Muita tissiliivittömiä?
Ihan nyt tämmöinen aloitus tähän, että tajusin joku aika sitten että en lapasilleni _tarvitse_ liivejä.
Ja kävikin sellainen ihme että rintani eivät olekaan enää sellaiset litistyneet lapaset, vaan kudokset tuntuvat ryhdistäytyneen.
Tämä tuskin toimis jos olis merkittävän isot mutta mulla lienee joku B-kuppi ja etenkin imetyksen lopettaneille suosittelisin elämää ilman rintsikoita 😊
Kommentit (42)
Monilla on väärän kokoiset liivit joiden liian ahtaitten kaaritukien sisään ei mahdu koko rinta. Vuosien mittaan painuu rinnan sivuun kainalon puolelle uurre ja kaarituki työntää osaa rinnasta kainaloon päin (ns kainalotissi). Kun lopettaa liivien käytön, joillain palautuu se rintakudos yhtenäiseksi ja pahimmillaan vuosikymmeniä kainaloon päin survottuna ollut rintakudos pikkuhiljaa palautuu oikealle paikalleen edemmäs rintaan. Tästä johtuu se, että rinnat voikin yhtäkkiä tuntua kiinteämmiltä ja jopa isommilta.
Ja joo, tästä tulee roppakaupalla alapeukkuja, kun kuulostaa uskomattomalta, mutta näin se on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
aina vihannut liivejä, ja tarpeettomatkin ne on olleet( paitsi urheillessa), mutta miehen (exän) mielestä ne toi "ryhtiä", ja kun olen miellyttämishaluista tyyppiä, niin aloin sellaisia sitten käyttämään, siis töissä jne, kotona ollessani riisuin heti pois. Muutama vuosi sitten oli jossain lehdessä juttu, että jos ei käytä liivejä, niin rintojen lihakset joutuu tekemään enemmän työtä ja pysyvät siis "terhakoimpina", tai minkä nyt olisi parempi sana. Silloin mieskin totesi (ei oltu vielä erottu), että hyvä varmaan, etten ole niitä käyttänyt kuin välillä, koska rintani, vaikka eivät isot olekaan, niin eivät ole kuitenkaan lainkaan roikkuvat, kuten meillä viisikymppisillä usein on, niilläkin, joilla on pienet rinnat.
Vaikka en tykkää liiveistä, olen niitä käyttänyt, koska en tykkää että nännit näkyy paidan läpi, mutta noin vuosi sitten huomaisin, että myynnissä on sellaisia silikonisia nännisuojia (ja ollut varmaan jo kauan, minä vaan en ollut tajunnut), ja aloin käyttää sellaisia. Liivejä jos joskus yritän laittaa, niin tuntuu heti ahdistavalta, tuskin enää koskaan alan sellaisia käyttää.
Eihän itse rinnoissa ole lihaksia jotka kannattelisivat niitä.
Rintalihakset?
Kudokset ja iho löystyy, jos aina on liivit. Tiukat liivit estää myös imunesteiden ja veren kiertoa. Aivan kammottava vaatekappale mielestäni :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
aina vihannut liivejä, ja tarpeettomatkin ne on olleet( paitsi urheillessa), mutta miehen (exän) mielestä ne toi "ryhtiä", ja kun olen miellyttämishaluista tyyppiä, niin aloin sellaisia sitten käyttämään, siis töissä jne, kotona ollessani riisuin heti pois. Muutama vuosi sitten oli jossain lehdessä juttu, että jos ei käytä liivejä, niin rintojen lihakset joutuu tekemään enemmän työtä ja pysyvät siis "terhakoimpina", tai minkä nyt olisi parempi sana. Silloin mieskin totesi (ei oltu vielä erottu), että hyvä varmaan, etten ole niitä käyttänyt kuin välillä, koska rintani, vaikka eivät isot olekaan, niin eivät ole kuitenkaan lainkaan roikkuvat, kuten meillä viisikymppisillä usein on, niilläkin, joilla on pienet rinnat.
Vaikka en tykkää liiveistä, olen niitä käyttänyt, koska en tykkää että nännit näkyy paidan läpi, mutta noin vuosi sitten huomaisin, että myynnissä on sellaisia silikonisia nännisuojia (ja ollut varmaan jo kauan, minä vaan en ollut tajunnut), ja aloin käyttää sellaisia. Liivejä jos joskus yritän laittaa, niin tuntuu heti ahdistavalta, tuskin enää koskaan alan sellaisia käyttää.
Rintalihakset?
Rintalihakset ovat rintojen alla ja niiden tehtävä on liikuttaa olkaniveltä, ei kannatella rintakudosta.
Aina kaarituettomat, vähän topin tyyliset tai kevyet pitsiset töissä ja ihmisten ilmoilla. Kotona ja kesällä jopa muuallakin ilman. Ei roiku yhtään. Lapsi imetetty. Ikää melkein 40. Koko 70D tai 70E. Ja mun mielestä nämä eivät ole isot, eivätkä heilu ilman liivejäkään. Pidän liivejä lähinnä lämmitystarkoituksessa.
Vihaan sitä rintojen pomppimista ja hankautumista kävellessä, joten toistaiseksi laitan aina rintsikat ulos lähtiessäni. Tämä liittyy osittain koon lisäksi varmaan rintojen herkkyyteen, sillä mulla on B-kupin rinnat ja silti sattuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rintalihakset?
