Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Maajussille morsian maailmalla OFFICAL

Vierailija
16.08.2019 |

”Maajussille morsian -ohjelman sisarsarja Maajussille morsian maailmalla alkaa pian MTV3-kanavalla. Ohjelman esittelyjakso nähdään maanantaina 19.8. MTV3-kanavalla klo 21. Jaksossa katsojille esitellään ensimmäistä kertaa neljä maajussia, jotka asuvat kaukana Suomen rajojen ulkopuolella, ympäri maailman. Mukana on kaksi suomensukuista maajussia ja kaksi maajussia, joihin Suomi ja suomalaiset ovat tehneet lähtemättömän vaikutuksen.”

https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/6986db20-6d1a-4407-af9d-51e64af…

Noniin, nyt se taas alkaa.

Kommentit (5944)

Vierailija
861/5944 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en mitenkään pystyisi osallistumaan tuollaiseen ohjelmaan. Joskus jos olen ollut kiinnostunut jostain miehestä ja kuulen että joku muukin on, niin sen sijaan että tulisin mustasukkaiseksi tai haluaisin antaa parastani kiinnostukseni loppuukin kuin seinään. Olin kerran palavasti ihastunut noin 1,5 vuoden ajan yhteen mieheen, mies alkoi seurustella toisen kanssa ja lähes saman tien ihastukseni katosi kuin tuhka tuuleen. Miten teillä muilla? Olen kuullut, että moni oikein kiinnostuu enemmän, jos huomaa, että joillain muulla/muilla on sama ihastuksenkohde kuin itsellä.

Vierailija
862/5944 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tv-kuva vääristi pahasti naisten ulkoista olemusta, siis painoa.  Miksi heidät oli pantu esiintymään

paksuissa toppavaatteissa ulkosalla.  Sisätiloissa normaalivaatteissa heistä monikaan ei olisi näyttänyt

ylipainoiselta ja tunnelma olisi ollut muutenkin rennompi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
863/5944 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en mitenkään pystyisi osallistumaan tuollaiseen ohjelmaan. Joskus jos olen ollut kiinnostunut jostain miehestä ja kuulen että joku muukin on, niin sen sijaan että tulisin mustasukkaiseksi tai haluaisin antaa parastani kiinnostukseni loppuukin kuin seinään. Olin kerran palavasti ihastunut noin 1,5 vuoden ajan yhteen mieheen, mies alkoi seurustella toisen kanssa ja lähes saman tien ihastukseni katosi kuin tuhka tuuleen. Miten teillä muilla? Olen kuullut, että moni oikein kiinnostuu enemmän, jos huomaa, että joillain muulla/muilla on sama ihastuksenkohde kuin itsellä.

Minulle käynyt myös samoin tuon ihastuksen hiipumisen kanssa. Olen myös monesti ajatellut, että en haluaisi olla tuolla ohjelmassa myöskään niin, että mies joutuisi tosissaan miettimään minun ja jonkun toisen väliltä. Mitä tosirakkautta se on, jos ei tiedä kenet haluaa? :D Toki kohtelias täytyy olla, eikä tuolla varmasti senkään vuoksi voi tunteitaan näyttää. Mutta onhan tuolla usein käynyt niin, että muut ehdokkaat ovat jo ennen finaaalia tienneet sen henkilön kuka tulee lopulta valituksi.

Vierailija
864/5944 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulin että täällä keskustellaan televisio-ohjelmasta mutta ilmeisesti käsitin väärin.

No hui hirveä, kun palstalla puhutaan vähän muuta. Palstalla, jolla suomalaiset merileijonat lähinnä haukkuvat Maisa Torpppaa tai jotain muuta luuseria. :D :D

Vierailija
865/5944 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

laiheliiini kirjoitti:

Miksi suomalaiset naiset ovat noin ylipainoisia...pistää silmään.

Koska nykyään ei ole enää ylipainoisuutta. On vain kehopositiivisuutta.

Kukaan ei halua olla lihava, ja lihavuus aiheuttaa paljon kärsimystä. Laihduttaminen ja sen jälkeen normaalipainon pitäminen on erittäin vaikeaa. Älä viitsi halventaa lihavia.

Vierailija
866/5944 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luulin että täällä keskustellaan televisio-ohjelmasta mutta ilmeisesti käsitin väärin.

No hui hirveä, kun palstalla puhutaan vähän muuta. Palstalla, jolla suomalaiset merileijonat lähinnä haukkuvat Maisa Torpppaa tai jotain muuta luuseria. :D :D

Eilen aamulla täällä oli joku ihmeellinen trolli/jankkaaja, jonka kommentit on varmaan poistettu nyt.

