Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihonmyötäiset housut naisilla

Vierailija
16.08.2019 |

Täyttä itselleen valehtelua jos väittää ettei niillä ole tarkoitus kerätä katseita sinne takapuoleen.

Kommentit (61)

Vierailija
41/61 |
16.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisilla on tapana selittää omaa käytöstään kovin epäloogisesti. Esim tämä, ja että meikkaavat itseään varten. Miksi he eivät meikkaa kun olevat yksin kotona??

Niin, eivät varmasti tekisi samaa esim. yksin autiolla saarella, missä ei ole ketään katsomassa.

Se seksikkääksi laittautumisesta tuleva itsevarma tunnekin tulee tasan siitä, että tietää olevansa katseen kohteena.

Haha mieluiten legginsit autiolle saarelle, ihan senkin takia että ne ovat mukavat päällä mutta olisivat autiosaarelle varmaan oikeasti paras vaihtoehto. Hankala siellä farkkujen kanssa olisi olla tai jollain college lökäreillä joiden lahkeet voisivat tarttua helpommin johonkin kiinni..

Vierailija
42/61 |
16.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin miehenä tykkään kun hyväkroppaiset naiset käyttää trikoohousuja 👍 Teen havaintoja minkälaisia alushousuja nämä neidit käyttää kun kivasti piirtyy trikoiden läpi 🤗

Voi hyvät hyssykät, alushousujen mallikin on jollekin kyylääjälle tärkeä? Sammuisiko tajuntasi jos ei olisi alushousuja alla ollenkaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/61 |
16.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta ne housut on kivoja. Tykkään todella paljon, varsinkin kun nainen ajaa pyörällä tai sattuu kävelemään edessäni pitkän matkaa herkku takapuoli keikkuen. Ja kyllä katson pitkään, se on oikeuteni sillä saan katsoa mihin haluan julkisella paikalla.

Vierailija
44/61 |
16.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisilla on tapana selittää omaa käytöstään kovin epäloogisesti. Esim tämä, ja että meikkaavat itseään varten. Miksi he eivät meikkaa kun olevat yksin kotona??

Kyllä minä ainakin meikkaan kotonakin, vaikka kukaan ei näkisi koska nautin siitä. Tykkään meikata ja kokeilla uusia juttuja. Silti meikkaaminen jatkuvasti rasittaa ihoa, joten ehkä siksi kaikki eivät meikkaa kotona ollessaan joka päivä. Newsflash; vaikka nainen meikkaisi kun lähtee ulos, ei tarkoita että tekee sitä muita varten vaan esim. siksi että kokee itse olonsa mukavammaksi tai itsevarmemmaksi siten. Siis nimen omaan että on itsellä mukavampi olla omassa kehossaan

Omassa kehossaan naama maalattuna, jep jep. Minä käyttäisin ennemmin naamaria, tai sitten meikkaisin jotain tekopäätä. Minusta meikkaus on aivan järjetöntä. No jokainen saa tehdä vapaa-ajallaan mitä tahtoo, minä matkustelen ja luen, sinä meikkaat.

Vierailija
45/61 |
16.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tuntuu että katson liian pitkään, silloin syy on sinun pukeutumisessasi. Ja vain sitä muuttamalla voit välttyä pitkiltä vaeltelevilta katseiltani. Joskus voin napata myös valokuvan jos olet erittäin nättinä.

Vierailija
46/61 |
16.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos keski-ikäinen lattaperse-istumatyöläinen pukee ihonmyötäiset farkut eikä kukaan katso, niin tarkoittaako se sitten, että ei ole huomiohakuista. Että se on sitten ok?

Vierailija
47/61 |
16.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minä ainakin meikkaan kotonakin, vaikka kukaan ei näkisi koska nautin siitä. Tykkään meikata ja kokeilla uusia juttuja. Silti meikkaaminen jatkuvasti rasittaa ihoa, joten ehkä siksi kaikki eivät meikkaa kotona ollessaan joka päivä. Newsflash; vaikka nainen meikkaisi kun lähtee ulos, ei tarkoita että tekee sitä muita varten vaan esim. siksi että kokee itse olonsa mukavammaksi tai itsevarmemmaksi siten. Siis nimen omaan että on itsellä mukavampi olla omassa kehossaan

Omassa kehossaan naama maalattuna, jep jep. Minä käyttäisin ennemmin naamaria, tai sitten meikkaisin jotain tekopäätä. Minusta meikkaus on aivan järjetöntä. No jokainen saa tehdä vapaa-ajallaan mitä tahtoo, minä matkustelen ja luen, sinä meikkaat.

Eli yksikään meikkaava nainen ei voi meikkaamisensa takia matkustella tai lukea? Mielenkiintoista.

