Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Karalahdet hehkuttavat kuinka ”siistiä on olla ihan kahdestaan, kun lapset laitettiin päiväkotiin”

Vierailija
16.08.2019 |

Jaa, minä kun luulin että ne laitetaan sinne siksi että vanhemmat käyvät töissä. Kuinka väärässä olenkaan ollut?!

Kommentit (55)

Vierailija
41/55 |
16.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja viikonloput hengaillaan Maran ja Stefun kans ja postataan kivoja kuvia instaan.

Kai tuo päiväkoti sentäs on viikonloputkin auki, niin voi lapset laittaa sinne silloinkin?

No mitä, voi molempien lapset yhdessä jännittää vieläkö äidit ja isit on yhdessä vai ketä on milloinkin mukana. Hyvää vertaistukea.

Vierailija
42/55 |
16.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mäkin ihmettelin, että miksi ne laittoivat sen pikkuisenkin sinne.  Tosi outo pariskunta. Miks ees hommaa lapsia jos ei niiden kanssa jaksa olla.

Omapa on asiansa - ja päiväkotinsa.

Ei kai ne lapset siellä asu?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/55 |
16.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No onhan se vaikeaa kahden lapsen kanssa. Toisella joku uhmakin ja toinen on melkein vauva. Teillä ei taida olla lapsia?

Nää on jotain viihde-jeesustelijoita. Evvk. Jokainen vanhempi tietää, että toisinaan tarvitaan lapsenvahtia.

Jos on paljon ilta- ja vuorotöitä, pitää joskus päästä lepäämään ja hoitamaan asioita rauhassa.

Ennen vain pistettiin lapset naapuriin tai jätettiin kotiin.

Vierailija
44/55 |
16.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä nämä vaan eivät osaa sanoa sitä, mitä oikeasti tarkoittavat :) Ihania sammakoita.

Vierailija
45/55 |
16.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on juuri sumplimalla sumplittu arkea että saataisiin 2-vuotiaalle mahdollisimman lyhyet hoitopäivät. Siitäkin huolimatta että lapsi viihtyy päiväkodissa loistavasti. Ja miehen ja minun välinen laatuaika järjestellään lähipiirin avulla, ei päiväkodin.

Onneksi eivät ole kunnallisella niin eivät vie kenenkään oikeasti hoitoa tarvitsevan lapsen paikkaa. Heidän oma yksityisensä tuskin on täynnä.

Eihän kukaan tiedä Karalahtien lasten hoitopäivän pituutta.

Vierailija
46/55 |
16.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä nämä vaan eivät osaa sanoa sitä, mitä oikeasti tarkoittavat :) Ihania sammakoita.

Mitä ne sitten tarkoittavat?

Toisten lastenhoidosta marisijat eivät monasti tiedä, mistä edes puhuvat tai miten monilla tavoilla muut elävät. Oikeisiin ongelmiin ei moni puutukaan.

Vierailija
47/55 |
16.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kyllähän tuo Nanna ainakin ihan töitäkin tekee, vähän ristiriitaisesti tuo Jere toki kommentoi, mutta ihmeellistä jeesustelua nyt täällä. Jos tekee kotoa töitä, niin hankalahan se on kun lapset pyörii siinä samalla, vaikka toinen vanhempi olisikin myös kotona.

Vierailija
48/55 |
16.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös ne töitäkin tee. Missään ei myöskään mainittu että olisivat hoidossa koko päivän tai koko viikon. Varmaan myös itse hoidon maksavat, joten mikä tuossa ongelma?

Vierailija
49/55 |
16.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikös ne töitäkin tee. Missään ei myöskään mainittu että olisivat hoidossa koko päivän tai koko viikon. Varmaan myös itse hoidon maksavat, joten mikä tuossa ongelma?

Varmaan joo itse maksavat.. päivähoitoseteleillä jolloin omaksi maksettavaksi jää murto-osa todellisista kustannuksista. 

Eihän siinä sit mitään jos töitä tekevät. Jutusta sai eri kuvan. 

Vierailija
50/55 |
16.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi Nanna joka haastattelussa suu vaahdossa selittänyt kuinka ihanaa olla lasten kanssa jne. Nyt sitten todella pieni lapsi koko päiväksi päiväkotiin?? Puheet ja teot kyllä todella ristiriidassa. Kohta tulee ero, koska selitykset niin kummia. Ärsyttävää tommonen lässyttäminen kaiken ihanuudesta kun totuus onkin sitten ihan jotain muuta

Vierailija
51/55 |
16.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon työkaverin kanssa kahdestaan sillä aikaa, kun lapset on päiväkodissa :(

Vierailija
52/55 |
16.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä se on kun itsekkäät ihmiset hankkii lapsia. On niitä muitakin. Esim. Työttömiä yh äitejä jotka pitää lapsia valtion kustannuksella päiväkodissa että saa omaa aikaa...

Vierailija
53/55 |
16.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö nää just eronnut?

Vierailija
54/55 |
16.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitä se on kun itsekkäät ihmiset hankkii lapsia. On niitä muitakin. Esim. Työttömiä yh äitejä jotka pitää lapsia valtion kustannuksella päiväkodissa että saa omaa aikaa...

Eri asia siinä mielessä että Karalahtien tapauksessa paikalla on samaan aikaan kaksi huoltajaa. Yh-äitien väsymykset on yleensä vähän eri luokkaa..

Vierailija
55/55 |
16.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvasin jo Ilta-Sanomien otsikon nähtyäni, että täydelliset marttyyriäidit tulevat kivittämään tämän pariskunnan ankarasti keskustelupalstoilla. Toisten ihmisten haukkumisen ohessa pääsee sopivasti kiillottamaan omaa kilpeään ja lopuksi voi vaikka tukehtua omaan erinomaisuuteensa ihmisenä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä yksi