Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Maajussille morsian maailmalla OFFICAL

Vierailija
16.08.2019 |

”Maajussille morsian -ohjelman sisarsarja Maajussille morsian maailmalla alkaa pian MTV3-kanavalla. Ohjelman esittelyjakso nähdään maanantaina 19.8. MTV3-kanavalla klo 21. Jaksossa katsojille esitellään ensimmäistä kertaa neljä maajussia, jotka asuvat kaukana Suomen rajojen ulkopuolella, ympäri maailman. Mukana on kaksi suomensukuista maajussia ja kaksi maajussia, joihin Suomi ja suomalaiset ovat tehneet lähtemättömän vaikutuksen.”

https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/6986db20-6d1a-4407-af9d-51e64af…

Noniin, nyt se taas alkaa.

Kommentit (5944)

Vierailija
1241/5944 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

He luulivat että tämä ohjelma on täynnä missi tyyppisiä naisia.

Eivät kenties tunteneet formaattia kunnolla.

Vierailija
1242/5944 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä jokainen mies sai aika hyvän kattauksen suomalaisista naisista. Siis tuon näköisiä ja oloisiahan me ollaan, jos unohdetaan ne harvat missimäisen kauniit naiset joita joskus vastaan tulee. Stefano taisi odottaa jotain sarasieppimäisiä naisia, kun niin silminnähden pettyi tavallisen näköisiin, mutta mukaviin naisiin.

En minä ainakaan ole tuollainen, enkä myöskään missityyppi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1243/5944 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

He luulivat että tämä ohjelma on täynnä missi tyyppisiä naisia.

Eivät kenties tunteneet formaattia kunnolla.

Sekoittivat ohjelmaan unelmien poikamies. Tosin unohtivat, etteivät täytä unelmaa.

Vierailija
1244/5944 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Söpöhän tuo S on. Hän ei vaan halua tylsää naista. Elegantti, rotunainen kelpaa.

Mä en tajua, miksi pitäis väkisin huolia muuta kuin mitä haluaa. Kai Stefanolla on oikeus siihen? Jokaisella ihmisellä lienee jotkut kriteerit puolison valinnassa. Toisilla tiukemmat kuin toisilla. Saattavat muuttuakin elämän myötä.

Itse en näe tuossa ongelmaa vaikka päälle viiskymppinen pullukka olenkin 😄 Ei mun tarvitse kaikille kelvata. Osaan olla yksinkin.

Itse näen tuon niin päin ettei Stefano taida oikein itse kelvata kellekään. Sai muutaman hassun kirjeen, ja näistäkään tyypeistä ei kukaan taida häntä haluta.

Vierailija
1245/5944 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä jokainen mies sai aika hyvän kattauksen suomalaisista naisista. Siis tuon näköisiä ja oloisiahan me ollaan, jos unohdetaan ne harvat missimäisen kauniit naiset joita joskus vastaan tulee. Stefano taisi odottaa jotain sarasieppimäisiä naisia, kun niin silminnähden pettyi tavallisen näköisiin, mutta mukaviin naisiin.

En minä ainakaan ole tuollainen, enkä myöskään missityyppi.

Niin, meitä on monennäköisiä ja -kokoisia, mutta tarkoitin että ohjelmassa on ihan hyvä otos suomalaisista 30-50-vuotiaista naisista.

Vierailija
1246/5944 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo Stefanohan käyttäytyi kuin naurettava teini-ikäinen pikkutyttö, jatkuvasti ottamassa selfieitä. 😅😅

Kommentoimatta nyt Stefanoa, täytyy sanoa, että tämä lainaamani kommentti on klassinen esimerkki misogyniasta. Antaa teinien olla teinejä, oli tyttö tai poika. 

Jotain jäi mieleen sukupuolentutkimuksen johdantokurssista?

Vierailija
1247/5944 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Söpöhän tuo S on. Hän ei vaan halua tylsää naista. Elegantti, rotunainen kelpaa.

Mä en tajua, miksi pitäis väkisin huolia muuta kuin mitä haluaa. Kai Stefanolla on oikeus siihen? Jokaisella ihmisellä lienee jotkut kriteerit puolison valinnassa. Toisilla tiukemmat kuin toisilla. Saattavat muuttuakin elämän myötä.

Itse en näe tuossa ongelmaa vaikka päälle viiskymppinen pullukka olenkin 😄 Ei mun tarvitse kaikille kelvata. Osaan olla yksinkin.

Itse näen tuon niin päin ettei Stefano taida oikein itse kelvata kellekään. Sai muutaman hassun kirjeen, ja näistäkään tyypeistä ei kukaan taida häntä haluta.