Rintalihakset ovat rintojen alla ja niiden tehtävä on liikuttaa olkaniveltä, ei kannatella rintakudosta.
Kyllä ne kannatelee myös rintoja. Tai en tiedä onko ne just rintalihakset, jotka niitä kannattelee, mutta jotkut lihakset kuitenkin.
Juu ei.
Mitään tarvetta olla ilman liivejä. Järkyttävän näköistä kun nännit näkyy vaatteista läpi, en voi sietää.
Vierailija kirjoitti:
Juu ei.
Mitään tarvetta olla ilman liivejä. Järkyttävän näköistä kun nännit näkyy vaatteista läpi, en voi sietää.
Mikä siinä järkyttää?
Nisäkkäitä tässä ollaan kuitenkin, ei pitäis tulla yllätyksenä joku nänni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rintalihakset?
Kyllä ne kannatelee myös rintoja. Tai en tiedä onko ne just rintalihakset, jotka niitä kannattelee, mutta jotkut lihakset kuitenkin.
Ei kannattele, naisen rinnoissa ei ole lihaksia.
Vierailija kirjoitti:
Joudutte nyt vain luottamaan sanaani.
Ei tämä mistään kohotusleikkauksesta kai käy, mutta kiinteytyneet nää mun siskokset kyllä ovat.
Katsos. Liivittömänä ne vahvistuu luontaisesti. Liiveissä niiden ei tarvi reenata.
Liivien käyttämättömyys ei aiheuta tissien roikkumista, vaikka urbaani legenda niin väittää.
Vierailija kirjoitti:
En käytä rintaliivejä. Napakka toppi on paljon mukavampi. D-kuppi.
Kuuminta hottia 😘
Itselläni on sen verran massiiviset mötkylät tisseinä, etten viitsi kulkea julkisilla paikoilla ilman rintaliivejä, mutta kotona tapana on laittaa päälle mukavan napakka toppi, joka joten kuten pitää näitä petoja aloillaan.
Kotioloissa liivittömänä, mutta ihmisten ilmoille en voisi kuvitellakaan lähteväni ilman. No ehkä talvitakkiaikaan korkeintaan joku pikainen r-kiskakäynti. Ja jos kotiin tulee yllättäen vieraita puen myös liivit päälleni.
Vierailija kirjoitti:
Olen todella todella pieni kokoinen painan lähemmäs 49kg ja olen 168 pitkä, mutta silti olen perinyt äidiltäni aivan liian isot tissit verrattaessa muuhun kroppaani. Koen ne kammottavan rumiksi ja läskeiksi ja häiritseviksi. Ovat siis 65E kokoa. Olen ajatellut että menisin veitsen alle jotta voisin vapaasti elää liivittä, mutta en haluaisi itse niin radikaalisti muuttaa kehoani että leikkaisin sitä. Olen vähän hukassa:(
Rohkeesti vaan leikkaukseen, ei kannata kärsiä.
Olen aina kotona ilman. Jos rintani olisivat pienemmät, olisin muuallakin paitsi urheillessa. Isorintaisena tuntuu toisinaan, että liivit ja t-paita-yhdistelmäkin on liian "paljastava". Haluaisin vapautua niin, etten välittäisi muiden reaktioista. En esittele rintojani, ne vain sattuvat olemaan kiinni rintakehässäni. /H-I-kuppinen
C kuppi ja kotona aina ilman liivejä, joskus vien roskapussin ilman ja naapurin poikamies tervehtii rintoihin katsomalla.
Mulla käy kayeeksi teitä ihmisiä, joilla on niin hyvä itsetunto ja rinnat, ettei tule inhottava,olo ilman rintsikoita. Mulla on eriparirinnat ja vihaan niitä ja,jäpeän niitä. Yritän piiloutua vaatteisiin ja en ikimaailmassa voi olla ilman rintsikoita, koska joudun suorastaan paniikkiin paskojen rintojeni takia.
Vierailija kirjoitti:
En käytä rintaliivejä. Napakka toppi on paljon mukavampi. D-kuppi.
Todella napakka toppi pitää täälläkin d-kupit "paikoilla", mutta vähänkään joustavampi toppi niin en kyllä voisi kuvitella liikkuvan julkisilla paikoilla - rintojen hölskyminen ja en kaipaa noin niinkuin yleensäkään huomiota, jota se aiheuttaisi. Juoksy yms hyppinen ym. tuntuu inhottavalta ilman kunnon tukea. Liikkuvaisena ihmisenä ei siis tulisi kuuloonkaan. Kotona olen aina ilman liivejä, tissit alkaneet roikkua tästä syystä? Pienirintaiset peittäkää ne nännit ainakin, siihen on omat tuotteensa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu ei.
Mitään tarvetta olla ilman liivejä. Järkyttävän näköistä kun nännit näkyy vaatteista läpi, en voi sietää.Mikä siinä järkyttää?
Nisäkkäitä tässä ollaan kuitenkin, ei pitäis tulla yllätyksenä joku nänni.
Voihan sen noinkin ajatella. Rinnat ovat kuitenkin usealle ihmiselle erogeeninen ja seksuaalinen vartalon osa. Sen takia.
Ihmisessä ei ole elastaania.