Vierailija
48/61 |
16.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinähän katsotte, eipä se minulta ole pois kunhan ette häiritse.

Vierailija
49/61 |
16.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli yksikään meikkaava nainen ei voi meikkaamisensa takia matkustella tai lukea? Mielenkiintoista.

En ole väittänyt noin, tämä on sinun keksimä juttusi ja minusta tuo kuulostaa hölmöltä.

Vierailija
50/61 |
16.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa naisten housuista on nykyään ihonmyötäisiä. Ei farkkujakaan saa enää ilman strechiä.

Vierailija
51/61 |
16.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen pulska ja käytän talvella legginssejä pitkien housujen alla. Kotona saatan kyllä heittää päällyshousut pois ja riekkua legginsseissä, mutta ulos en siten vaateterruna lähtisi mistään hinnasta, en edes käväisemään pihalla roskapussia viemässä tai postia hakemassa.

Kieltämättä tekisi tuolla kaupungilla huomauttaa monille nuorille neitosille ja toisinaan myös vähän vanhemmille naisille: Anteeksi, mutta onko teillä unohtunut hame tai päällyshousut kotiin, kun liikutte täällä julkisilla paikoilla puolipukeissa".

Vierailija
52/61 |
16.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos et häiriinny pitkistä katseista. Jos taas häiriinnyt, niin muuta pukeutumistasi, tämä ihan jokaiselle naiselle.

Vierailija
53/61 |
16.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hauskaa, kuinka moni mies kuvittelee, että nainen pukeutuu esitelläkseen itseään aka miehiä varten. Pää pois sieltä prseestä ja vähän äkkiä. Nimim. vaate näyttää hyvältä päälläni, pistän sen päälleni koska koen itse oloni itsevarmaksi siinä, en sinua varten. 

Uskoo ken tahtoo...

No onpa hyvä, että Ken tahtpo Uskoa, eikä minua. En minä niitä legginsejä Keniä varten laittanutkaan.

Vierailija
54/61 |
16.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käytän ihonmyötäisiä farkkuja koska tykkään siitä miten hoikilta ne saavat jalkani näyttämään. Tykkään myös pitkistä huppareista ja neuletakeista jotka peittävät takapuolen.

Vierailija
55/61 |
16.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan farkutki ihon myötäsiä useimmiten. Eiköhä ihan pervon vikaa oo siinä, joka kyyläilee ihmisiä kaduilla ja haaveilee tuhmia.

Miksi on ihonmyötäisiä? Mukavuudesta ei ainakaan ole kyse.

Leggingsit ja muut ihonmyötäiset stretch-pökät on nimenomaan mukavat ja siksi niitä yleensä käytetään. Ei roiku eikä laahusta, ei jää polkupyörässä jumiin mihinkään, ei koske maata joten sateella ei kastu.

Esim. Ueheiluvaatgeissa housut on usein ihonmyötäiset, ne kun on käytönnölliset ja mukavat.

Vierailija
56/61 |
16.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos et häiriinny pitkistä katseista. Jos taas häiriinnyt, niin muuta pukeutumistasi, tämä ihan jokaiselle naiselle.

Eikö sua ole opetettu olemaan tuijottamatta?

Eikun tietysti naisille burkat, tai oma vika!

Vierailija
57/61 |
16.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei, vaan jos et osaa olla tuijottamatta niin älä liiku ulkona. Koskee sekä miehiä että naisia tasa-arvoisesti.

Vierailija
58/61 |
16.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On. Tämä ei poista ettenkö saisi tuijottaa. Voin myös ottaa kuvan, pidätkö siitä?

Vierailija
59/61 |
16.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos nainen ei kestä että häntä katsellaan, niin kannattaa pukeutua erilailla. Kuinka vaikeaa tämä voi olla?

Vierailija
60/61 |
16.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan farkutki ihon myötäsiä useimmiten. Eiköhä ihan pervon vikaa oo siinä, joka kyyläilee ihmisiä kaduilla ja haaveilee tuhmia.

Farkut nyt peittää kumminkin vielä aika hyvin kun taas legginsit niin näyttää tasantarkkaan minkä muotoinen takapuoli henkilöllä on.

Ja minkä malliset alushousut on (vai onko ollenkaan) ja kuinka paljon on selluliittia pyllyssä/reisissä. Ja siis sitähän saa olla, mutta jos ei sitä nimenomaan halua esitellä kanssaihmisille niin silloin kannattaa käyttää muita housuja kuin ohuita trikoita. Tai ainakin hankkia ne tarpeeksi isossa ja itselle oikeassa koossa jottei se ohut kangas ohene äärimmilleen venyessä entisestään.

Hieman kiusallista muille kanssaihmisille nähdä ikään kuin kaikki ja varsinkin jos/kun "paljastaja" on autuaan tietämätön näytöksestään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kuusi