Eikä kelvannutkaan, naiset olivat yhdessä tuumin todenneet että kiitos ei. Mies luuli ilmeisesti että tumma ja omasta mielestään nuorekas ja komea viinimies saisi kymmenet suomalaiset naiset liikkeelle, mutta saikin nipinnapin sen verran kirjeitä, että ohjelmaan tuli riittävästi morsianehdokkaita. Olispa ollut hassua, jos olisi saanut vain 1-2 kirjettä 😄

Vierailija
1248/5944 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on Matthewn koko nimi?

Vierailija
1249/5944 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämmöinen kun olisi tullut Libanonista, niin kirjeitä olisi tuotu traktorin peräkäryllä. 

http://www.misterology.com/2017/07/14/ridiculously-handsome-gaetan-osma…

Vierailija
1250/5944 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tykkää Royn instagramin bion tekstistä. Se on kuin huuto "katsokaa nyt kuinka hyvä ihminen olen".

Mitä siinä lukee?

"An apprentice philanthropist.

I wake early to ensure the sunrise for my son. I send Mom flowers on my birthday. I buy someone else in line coffee."

On kyllä jotenkin nolo.

Niin, tai sitten hän ihan oikeasti on Mr. nice guy.

Vaikka olisikin, niin silti on jotenkin tahditonta.

Vierailija
1251/5944 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tykkää Royn instagramin bion tekstistä. Se on kuin huuto "katsokaa nyt kuinka hyvä ihminen olen".

Mitä siinä lukee?

"An apprentice philanthropist.

I wake early to ensure the sunrise for my son. I send Mom flowers on my birthday. I buy someone else in line coffee."

On kyllä jotenkin nolo.

Niin, tai sitten hän ihan oikeasti on Mr. nice guy.

Vaikka olisikin, niin silti on jotenkin tahditonta.

Oikeasti kivan ihmisen harvemmin tarvitsee mainostaa olevansa kiva.

Vierailija
1252/5944 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin kuin joku jo sanoikin, niin tuon näköisiä miehiä tulee Suomessakin vastaan jokaisessa kaupungissa. Ei siis nykypäivänä mitenkään eksoottinen tai ihmeellinen.

Oisko nyt vähän liioittelun makua :D Mun silmään Stefano on komea ja hyvin säilynyt, vaikka onkin jo vähän harmaantunut. Luonne sen sijaan ei ole kovin viehättävä, siitä kaikki varmaan on samaa mieltä..

Vierailija
1253/5944 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Bolivar kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

otetaanpa selvää, miten on! kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onkohan tuo Mustafan ryhmässä oleva Pia se sama nainen, jonka puolesta tytär kirjoitti kirjeen Mustafalle? Hänen nimekseen sanottiin Pia. Neljä lasta, joista kaksi jo aikuisia (kaksi sarjaa?). Tytär kirjoitti kirjeen, koska äiti ei osannut käyttää tietokonetta.

Missä kohtaa tuollaista näytettiin...? En kyllä usko ettei joku ja vielä noinkin nuori osaisi käyttää tietpokonetta,kun sitä käyttävät ysikymppisetkin!! Ettet nyt levittele perätöntä tietoa osallistujasta !

Siis EI osasis käyttää!  Ja muutenkin jutut "hitler-tukasta" ym. kyllä täyttävät halventamisen ja solvaamisen tunnusmerkit!!

Hitler -tukka kuvaa hyvin hänen kampaustaan. Mitä halventavaa siinä on? Itse on kampauksensa valinnut. Onhan kampauksilla nimiä, on ananasta, mulletia jne. 

Juu ei ole mitään loukkaava siinä, että

- naisen hiukset liitetään mieheen

- nainen liitetään hirmutekoihin syyllistyneeseen mielenvikaiseen diktaattoriin

Mietipä uudelleen.

Hitler oli ihan vaaleilla valittu ja yksi maailman suosituimpia kansanjohtajia, että vähän noihin mielenvikaisiin demonisointeihin korjausta. 

Vierailija
1254/5944 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin kuin joku jo sanoikin, niin tuon näköisiä miehiä tulee Suomessakin vastaan jokaisessa kaupungissa. Ei siis nykypäivänä mitenkään eksoottinen tai ihmeellinen.

Oisko nyt vähän liioittelun makua :D Mun silmään Stefano on komea ja hyvin säilynyt, vaikka onkin jo vähän harmaantunut. Luonne sen sijaan ei ole kovin viehättävä, siitä kaikki varmaan on samaa mieltä..

Kauneus ja komeus on katsojan silmässä. Mun silmään ei eroa lähipizzerian työntekijöistä yhtään.

Vierailija
1255/5944 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kauneus ja komeus on katsojan silmässä. Mun silmään ei eroa lähipizzerian työntekijöistä yhtään.

Kauneudelle ja komeudelle on kyllä olemassa ihan yleismaailmallisia standardeja, kuten kasvojen symmetrisyys.

