Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Maajussille morsian maailmalla OFFICAL

Vierailija
16.08.2019 |

”Maajussille morsian -ohjelman sisarsarja Maajussille morsian maailmalla alkaa pian MTV3-kanavalla. Ohjelman esittelyjakso nähdään maanantaina 19.8. MTV3-kanavalla klo 21. Jaksossa katsojille esitellään ensimmäistä kertaa neljä maajussia, jotka asuvat kaukana Suomen rajojen ulkopuolella, ympäri maailman. Mukana on kaksi suomensukuista maajussia ja kaksi maajussia, joihin Suomi ja suomalaiset ovat tehneet lähtemättömän vaikutuksen.”

https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/6986db20-6d1a-4407-af9d-51e64af…

Noniin, nyt se taas alkaa.

Kommentit (5944)

Vierailija
821/5944 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Musti tulee ns iholle kiinni.Kauhea painostamaan.Oletko alkoholisti.Senkin olisi voinnut kysyä erilailla.Stefano luulee olevansa joku komea gigollo.Ei mitään sosiaallisia taitoja.Onneksi yksi daami nostaa kädet ylös ja lopettaa leikin ennenkuin kundit pääsee edes valitsee.

Alkoholinkäytöstä kysely tuli todennäköisesti vähän töksäyttäen ulos hieman vajaavaisen suomen kielen taidonkin takia. Minusta Mustissa on tuo ihan hauskaa, että puhuu tosi suoraan. Creepyä taas on mustasukkaisuus ja omistuksenhaluisuus, mitä mainosti itsestään, hrr... 

Vierailija
822/5944 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ennen kuin aloin katsoa tätä sarjaa luin täältä kommentteja. Suurta ihmettelyä miksi suurin osa naisista on lihavia, ajattelin että just joo taas joku palstahullu täällä hakee huomiota. 

Mutta hämmästys oli suuri kun katsoin nämä jaksot. Siis kuinka on edes mahdollista että lähes kaikki naiset ovat ylipainoisia?? Ja laittamattomia... ei vaan voi käsittää. 

Sama... Hämmästytti erityisesti se Mattin yksin kolmekymppinen, joka vaikutti ulkoisesti yli 10 vuotta itseään vanhemmalta, todella tätimäinen tyyli.

Mulla meinas pudota silmät päästä. Näytti yli 50-vuotiaalta vaikka oli vähän päälle 30 kai? Katsoin tarkemmin ja kasvot olivat kyllä kauniit ja sileät. Kamalaa, miten moni nuorehko ihminen on noin ylipainoinen. Toki Matti on itsekin pulleammasta päästä.

Ja monella ihmellinen tanttatyyli. Tunikaa, lyhyttä, huonosti värjättyä tukkaa, epäsopivia rillejä ja aivan kamalia talvivaatteita. Ja en edes viitsi aloittaa tatuoinneista ja lävistyksistä. Suttuisen näköistä.

Kauneus on katsojan silmässä. Jotenkin kyllästyttää nämä kommentit, joissa vaan mollataan näiden naisten ulkonäköä. Se Mattin nainen (30v?) oli mun mielestä kaunis ja luonnollinen. Ja mitä täällä kritisoitte näitten naisten pukeutumista? Kattokaa Stefanon pukeutumista. On himpun vaille 40v ja pukeutuu liian pieniin housuihin, kun yrittää olla niin nuori ja dynaaminen. Nolo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
823/5944 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei miksi se Terhi oli muka liian kiihkeä Roylle? Minusta hän vaikutti parhaalta mätsiltä, olivat samannäköisiäkin. En ole ennen kuullut että suomalaista naista pidettäisiin liian kiihkeänä.

Vierailija
824/5944 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ennen kuin aloin katsoa tätä sarjaa luin täältä kommentteja. Suurta ihmettelyä miksi suurin osa naisista on lihavia, ajattelin että just joo taas joku palstahullu täällä hakee huomiota. 

Mutta hämmästys oli suuri kun katsoin nämä jaksot. Siis kuinka on edes mahdollista että lähes kaikki naiset ovat ylipainoisia?? Ja laittamattomia... ei vaan voi käsittää. 

Sama... Hämmästytti erityisesti se Mattin yksin kolmekymppinen, joka vaikutti ulkoisesti yli 10 vuotta itseään vanhemmalta, todella tätimäinen tyyli.