Vierailija
867/5944 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olispa kiva, jos kaikki jaksot olisi nähtävillä Cmoressa! Mielelläni seuraisin, miten kanadalaisten käy :) Stefano tuskin löytää ketään, Mustafa on vähän mysteeri. Ainakin se mustatukkainen ehdokas vaikutti innostuneelta.

Vierailija
868/5944 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huskyajelulla Mustin kanssa! Oliko tää Piia leikannut itse hiuksensa?

Osa keskustelun kommenteista on rasistisia, jos mies on Turkista tai Libanonista, täällä nähdään enteitä kunniamurhista.

Vierailija
869/5944 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En yhtään ihmettele, että Mustafa kyseli alkoholista. Kun käy Alanyan yössä - tai vaikka Tallinnan laivalla - niin näkee surullisen paljon just noita neli-viiskymppisiä jakkupukutätejä aivan ympäripäissään. Työn puolesta itse selvinpäin sitä menoa katselevana välillä hävettää olla suomalainen. Ei ole mitenkään harvinaista, että keski-ikäiset naiset konttaa loppuillasta pitkin lattioita meikit poskilla ja purjot rinnuksilla. Hot. Not.

Mutta kuka oikeasti kehtaisi kameran edessä ja parin minuutin tuttavuudelle kertoa että tykkää vetää märkää oikein reippaasti? En usko että kukaan sitä haluaisi tuossa tilanteessa myöntää. Itselle ainakin tullut monta kertaa vastaan ihmisiä, jotka ”eivät välitä alkoholista paljoakaan” mutta vetävät kaksin käsin kun pienikin mahdollisuus aukeaa.

Juu, siinä mielessä aika hyödytöntä kysellä alkoholin käytöstä, kun sehän on satavarmaa, ettei se alkoholisti myönnä mitään, vaan vakuuttelee olevansa raivoraitis, tai ottavansa tooodella harvoin.. Mutta se Mustin tenttaama nainen kyllä näyttikin siltä, että huikka oli maistunut.

Mistä sen sitten näkee että alko on maistunut? Ihan vilpittömästi haluaisin tietää.

Silmäpusseista ja katkenneista verisuonista voi jotain aavistaa. Mutta onhan noita joillain muutenkin

Vierailija
870/5944 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En yhtään ihmettele, että Mustafa kyseli alkoholista. Kun käy Alanyan yössä - tai vaikka Tallinnan laivalla - niin näkee surullisen paljon just noita neli-viiskymppisiä jakkupukutätejä aivan ympäripäissään. Työn puolesta itse selvinpäin sitä menoa katselevana välillä hävettää olla suomalainen. Ei ole mitenkään harvinaista, että keski-ikäiset naiset konttaa loppuillasta pitkin lattioita meikit poskilla ja purjot rinnuksilla. Hot. Not.

Mutta kuka oikeasti kehtaisi kameran edessä ja parin minuutin tuttavuudelle kertoa että tykkää vetää märkää oikein reippaasti? En usko että kukaan sitä haluaisi tuossa tilanteessa myöntää. Itselle ainakin tullut monta kertaa vastaan ihmisiä, jotka ”eivät välitä alkoholista paljoakaan” mutta vetävät kaksin käsin kun pienikin mahdollisuus aukeaa.

Juu, siinä mielessä aika hyödytöntä kysellä alkoholin käytöstä, kun sehän on satavarmaa, ettei se alkoholisti myönnä mitään, vaan vakuuttelee olevansa raivoraitis, tai ottavansa tooodella harvoin.. Mutta se Mustin tenttaama nainen kyllä näyttikin siltä, että huikka oli maistunut.

Mistä sen sitten näkee että alko on maistunut? Ihan vilpittömästi haluaisin tietää.

Silmäpusseista ja katkenneista verisuonista voi jotain aavistaa. Mutta onhan noita joillain muutenkin

Iho, joillain paino, koko olemus..

Vierailija
871/5944 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

laiheliiini kirjoitti:

Miksi suomalaiset naiset ovat noin ylipainoisia...pistää silmään.

Koska nykyään ei ole enää ylipainoisuutta. On vain kehopositiivisuutta.

Ei pidä paikkaansa.

Vierailija
872/5944 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Molemmat kanadalaiset ovat sympaattisia miehiä.

Niillähän on suomalaiset sukujuuret, ilmankos niitä tykätään.

Vierailija
873/5944 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Turvonneista pöhöttyneistä kasvoista, mutta onhan noita joillakin muutenkin ...

Vierailija
874/5944 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä suurin osa näista on ihan tavallisen näköisiä suomalaisia naisia kasvoiltaan.Muutoma kaunotar joukossa kuten Jenni ja Milla.

Yksikään miehistä ei ole suomalaista miestä ihmeellisempiä ulkoisesti, jollei tummuutta huomioda.