Vierailija
1256/5944 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Bolivar kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

otetaanpa selvää, miten on! kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onkohan tuo Mustafan ryhmässä oleva Pia se sama nainen, jonka puolesta tytär kirjoitti kirjeen Mustafalle? Hänen nimekseen sanottiin Pia. Neljä lasta, joista kaksi jo aikuisia (kaksi sarjaa?). Tytär kirjoitti kirjeen, koska äiti ei osannut käyttää tietokonetta.

Missä kohtaa tuollaista näytettiin...? En kyllä usko ettei joku ja vielä noinkin nuori osaisi käyttää tietpokonetta,kun sitä käyttävät ysikymppisetkin!! Ettet nyt levittele perätöntä tietoa osallistujasta !

Siis EI osasis käyttää!  Ja muutenkin jutut "hitler-tukasta" ym. kyllä täyttävät halventamisen ja solvaamisen tunnusmerkit!!

Hitler -tukka kuvaa hyvin hänen kampaustaan. Mitä halventavaa siinä on? Itse on kampauksensa valinnut. Onhan kampauksilla nimiä, on ananasta, mulletia jne. 

Juu ei ole mitään loukkaava siinä, että

- naisen hiukset liitetään mieheen

- nainen liitetään hirmutekoihin syyllistyneeseen mielenvikaiseen diktaattoriin

Mietipä uudelleen.

Hitler oli ihan vaaleilla valittu ja yksi maailman suosituimpia kansanjohtajia, että vähän noihin mielenvikaisiin demonisointeihin korjausta. 

Ja tapatti 6 mijoonaa juutalaista.Ihan tavallliset ihmiset osallistuivat kansanmurhaan, jota Saksan kansa häpeää edelleen.

Vierailija
1257/5944 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kauneudelle ja komeudelle on kyllä olemassa ihan yleismaailmallisia standardeja, kuten kasvojen symmetrisyys.

Aivan, välillä sitä törmää vaikka niin komeaan puhdaspiirteiseen talonmieheen, että häntä katsoessa silmiin sattuu.Mutta he joilla sellainen kumppani on, sanovat että siihen tottuu, unohtaa sen ja loppujen lopuksi saatta jopa kyllästyä.

Risto-Matti Ratia sanoi aikoinaan että kun toisen vaimonsa malli Kristiina Kankaanpään kauneutta kehuttin hänelle, hän oli unohtanut Kristiinan ulkonäön jokapäiväisessa elämässä ja ylllättyi kehuista. Hänestä vaimo oli "ihan tavallisen näköinen".

Vierailija
1258/5944 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kirjoitti:

Ai v*ttu mikä pelle toi Stefano 😂 Kommentoin sen instaan, että oot selvästi kaapissa oleva homo ja että kyrsiikö että kaikki muut miehet sai kymmeniä kirjeitä kun sä sait vain yhden, ja että luuletko olevasi jotenkin ihmeellinen, sun näköisiä miehiä löytyy Suomesta tuhansittain. Äijä reagoi sekunneissa, esti mut ja poisti vissiin kaikki kommentit 😂

Miksiköhän näin paljon alapeukkua? Eikö ylimielinen itsestään liikoja luuleva mies muka ansainnut suoraa palautetta?

Tuo ei ole suoraa palautetta vaan haukkumista. Ohjelmassa naiset antoivat suoraa palautetta eikä heidän tarvinnut homotella. 

Sivistynyt ihminen osaa antaa asiallista palautetta, eikä nolaa itseään. Kiianmaa opetti aikoinaan, että vaikka kuin kyrsisi niin pitää muistaa palautetta ja kritiikkiä antaessaan hyvä maku. Asiallisessa palautteessa molemmat osapuolet säilyttävät kasvonsa. Joten se on suuri taito mitä ja miten sanoo jotta säilyttää omatkin kasvonsa.

Vierailija
1259/5944 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katsoin just tanskalaisen Rantahotellin kaksi jaksoa ja suurin osa näyttelijöistä on tavallisen näköisiä tanskalaisia , eivät yhtään eroa meistä.Ja myös elävässä elämäsä tapaamani tanskalaiset ovat ihan taviksen näköisiä ja kokoisia.Moni ylipainoinen.

Olen kuullut erään miehen sanovan ex-vaimostaan "ikinä en ota enää kaunista vaimoa".Ja onkin nyt liitossa hyvin tavallisen n.10 ikäistään vanhemman näköisen suurisydämisen naisen kanssa.Onnellisesti.

Aika tavis se Roopenkin Saralta sieppasi:) Lapsensa äidiksi.

Vierailija
1260/5944 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stefano oli ihan hauskaa symppis. Ja rehellinen. Mitään kovin laatunaisiahan hänelle ei ollut hakeutunut, joten miksi teeskennellä kiinnostunutta

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kolme