Mulla meinas pudota silmät päästä. Näytti yli 50-vuotiaalta vaikka oli vähän päälle 30 kai? Katsoin tarkemmin ja kasvot olivat kyllä kauniit ja sileät. Kamalaa, miten moni nuorehko ihminen on noin ylipainoinen. Toki Matti on itsekin pulleammasta päästä.

Ja monella ihmellinen tanttatyyli. Tunikaa, lyhyttä, huonosti värjättyä tukkaa, epäsopivia rillejä ja aivan kamalia talvivaatteita. Ja en edes viitsi aloittaa tatuoinneista ja lävistyksistä. Suttuisen näköistä.

Jospa he tykkäävät pukeutua tunikaan? Miksi eivät pukeutuisi? Tai leikkauttaisi lyhyttä tukkaa, jos siitä tykkäävät? Hienoa että tekevät niinkuin itse tykkäävät.

Vierailija
825/5944 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä  näkee hyvin kuinka erinäköisiä ovat naiset Hgissä ja maaseudulla. Hgissä on upeita kaunottaria mutta jo Tampereelle tultaessa taso romahtaa todella paljon. Nuo miehet kai kuvittelivat että kaikki suomalaiset ovat jotain upeita blondeja ja missejä.

Stefanon pitäisi lopettaa leikki kun hän suorastaan halveksii omia ehdokkaitaan.

Vierailija
826/5944 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen myös ihmetellyt, että miksi kommentointi on välillä niin ilkeää ja pinnallista. Minusta naiset oli tosi symppiksen oloisia ja ruudun läpi välittyy vilpittömyys ja aito halu löytää rakkaus. Naisten välillä tuntui olevan myös tosi hyvä ryhmähenki!  Toivottavasti mahdollisimman moni löytää ohjelman jälkeen sopivat kumppanit itselleen. :)

Vierailija
827/5944 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kauneus on katsojan silmässä. Jotenkin kyllästyttää nämä kommentit, joissa vaan mollataan näiden naisten ulkonäköä. Se Mattin nainen (30v?) oli mun mielestä kaunis ja luonnollinen. Ja mitä täällä kritisoitte näitten naisten pukeutumista? Kattokaa Stefanon pukeutumista. On himpun vaille 40v ja pukeutuu liian pieniin housuihin, kun yrittää olla niin nuori ja dynaaminen. Nolo.

No ei kai kukaan täällä ole varsinaisesti kehunut Stefanon pukeutumista, tai mitään muutakaan seikkaa koko miehessä :D Onhan noita maajusseja ruodittu aika kovin sanankääntein. Mielestäni aiheesta saa antaa kritiikkiä ja monet naisista nyt vain oli yllättävän laittamattomia tilanteeseen nähden - eli ensitreffit ja vielä telkkarissa. Mukavilta he kyllä vaikuttivat.

Vierailija
828/5944 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Milla on 24, Matt 38

Milla on kyllä aika tuhti, en tiedä sopiiko Mattille. Esim Mattin sisko ja ystävät ovat hoikkia ja kauniita. Etsii varmaan heidän kaltaistaan uskovaa naista. 

Ei Milla varmasti kelpaa. En tiedä onko Matt ylipainoinen, on tuollainen kookas, niin kuin kaikki naisensakin. Tuskin haluaa mitään siroa naista. Tai sitten hakijoissa ei ollut yhtään hoikkaa.

kilot saa pois jos muuten ok. Sopiva iältään kun Matt haluaa lapsen. Ei kaikki miehet tykkää nälkäkurjeista. 

Vierailija
829/5944 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin oon alkanu lämpeen tolle Mustille. Pitääkö hakeutua lääkäriin?

N39

Vierailija
830/5944 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei miksi se Terhi oli muka liian kiihkeä Roylle? Minusta hän vaikutti parhaalta mätsiltä, olivat samannäköisiäkin. En ole ennen kuullut että suomalaista naista pidettäisiin liian kiihkeänä.

Oliko se just Terhi, joka teki myös videon Roylle? Se harmaatukkainen? Se video ainakin oli jopa vähän "hyökkäävä", sellainen että Roylla ei ole paljon sananvaltaa, kun tämä daami on jo päättänyt miten tehdään 😅 Roy sitä vähän kommentoikin, että olipas melkoinen.

Vierailija
831/5944 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti moni mies katsoo tätä ja tajuaa että tuollaiselta näyttää noin 90 % suomalaisista ei pk-seudun naisista. Eli voi unohtaa haaveet niistä sarasiepeistä ihan suosilla.