Joten mielestäni naiset ovat ihan rittävän kauniita .Pääsääntöisesti ihmiset pariutuvat ulkoisesti "vertaistensa" kanssa, joskin paksulla lompakolla mies saanee itseään kauniimman puolison.

Esim. Matt ja Jenni ja Milla ovat aivan eri "tasoa" ulkoisesti, mutta itseasiassa kauneushan on katsottavan korvien välissä.

Veikkaan että Millasta ja Mattista tule pari.

Vierailija
875/5944 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun mielestäni ovat kuitenkin sympaattisempia ja fiksumpia kuin kotimaiset maajussit olleet keskimäärin.

Vierailija
876/5944 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti moni mies katsoo tätä ja tajuaa että tuollaiselta näyttää noin 90 % suomalaisista ei pk-seudun naisista. Eli voi unohtaa haaveet niistä sarasiepeistä ihan suosilla.

Paljon on tullut missejä ja muita julkkis-kaunottaria muualtakin kuin pk-seudulta. Voisin mainita esim. oman kotikaupunkini, mutta en viitsi pröystäillä. 

Vierailija
877/5944 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paljon on tullut missejä ja muita julkkis-kaunottaria muualtakin kuin pk-seudulta. Voisin mainita esim. oman kotikaupunkini, mutta en viitsi pröystäillä. 

Suomalaisten geenit nyt vain ovat sitä mitä ovat lähtien haploryhmistä. Ja niissä on vielä melkoisia alueellisia eroja. Nuo ratkaisevat paljon enemmän, kuin se on joku nyt pk-seudulta syntyjään (''stadi'' on pelkkä sulatusuuni). En itse lähden puhumaan noista alueellista eroista sen enempiä, jottei jollakin pakkaudu herneet nenuun.

Vierailija
878/5944 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä suurin osa näista on ihan tavallisen näköisiä suomalaisia naisia kasvoiltaan.Muutoma kaunotar joukossa kuten Jenni ja Milla.

Yksikään miehistä ei ole suomalaista miestä ihmeellisempiä ulkoisesti, jollei tummuutta huomioda.

Joten mielestäni naiset ovat ihan rittävän kauniita .Pääsääntöisesti ihmiset pariutuvat ulkoisesti "vertaistensa" kanssa, joskin paksulla lompakolla mies saanee itseään kauniimman puolison.

Esim. Matt ja Jenni ja Milla ovat aivan eri "tasoa" ulkoisesti, mutta itseasiassa kauneushan on katsottavan korvien välissä.

Veikkaan että Millasta ja Mattista tule pari.

Miten ihmeessä Millasta ja Mattista tulee pari? Milla ei pysty kommunikoimaan englanniksi juuri ollenkaan. En usko, että Matt ottaa noista ketään, mutta ehkä Tarun kanssa oli luontevinta keskustelua. Kellään maajusseista ei ole ihastusta, lähinnä sellainen, että pakko vaan kestää loppuun saakka. Ihmettelin myös Royn naisia niin kuin muutkin täällä. Luulin, että olisi houkutellut nelikymppisiä maratoonareita. Mutta onhan se iso harppaus muuttaa Kanadaan, jos täällä on jo työura. Ja tietysti useimmilla eronneilla on lapsia, joten toiseen maahan muuttaminen on mahdottomuus. Oikeastaan Stefanon naiset sopisi paremmin Roylle ulkonäöllisesti, mutta he kaikki taitavat haaveilla juuri tummista "komistuksista". 

Vierailija
879/5944 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti moni mies katsoo tätä ja tajuaa että tuollaiselta näyttää noin 90 % suomalaisista ei pk-seudun naisista. Eli voi unohtaa haaveet niistä sarasiepeistä ihan suosilla.

Hoikkia naisia on eniten suuremmissa yliopistokaupungeissa. Helsingissä heinäkuisin joskus ihan järkyttyy että kuinka keskustassa on yhtäkkiä ns. amerikanlihavia ihmisiä kunnes tajuaa, että on maaseudun perheitä kesälomalla Helsingissä.

Helsingissä on kovat ulkonäköpaineet ja enemmän koulutettua = terveydestään huolehtivaa väkeä, joten hoikkuus on yleisempää. Sama koskee myös Turkua, Tamperetta, Jyväskylää, Ouluakin. Maaseudulla, eritoten itäisemmässä Suomessa on enemmän tuota tuhtia väkeä oman kokemukseni mukaan. (Ja tilastojen.)

Vierailija
880/5944 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun mielestäni ovat kuitenkin sympaattisempia ja fiksumpia kuin kotimaiset maajussit olleet keskimäärin.

Jep. Olen katsonut varmaan kaikki kaudet ja kotimaiset maajussit on usein olleet vähäsanaisia ja kiusallisia. Nämä kanadalaiset on puheliaampia ja kohteliaampia versioita suomijusseista, etenkin Roy :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kaksi