Kuinka kauan pisimmillään olet ollut vain kotona
Kommentit (13)
Vuoden??
Ei harrastuksia? Ei työtä?
Työni on enimmäkseen etätyötä kotoa käsin. Harrastuksia kyllä on, sekä itselläni ja lapsilla. Samoin kun lapset oli pieniä ja oli äitiyslomalla, käytiin kuitenkin äiti-lapsikerhoissa, kyläiltiin, vaunulenkeillä jne.
Sanoisin että 5 päivää on voinut mennä enimmillään niin, että nyt etätyöaikana olen ollut vaan kotona töitä ja kotitöitä jne. tehden, ollut miehen vuoro käydä kaupassa ja harrastukset lomalla tai sitten flunssaa ettei niihin ole menty. Aikoinaan pienten lasten sairastellessa vuorotellen ja tauti tarttunut itseenkin... sama noin 5 päivää voinut tulla.
Vierailija kirjoitti:
Vuoden??
Ei harrastuksia? Ei työtä?
Eipä siinä masennellessa oikein mitään ollut ja vanhempani asuivat syrjässä. Nukuin vaan ja keikuin tietokoneella.
No taatusti masentuu jos vaan kotona makaa.
Jo ulkoilu, kävely piristää. Raitis ilma, luonnonäänet.
Vierailija kirjoitti:
Jo ulkoilu, kävely piristää. Raitis ilma, luonnonäänet.
Oletko ollut joskus itsetuhoisesti masentunut? Kuulostat vaan sellaiselta "otat vaan itseäsi niskasta kiinni"-tyypiltä.
Viisi viikkoa keuhkokuumeessa. Onneksi kiva piha jossa pystyi olemaan. Ei ollut voimia liikkua.
Muistelen kauhulla niitä paria viikkoa kun tukka rasvassa makasin sängyllä tai raahauduin tietokoneelle tai tvn ääreen vain todetakseni että nukun mieluummin. Olin 16v.
Vanhemmat yritti potkia liikkeelle. Mun pää oli vain mennyt pois päältä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jo ulkoilu, kävely piristää. Raitis ilma, luonnonäänet.Oletko ollut joskus itsetuhoisesti masentunut? Kuulostat vaan sellaiselta "otat vaan itseäsi niskasta kiinni"-tyypiltä.
Olen ollut masentunut äidin kuoleman jälkeen 3v. Jouduin teininä leikkimään äitiä sisaruksille. Vastuu oli liikaa. Nimenomaan kävely oli henkireikä, raitis ilma.
Viikon sairaana. Ei meinannu pää kestää kolmannen päivän jälkeen
Kun jatkoin käteni niin pahasti että sängystä ylös nouseminen oli jo yhtä tuskaa niin ehkä kolme viikkoakin saattoi mennä. Olin todella kipeä, särkylääkkeitä meni kuin karkkia. Mies ja lapset palvelivat täysin.
Pari viikkoa. Tää oli synnytyksen jälkeen. Eka reissu oli neuvolaan.
Omillani ehkä viikon, pakko se kuitenkin syömistä jossain vaiheessa hakea. Vanhempien nurkissa asuessa olin vuodenkin vaan kotona, kun ruokakin haettiin valmiiksi.