Vierailija
832/5944 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oliko se just Terhi, joka teki myös videon Roylle? Se harmaatukkainen? Se video ainakin oli jopa vähän "hyökkäävä", sellainen että Roylla ei ole paljon sananvaltaa, kun tämä daami on jo päättänyt miten tehdään 😅 Roy sitä vähän kommentoikin, että olipas melkoinen.

Juuri hän! En muista ollenkaan millainen hänen videonsa oli, mitä hän siinä sitten "hyökkäili", ei jäänyt mun mieleen yhtään? Miksi Roy sitten kutsui tämän naisen kuitenkin tapaamiseen, hmmm.....

833/5944 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä Mustafa näyttää ikäistään huomattavasti vanhemmalta. Hän on reilu nelikymppinen.

Vierailija
834/5944 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi se Stefano näytteli viulunsoittamista ja vänkäsi jotain "Älä selitä mulle sydämestä". Moukka, olisi itse hiljaa.

En oikeen ymmärtänyt, mistä siinä oli kyse, mutta näytti tosi vastenmieliseltä. Ei tule olemaan helppoa sillä, joka ton matkaan lähtee.

Ymmärrän hyvin Stefanon tokaisun. Maria selittää ensin, ettei valitse miestä kansalaisuuden mukaan, mutta kun S kysyy, voisitko rakastua suomalaiseen mieheen, M puuskahtaa, ettei ikinä! On juuri antanut ymmärtää, että kuuntelee sydämensä ääntä eikä katso kansalaisuutta, mutta sitten suorastaan sylkäisee suustaan inhoten ettei ikinä rakastuisi suomalaiseen. "Älä sitten selitä mitään sydämestä", Stefano vastaa. Se oli hyvä vastaus tähän, olen täysin samaa mieltä Stefanon kanssa! Maria se keskustelussa 'moukka' oli. 

Vierailija
835/5944 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läskit tosiaan lotisee ohjelmaan hakeneilla :S. Se yksi näytti tosiaankin 45 vuotiaalta, vaikka oli vähän päälle 30. Ja ne 2 harmaatukkaista tiputettiin kaiketi heti pois jatkosta.

Vierailija
836/5944 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole mikään tekoripsien ja ylettömään meikkaamisen ym. kannattaja, mutta ihmettelen minäkin, että täysin naturellina moni meni telkkariin ja ensitreffeille! Ei olisi paljoa vaivaa laittaa edes kunnon meikkivoidetta, ripsiväriä ja huulikiiltoa/huulipunaa. Kampaajalla käynti myös takana korkeintaan muutaman viikon takaa.

Suomen Maajussille morsiamessakin oli monet nätisti laittautuneita, vaikka ne sentään meni oikeita maajusseja treffailemaan eikä näitä nahkakenkäisiä etelän "geelitukkamaajusseja". 

Vierailija
837/5944 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi se Stefano näytteli viulunsoittamista ja vänkäsi jotain "Älä selitä mulle sydämestä". Moukka, olisi itse hiljaa.

En oikeen ymmärtänyt, mistä siinä oli kyse, mutta näytti tosi vastenmieliseltä. Ei tule olemaan helppoa sillä, joka ton matkaan lähtee.

Ymmärrän hyvin Stefanon tokaisun. Maria selittää ensin, ettei valitse miestä kansalaisuuden mukaan, mutta kun S kysyy, voisitko rakastua suomalaiseen mieheen, M puuskahtaa, ettei ikinä! On juuri antanut ymmärtää, että kuuntelee sydämensä ääntä eikä katso kansalaisuutta, mutta sitten suorastaan sylkäisee suustaan inhoten ettei ikinä rakastuisi suomalaiseen. "Älä sitten selitä mitään sydämestä", Stefano vastaa. Se oli hyvä vastaus tähän, olen täysin samaa mieltä Stefanon kanssa! Maria se keskustelussa 'moukka' oli. 

Ei todellakaan sylkäissut suustaan inhoten ja sitäpaitsi Stefano aloitti tuon "viulun soiton" jo silloin kun Maria puhui juurikin siitä sydämestä jne. Stefano on painostava päällepäsmäri.

