassa, että 7 annosta viikossa eri päivinä nautittuna on aivan fine. 

Tupakointia suositeltiin lopettamaan ihan kokonaan kyllä. 

Mutta versus tämä jumalaton hysteria jostain graavikalan tai homejuuston palastesta. Ihan sairasta. 

Ja oliko muka 90-luvun lapsissa enemmän jotain kehityshäiriöisiä? Tuntuu, että nyt on joka toinen joku asperger tai ADHD. Ei silloin. 

Ei graavikala mitään aspergeria aiheuta vaan listeriaa. Ja kyllä, siihen kuoli vauvoja myös 90-luvulla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kuusi