Mitä pitäisi syödä, että lihoaisi nopeasti?
Olen ollut koko ikäni alipainoinen. En vain tunnu lihoavan millään. Raskausaikoinakin olen painanut vain max 58 kg, kun pituutta kuitenkin on 168 cm.
Haluaisin hiukan painoa lisää, kun en jaksa sitä ihmisten avointa kommentointia painostani. "Sähän olet niin laiha, ettei se missään näy!", "Eihän sun tarvi, kun olet niin hoikka!", "Voi kun sä olet pieni" jne. jne.
Mitä mun pitäisi syödä, että saisin edes 5 kg nopeasti painoa lisää? Ei mitään pikaruokamättöä, haluan kuitenkin voida hyvin.
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juttele psykologille. Ei ole tervettä ottaa tuollaisia kommentteja itseensä ja antaa sen vaikuttaa.
Eiköhän se ole ihan normaalia, jos koko ikänsä saa kuulla painostaan jotain. Aika monta lihavaakin kulkisi psykologilla.
ap.
Samaa mieltä. Siiskoni on myös ollut aina hyvin laiha, ja saanut kuulla samanlaisia kommentteja. Tällaisiin kommentteihin hän sanoo nykyään suoraan olevansa niin laiha sen vuoksi, että liikkuu paljon ja ei syö epäterveellisesti. Ja että muiden ihmisten pitäisi toimia samoin, mikäli haluavat että paino pysy normaalina. Yleensä tuon jälkeen kommentoijat ovat aika hiljaa, koska he itse ovat yleensä niitä lihavia tai ihmisiä, jotka pelkäävät itse lihomista.
Älkää naiset itseänne tahallaan lihottako. Ne kommentoijat ovat vaan kateellisia, niitä ei kannata ottaa itseensä. Sirot naiset on ainakin minusta kaikkein viehättävimpiä. :)
Mutta jos nyt painoa haluaa lisää niin sitten aloittaa lihaskuntoharjoittelun, ja alkaa syömään enemmän, mutta terveellistä ruokaa. Millään sipseillä ei kannata läskiä kerryttää.
M30
Vierailija kirjoitti:
Jos syöt terveellisesti ja monipuolisesti,olosi on hyvinvoiva,niin miksi ihmeessä piittaat ulkopuolisten kauhistelusta? Eri asia,jos koet olosi huonoksi.
Niin, en tiedä... Kai pitäisi vain yrittää olla piittaamatta.
Mulla on ollut viime vuodet tosi hyvä olo, kun olen syönyt säännöllisesti ja suht terveellisesti. Ei turvota, vatsa voi hyvin, koskaan ei ole epämiellyttävä olo syömisten vuoksi. En kyllä haluaisi pilatakaan tätä oloa.
ap.
Käytä paljon öljyä AP, mutta terveellisiä öljyjä. Ja syö pähkinöitä, ne on terveellisiä ja niissä on paljon kaloreita. ( Paitsi määpähkinä, on kaloripommi mutta ei terveellinen.)
Hommaa personal trainer ja alat treenata kovaa niin saat painoa lihasten muodossa.
Jos syöt terveellisesti ja monipuolisesti,olosi on hyvinvoiva,niin miksi ihmeessä piittaat ulkopuolisten kauhistelusta? Eri asia,jos koet olosi huonoksi.