Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihonmyötäiset housut naisilla

Vierailija
16.08.2019 |

Täyttä itselleen valehtelua jos väittää ettei niillä ole tarkoitus kerätä katseita sinne takapuoleen.

Kommentit (61)

Vierailija
21/61 |
16.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hauskaa, kuinka moni mies kuvittelee, että nainen pukeutuu esitelläkseen itseään aka miehiä varten. Pää pois sieltä prseestä ja vähän äkkiä. Nimim. vaate näyttää hyvältä päälläni, pistän sen päälleni koska koen itse oloni itsevarmaksi siinä, en sinua varten. 

Mä puen itseni vuoksi, sekä miesten katseiden vuoksi. sry

Vierailija
22/61 |
16.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pidän ihonmyötästä ja tiukkia housuja. Mitä sitten? Minusta vaan on mukava pitää niitä ja se johtuu siitä, koska muita housuja on inhottava pitää, enkä viihdy niissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/61 |
16.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hauskaa, kuinka moni mies kuvittelee, että nainen pukeutuu esitelläkseen itseään aka miehiä varten. Pää pois sieltä prseestä ja vähän äkkiä. Nimim. vaate näyttää hyvältä päälläni, pistän sen päälleni koska koen itse oloni itsevarmaksi siinä, en sinua varten. 

Uskoo ken tahtoo...

Vierailija
24/61 |
16.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisilla on tapana selittää omaa käytöstään kovin epäloogisesti. Esim tämä, ja että meikkaavat itseään varten. Miksi he eivät meikkaa kun olevat yksin kotona??

Vierailija
25/61 |
16.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos peppu kunnossa niin kelpaahan sitä esitellä 😜

Vierailija
26/61 |
16.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uskoo ken tahtoo...

Et varmaan uskokaan. Mutta vain koska sinä olet niin harhainen ja itsekeskeinen. Seksuaaliset a h d i s t e l i j a t käyttävät samaa oikeutusta teoilleen. "Kyllä se oikeasti halusi, sanoi vaan ei." Sairasta!

Vierailija
27/61 |
16.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi sitä onnenpäivää kun raksilan prismassa oli kerran joku naisten muodostelmaluistelujoukkue spandexeissaan ostamassa jotain .

näki kyllä mitä ahkera treenaus ja hyvä ruokavalio saa aikaan.Ja sen hekin tiesivät ihan varmasti.

Vierailija
28/61 |
16.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisilla on tapana selittää omaa käytöstään kovin epäloogisesti. Esim tämä, ja että meikkaavat itseään varten. Miksi he eivät meikkaa kun olevat yksin kotona??

Niin, eivät varmasti tekisi samaa esim. yksin autiolla saarella, missä ei ole ketään katsomassa.

Se seksikkääksi laittautumisesta tuleva itsevarma tunnekin tulee tasan siitä, että tietää olevansa katseen kohteena.

Vierailija
29/61 |
16.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän trikoita, koska liikun paljon. En omista autoa vaan pyöräilen joka paikkaan, siksi juoksutrikoot on lähes aina päällä. Mukavempia housuja saa hakea ja hengittävät hyvin jos vähän hikoilee. En todellakaan käytä niitä siksi, että haluaisin miesten katsovan, vaikka eipä tuo minua haittaa, ei se perse katsomalla kulu...

Vierailija
30/61 |
16.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä puen itseni vuoksi, sekä miesten katseiden vuoksi. sry

Otan osaa, kurjaa että joudut hakemaan itsetunnollesi pönkitystä miehiltä saamallasi huomiolla. Ehkä vielä joskus opit että et tarvitse sitä kokeaksesi itsesi hyväksi. 

