Muita tissiliivittömiä?
Ihan nyt tämmöinen aloitus tähän, että tajusin joku aika sitten että en lapasilleni _tarvitse_ liivejä.
Ja kävikin sellainen ihme että rintani eivät olekaan enää sellaiset litistyneet lapaset, vaan kudokset tuntuvat ryhdistäytyneen.
Tämä tuskin toimis jos olis merkittävän isot mutta mulla lienee joku B-kuppi ja etenkin imetyksen lopettaneille suosittelisin elämää ilman rintsikoita 😊
Kommentit (42)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu ei.
Mitään tarvetta olla ilman liivejä. Järkyttävän näköistä kun nännit näkyy vaatteista läpi, en voi sietää.Mikä siinä järkyttää?
Nisäkkäitä tässä ollaan kuitenkin, ei pitäis tulla yllätyksenä joku nänni.
Voihan sen noinkin ajatella. Rinnat ovat kuitenkin usealle ihmiselle erogeeninen ja seksuaalinen vartalon osa. Sen takia.
Hmm.
Jaa no, mulle koko kroppa on erogeeninen alue kun seksiin päästään, mutta sitten kun en harrasta seksiä se on mun kroppani kaikkine osineen.
Sinänsä on kyllä karmivaa että tänne tulee noite uuh aah kommentoijia kommentoimaan kehonosaa joka mulle on yhtä kiihottava kuin kyynärpääni, mutta mun nähdäkseni ongelma (kyvyttömyys lukea keskustelun sävyjä ja pysyä poissa jos aihe ei heille kuulu) on heillä, ei minulla.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/5-syyta-rintaliivien-kaytto-ei-kann…