Vierailija
838/5944 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole nähnyt uusinta jaksoa, eli en tiedä tuosta kuinka ylipainoisia naiset ovat. Jännää (ja aika huolestuttavaa) huomata, kuinka joillain teillä ei ole elämässään mitään muuta määrittäjää kuin painoindeksi. Minä ainakin tunnen monta ihmistä, jotka ovat ylipainoisia, mutta siitä huolimatta kauniita, älykkäitä, liikunnallisia ja aktiivisia. Paras ystäväni esim. on ainakin 15kg ylipainoinen, on aina harrastanut liikuntaa, syö pääosin terveellisesti mutta osaa myös herkutella. Pukeutuu värikkäästi, välillä tiukkoihin vaatteisiinkin, sillä hän ei stressaa jos makkarat vähän näkyvät. Hymyilee paljon ja meikkaa hyvin, joten on kaunis. Ei stressaa painosta tms. eikä kai koskaan käy vaa'alla. Oli hetken aikaa sinkkuna eronsa jälkeen, ja silloin kyllä olisi ollut miehiä tarjolla pukumiehistä rokkareihin ja maajusseista slipoveriopettajiin. Nyt hänellä urheilullinen komea nuorempi mies, ovat olleet jo pari vuotta naimisissa. Tämä ystäväni on opettanut minulle nirmaalipainoiselle paljon elämästä. Melkein sääliksi käytte te, jotka määritätte ihmisiä vain painoindeksin mukaan.

Itse olen yli 40 vee ylipainoinen nainen, mutta kyllä tuo ylipaino yhdistettynä mamma vaatteisiin hätkähdytti. 

Yksi neideistä oli 31-vuotias ja silmälaiseineen ja neuletakkeineen näytti vähintäänkin ikäiseltäni tantalta, jolla lapset on jo aikuisuuden kynnyksellä. Se, että on ylipainoa ei tarkoita sitä ettei voisi vähän panostaa ulkonäköönsä siinä vaiheessa kun yrittää tehdä vaikutusta toiseen ihmiseen. 

Siis

Mikä vielä yllättävämpää: Miehet valitsivat ITSE ylipainoisia LUOKSEEN.

No ei kai auttanut muu kuin valita, kun suurin osa oli niitä ylipainoisia... Itse olen ihmetellyt tuossa eniten sitä, kun nuo miehet ovat kaikki ihan normaalipainoisia (Mattilla ehkä muutama kilo ylimääräistä, mutta ei hänkään mikään oikeasti ylipainoinen ol mielestäni), niin MIKSI ihmeessä melkein kaikki morsianehdokkaat ovat todella ylipainoisia? Miksei normaalipainoiset naiset ole tuon kummemmin aktivoituneet, kun kuitenkin nuo miehet ovat normipainoisia? Kanadalinen Roy esimerkiksi vaikuttaa todella liikunnalliselta tyypiltä, niin miksi suurin osa hänen naisitaan on selkeästi jotain sohvaperunoita? Mitä yhteistä voisi olla liikunnallisella ihmisellä ja sohvaperunalla? Tuskin paljon mitään. Stefanolla taisi olla enimmillään normaalipainoisia naisia, mutta esim. Mattilla taisi olla vain yksi (se pitkähiuksinen) ja sekin nainen kai on pois pelistä, kun ei halua lapsia. 

Ja tottahan se tietysti on, ettei sen painoindeksin pidä määrittää koko ihmistä, mutta tuollaisissa parinhakujutuissa se on mielestäni ihan ymmärrettävää, että siihen kiinnitetään huomiota. Kyllähän suuri ylipaino kertoo ihmisestä väkisinkin vähemmän mairittelevia asioita: ehkä on yleensäkin elämänhallinnassa ongelmia, itsekurin puute yms yms. Ja tuollaiset piirteet kyllä vaikuttavat sitten laajemminkin käytökseen ja toimintaan, ei ole kyse pelkästä syömiseen, liikkumattomuuteen yms liittyvistä asioista. Ja eri juttu ovat tietenkin ihmiset, joille jokin sairaus/lääkkeet aiheuttaa ylipainoa. En tässä tarkoita heitä tietenkään, mutta kyllä suurin osa ylipainoisista ovat ihan itse aiheuttaneet lihomisensa vääränlaisella syömisellä ja olemattomalla liikunnalla.

Vierailija
839/5944 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistäkääpä omia kuvianne tänne niin arvostellaan.

Vierailija
840/5944 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin oon alkanu lämpeen tolle Mustille. Pitääkö hakeutua lääkäriin?

N39

Kyllä. Paljon vakavampaa kuin COVID-19.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi viisi