Vierailija
31/61 |
16.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minä ainakin meikkaan kotonakin, vaikka kukaan ei näkisi koska nautin siitä. Tykkään meikata ja kokeilla uusia juttuja. Silti meikkaaminen jatkuvasti rasittaa ihoa, joten ehkä siksi kaikki eivät meikkaa kotona ollessaan joka päivä. Newsflash; vaikka nainen meikkaisi kun lähtee ulos, ei tarkoita että tekee sitä muita varten vaan esim. siksi että kokee itse olonsa mukavammaksi tai itsevarmemmaksi siten. Siis nimen omaan että on itsellä mukavampi olla omassa kehossaan

Vierailija
32/61 |
16.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uskoo ken tahtoo...

No etpä sinä uskokaan vaikka miten kauan asiaa jankkaisi, mutta kuule kun ei sillä ole väliä uskotko sinä vai et. Kun katson kotona peiliin ennen lähtöä, tuntuu hyvältä kun on itsevarma olo ja tykkää siitä mitä peilistä näkee. Sillä hetkellä ei tule ajateltua, että mitäköhän se naapurin Pena tai vaikkapa se Jorma siellä kaupassa ajattelee kun minut näkee. Toki kiva jos näky miellyttää, mutta itseäni minä ajattelen kun laittaudun. 

Vierailija
33/61 |
16.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, eivät varmasti tekisi samaa esim. yksin autiolla saarella, missä ei ole ketään katsomassa.

Se seksikkääksi laittautumisesta tuleva itsevarma tunnekin tulee tasan siitä, että tietää olevansa katseen kohteena.

Voi miesraukkoja ja heidän yksinkertaisuuttaan, kuvittelevat oikeasti että me naiset heitä varten käytämme parhaimmillaan tunteja siinä peilin edessä. :D Haloo, maailma ei pyöri teidän ympärillänne. Toki on niitäkin naisia jotka laittautuvat miehiä varten koska huono itsetunto, ja huomiota kaipaa. Iso osa naisista silti laittautuu ihan vain koska siitä tulee itselle hyvä ja itsevarma olo. 

Vierailija
34/61 |
16.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just näin yhtenä päivänä taas jonkun eläkeläismummon valkoisissa joogatrikoissa. Ihan omaksi ilokseen pukeutui, ei ainakaan muiden iloksi...

Vierailija
35/61 |
16.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin miehenä tykkään kun hyväkroppaiset naiset käyttää trikoohousuja 👍 Teen havaintoja minkälaisia alushousuja nämä neidit käyttää kun kivasti piirtyy trikoiden läpi 🤗

Vierailija
36/61 |
16.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin miehenä tykkään kun hyväkroppaiset naiset käyttää trikoohousuja 👍 Teen havaintoja minkälaisia alushousuja nämä neidit käyttää kun kivasti piirtyy trikoiden läpi 🤗

No hyi hitto. 

Vierailija
37/61 |
16.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja vaikka ei todellakaan tuijottelisi pelkästään toisten takapuolia niin kyllä tuollainen esittely herättää kiinnostuksen ja katse kiinnittyy siihen ainakin hetkeksi mikä on ihan normaalia evoluution muokkaamaa käytöstä.

Niin siis näin selitätte asian itsellenne.

Vierailija
38/61 |
16.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai että miten upeat sellaiset mustat vartalonmyötäiset housut on nuorella, hoikalla kauniilla naisella.

Mmm... niitä näkyy paljon kauppakeskuksissa.

Vierailija
39/61 |
16.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi miesraukkoja ja heidän yksinkertaisuuttaan, kuvittelevat oikeasti että me naiset heitä varten käytämme parhaimmillaan tunteja siinä peilin edessä. :D Haloo, maailma ei pyöri teidän ympärillänne. Toki on niitäkin naisia jotka laittautuvat miehiä varten koska huono itsetunto, ja huomiota kaipaa. Iso osa naisista silti laittautuu ihan vain koska siitä tulee itselle hyvä ja itsevarma olo. 

Tekstiä ihrakinkun kynästä.

Vierailija
40/61 |
16.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu mukavalta ja näyttää hyvältä, mikä nyt taas oli ongelma?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan seitsemän