Täällä on viime aikoina ollut tosi negatiivisia ketjuja motoristeista....
Nyt on tilaisuus kysyä motoristilta jotain. Ehdin vastailla hetken.
Kommentit (11)
Näin viime viikolla 10 hengen HD/kawasaki porukan panemassa levähdyspaikalla toisiaan peppuun. Olitko mukana letkajenkassa? Onko tämmöinen toiminta ominaista motoristeille?
Vierailija kirjoitti:
Miksi blondit on niin kiinnosti motoristi steistä? Me ovat kuulleet, että niillä vehkeet seisoo lokakuusta toukokuulle.
Ei oo kauhean asialleen omistautunut motoristi, jos vasta toukokuussa aloittaa ajokauden!
Ap
Vierailija kirjoitti:
Keuliiko koskaan?
Tää oli ehkä tarkoitettu pikkutuhmaksi heitoksi, mutta mulla on sellainen pyörä, ette se ei ole oikein omiaan keulimiseen.
Ap
Kaadoitko pyörän saadaksesi vakuutuksesta rahaa?
Vierailija kirjoitti:
Näin viime viikolla 10 hengen HD/kawasaki porukan panemassa levähdyspaikalla toisiaan peppuun. Olitko mukana letkajenkassa? Onko tämmöinen toiminta ominaista motoristeille?
Mä teen vielä sellaisen lisäyksen, että en oo erityisen kiinnostunut ottamaan kantaa seksifantasioihin. Ne voi kirjoitella vaikka johonkin vihkoon, tai jos yleisöä haluaa, niin eikös ainakin ennen ollut joku sivusto, jonne sai lähettää seksinovelleja?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Kaadoitko pyörän saadaksesi vakuutuksesta rahaa?
En mä saa vakuutuksesta mitään, jos pyörä kaatuu, mutta onhan se mennyt pari kertaa nurin.
Ap
Oletko kuullut ilmastonmuutoksesta? Ilmeisesti ympäristöasiat eivät sinua kiinnnosta
Vierailija kirjoitti:
Oliko kawasaki äijät jonon kärjessä?
Vierailija kirjoitti:
Oletko kuullut ilmastonmuutoksesta? Ilmeisesti ympäristöasiat eivät sinua kiinnnosta
Tämähän ei tietenkään välttämättä pidä paikkaansa, mutta mulla on sellainen kuva, että tällaisia kommentteja kirjoittelevat eivät yleensä itse ole kauhean kiinnostuneita ilmastonmuutoksesta. Mä olen, mikä tarkoittaa sitä, että en lennä enkä esim. syö juurikaan lihaa. Mutta täydellinen en ole, enkä usko, että säkään olet, kunhan nyt vain kokeilit tuollaista heittoa.
Ap
Miksi blondit on niin kiinnosti motoristi steistä? Me ovat kuulleet, että niillä vehkeet seisoo lokakuusta toukokuulle.