Maajussille morsian maailmalla OFFICAL
”Maajussille morsian -ohjelman sisarsarja Maajussille morsian maailmalla alkaa pian MTV3-kanavalla. Ohjelman esittelyjakso nähdään maanantaina 19.8. MTV3-kanavalla klo 21. Jaksossa katsojille esitellään ensimmäistä kertaa neljä maajussia, jotka asuvat kaukana Suomen rajojen ulkopuolella, ympäri maailman. Mukana on kaksi suomensukuista maajussia ja kaksi maajussia, joihin Suomi ja suomalaiset ovat tehneet lähtemättömän vaikutuksen.”
https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/6986db20-6d1a-4407-af9d-51e64af…
Noniin, nyt se taas alkaa.
Kommentit (5944)
Vierailija kirjoitti:
Sen mitä näin kuvia missä esittelee itteensä ja mitä seiskassa niin veikkaan, että on äärettömän ulkonäkökeskeinen. Ei kelpaa tavis eikä edes omanikäinen vaan pitää olla timmi ja vähintään 10v nuorempi jonka hyväksyy.
No, ei muuta kuin onnea matkaan ja toivottavasti löytyy.
Kannattaa muistaa, että Seiska haluaa tietyn tyyppisiä kuvia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sen mitä näin kuvia missä esittelee itteensä ja mitä seiskassa niin veikkaan, että on äärettömän ulkonäkökeskeinen. Ei kelpaa tavis eikä edes omanikäinen vaan pitää olla timmi ja vähintään 10v nuorempi jonka hyväksyy.
No, ei muuta kuin onnea matkaan ja toivottavasti löytyy.Kannattaa muistaa, että Seiska haluaa tietyn tyyppisiä kuvia.
Ja laittaa vissiin sanat sit suuhun kans??
” Joidenkin mielestä minulla on iso ego, ja niin minulla onkin. Eikä tämä asia ole muuttumassa. ”
Tokashan myös, et TÄYDELLINEN nainen…🤦🏼♀️
Moista vaan kun ei ole olemassa. Ei miehissäkään.
Miten voi olla täysin harmaa tuossa iässä ja ryppyjä
Näin viime viikolla sen punatukkaisen yhdessä ravintolassa Helsingissä. En katsonut keitä muita seurueessa oli.
Vierailija kirjoitti:
Miten voi olla täysin harmaa tuossa iässä ja ryppyjä
Miksei? Jotkut on täysin hsrmsita jo 40 v, aikaisimmat alkaa harmaantumaan hiukan päälle 30v
Vierailija kirjoitti:
Näin viime viikolla sen punatukkaisen yhdessä ravintolassa Helsingissä. En katsonut keitä muita seurueessa oli.
Kenen punatukkaisen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, ei muuta kuin onnea matkaan ja toivottavasti löytyy.Kannattaa muistaa, että Seiska haluaa tietyn tyyppisiä kuvia.
Ja laittaa vissiin sanat sit suuhun kans??
” Joidenkin mielestä minulla on iso ego, ja niin minulla onkin. Eikä tämä asia ole muuttumassa. ”
Tokashan myös, et TÄYDELLINEN nainen…🤦🏼♀️
Moista vaan kun ei ole olemassa. Ei miehissäkään.
Hänelle täydellinen on eri asia kuin täydellinen.
Olis kiva tietää, mitä sarjassa olleille ehdokkaille kuuluu. Onko löytynyt sulhoa rinnalle, mitä mieltä olivat tapahtuneesta jne.
Seiskassa oli Roysta juttu "selviän Suomen helteistä seksin avulla" ja kuvia ilman paitaa.
Maku meni. Jos sitä olikaan.
Vierailija kirjoitti:
Seiskassa oli Roysta juttu "selviän Suomen helteistä seksin avulla" ja kuvia ilman paitaa.
Maku meni. Jos sitä olikaan.
Seiska nyt aina liioittelee ja kirjoittaa raflaavia otsikoita, jotta saisi lukijoita. Ei se minusta ole niin paha, jos on ylpeä itsestään kun on kohentanut kuntoa ja pudottanut painoa. Entiselle armeijan miehelle se varmaan on tärkeää.
– Etenen edelleen hitaasti. Mutta ainakin minulla mielessäni eräs tietty, johon olen iskenyt silmäni, Roy paljastaa salaperäisesti viitaten kalakukon hänelle antaneeseen naiseen.
Olisko kuitenkin joku muu niistä sadoista naisista jotka sitä viestein pommittaa?
Mielenkiintosta nähdä/kuulla moniko ”pääsee” treffeille Royn kanssa ja millasia daameja hyväksyy tapaamaan.
Onko täällä ketään jotka viestitellyt Royn tai kenenkään muun kanssa ohjelman loputtua?
Nyt on Rollolla emäntä kierrossa, ja joku joka oli tehnyt sille kalakukkoa. Täällähän oli monta tyyppiä, jotka olivat varmoja, että ottaa Royhin yhteyttä. KUKA SE OLI, ai että, oispa se joku täältä :D
Sanoisin, että se on väkisinkin joku aika nuori, koska itse eksyin IG:ssä hänen stooreihinsa keväällä, ja sen seurauksena hän alkoi seurailla minun stoorejani, vaikka ei koskaan painanut seuraa-nappulaa profiiliini. Ei sinänsä kiinnosta itseäni, minulle hän oli vain tv-ohjelman hahmo ja oma mies jo löytyy, mutta hän kävi pudottelemassa stooreihini kahdesti sen sydänsilmäemojin reaktiona.
Ja olen siis tarpeeksi nuori, että hän voisi olla faijani. Hieman ällöä oli, mutta olen seurannut tuota ohjelmaa aina ja katselen osallistujia IG:ssä kuten mitä tahansa viihdemaailman hahmoja.
Toivoin Royn ja Sannan pariskuntautumista.., Mutta toivon toisaalta myös, että joku täältä on the kalakukkonainen!!
Olis kyl kiva tietää miten kalakukkotreffit meni ja onko jatkoa ☺️
Moni tosiaan tokaisi, että yhteyttä ottaa vaan ottivatko ja miten niiden yhteydenottojen kanssa on menny?
Itse toivoin jatkoa Terhille ja Roylle, mutta jos ei natsaa niin ei sitten.
Luulen myös että joku nuori nainen. Itsekin katselin hänen IG stoorejaan, ja hän seurasi minun stooreja kevään kuitenkaan seuraamatta profiiliani.😃
Royllä on satoja hänestä kiinnostuneita naisia, joten riman voi laittaa oikeasti korkealle. Ja silloin ei tarvitse välittää mitä muuta hänestä ajattelevat.
Vierailija kirjoitti:
Suomalaiset muuttavat takaisin juurilleen. Hyvä.
Ne mitään suomalaisia ole.
Nolo tuollainen kalakukkotempaus.
27.12. uudet maajussit esittäytyvät.
Joulun välipäivinä tutustutaan uusiin kansainvälisiin maajusseihin Maajussille morsian maailmalla -ohjelman esittelyjaksossa. Uudet maajussit ovat kotoisin Islannista, Italiasta, Norjasta ja Turkista.
No, ei muuta kuin onnea matkaan ja toivottavasti löytyy.