Montako positiivista wilma merkintää lapsesi on nyt syyslukukaudella saanut?
Kommentit (19)
8. luokkalainen 3 kpl ja 6. luokkalainen 4 kpl. Lukiossa noita ei vissiin enää jaeta, kun yhtään ei ole tullut nyt abivuoden aloittavalle.
Minulla on lapsi ala-asteella enkä ole kuullutkaan mistään merkinnöistä.
Ei yhtään. Opettaja on vanhanaikainen eikä käytä Wilmaa lainkaan. :)
kaksi enemmän kuin sinun surkea lapsesi .
Riippuu opesta. Jotkut laittavat, toiset eivät koskaan.
3. koulupäivä menossa, ei vielä yhtään.
Meillä ekaluokkalainen on saanut 5 positiivista Wilma-merkintää (7 koulupäivää). Neljäsluokkalainen on saanut 3 positiivista merkintää. Riippuu opettajasta paljon, kuinka paljon laittaa.
Onneksi opettajilla ja meillä muilla työssäkäyvillä ei ole WIlmaa käytössä. Muuten saattaisi kuulostaa tältä
https://www.kodinkuvalehti.fi/artikkeli/lue/ajankohtaista/onneksi-tyopa…
Seiskaluokkalainen saanut seitsemän, kolmasluokkalainen ei ainuttakaan.
Kaksi lasta, toisella yksi positiivinen Wilma-merkintä, toisella nolla. Kummallakaan ei negat.merkintöjä.
Itse olen saanut yhden, eilen maantiedon tunnilla t: 14v 9lk
Muut merkinnät (3) on terveyssyystä (käynti lääkärissä)
toinen lapsi on saanu kaksi.
toinen ei yhtäkään, hänen opettaja ei ole koskaan laittanu yhtäkään positiivista eikä yhtäkään negatiivista.
5 lk: ei yhtään
9 lk: 8 kpl
Yläasteella annetaan todella paljon enemmän kuin ala-asteella täällä.
Ysillä ja yhden. Vain yksi opettaja käyttää näitä hymynaamoja. Muut ei laita mitään.
Aika turhia.
Vierailija kirjoitti:
Ysillä ja yhden. Vain yksi opettaja käyttää näitä hymynaamoja. Muut ei laita mitään.
Aika turhia.
Lastemme yläasteella noita käytetään paljon. Kovasti lapset vertailevat merkintöjään ja kilpailevat niistä. Ei yhtään turhia. Meidän lapsi ainakin on erittäin kiinnostunut noista .
Meillä ei opettaja anna henkilökohtaisia merkintöjä. Hän tiedottaa asioista Wilmassa. Jos on jotain asiaa, niin soittaa.
Yhden, jos ei ole tänään tullut jo toista. Muuten varmasti enemmän, mutta opettaja alkoi käyttää wilmaa vasta eilen.