Maajussille morsian maailmalla OFFICAL
”Maajussille morsian -ohjelman sisarsarja Maajussille morsian maailmalla alkaa pian MTV3-kanavalla. Ohjelman esittelyjakso nähdään maanantaina 19.8. MTV3-kanavalla klo 21. Jaksossa katsojille esitellään ensimmäistä kertaa neljä maajussia, jotka asuvat kaukana Suomen rajojen ulkopuolella, ympäri maailman. Mukana on kaksi suomensukuista maajussia ja kaksi maajussia, joihin Suomi ja suomalaiset ovat tehneet lähtemättömän vaikutuksen.”
https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/6986db20-6d1a-4407-af9d-51e64af…
Noniin, nyt se taas alkaa.
Kommentit (5944)
Toi oli hyvä "naispuolinen Jussi 69"
Vierailija kirjoitti:
Tuo Pia... Silmät nauliutuvat väkisinkinkin hänen hiuksiinsa. Musta hiusväri on niin luonnoton, kun kulmakarvatkin ovat vaaleat. Omituinen, hapsottava leikkaus , josta tulee mieleen Jussi69.
Erilaisella stailauksella hän olisi todellakin kaunotar. Varmaan tietää tämän itsekin, mutta jostain syystä ei halua korostaa naisellista puoltaan. Saattaa olla tietoinen valinta säästyäkseen ulkonäköön liittyvältä huomiolta.
La gigola kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai vitsi kun sai taas hyvät naurut..oot siis mies kerran ootte molemmat "välimeren rosvoja,gigoloita ja ranta romeoita"...
Vierailija kirjoitti:
Olemme tavanneet, Musti ja Minä. Olemme molemmat seikkailijoita ja ns "välimeren rosvoja, gigoilita, ranta Roomeoita!" Sama tausta, suhattu eri maissa, onnea löytämättä. Mulla on kokemusta välimeren miehistä ja kova temperamentti! Mä kyllä pärjään ja paan ruotuun, mutta rakastan Häntä. Oikeasti on kivaa kun joku rakastaa ja välittää sekä on mustasukkainen. Olkoon, hän menetttäå yöunensa takiani, mitä taas seuraavaksi keksin... Olen rakastunut Hullu, Musti Askim...
Naispuolinen gigolo on tietysti gigolita.
Älähän heti vähättele naisia käyttämällä diminutiivia. Naispuoleinen gigolo on tietenkin gigola.
Olkoon naispuolinen gigolito sitten gigolita. Ei silti todellisella/"koetulla" sukupuolella väliä tai nostetta.
Menipä erään tunteisiin, että vaikka 50v ei sinänsä ole vanha (ja vaikka olisikin mitä sitten?), niin kukaan teini (13-19) ei ainakaan (teinille faktuaalisesti/teinin mielestä yli-ikänen no-no!) huoli ilman isoa kompensaatiota.
Haaveilkoon kukin mitä tahtoo, mutta on irl pakitkin kestettävä. Menee koomiseksi "aikuisen" polkea jalkaa kiukutellen, ilman kaikenikäisten faniylistyskuoroa "..kelpaat koska vaan kelle vaan jöö.." Se on tosielämää se.
Peräti tragikoomista "aikuisen" vedota omaan kokemukseensa/pakkojyräoppiinsa muiden pariutumisasioissa. Korkeakaan ikä ei takaa (sydämen)sivistystä. Fakta + luonnon laki, joka ei muutu ketään muuta haukkumalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo Pia... Silmät nauliutuvat väkisinkinkin hänen hiuksiinsa. Musta hiusväri on niin luonnoton, kun kulmakarvatkin ovat vaaleat. Omituinen, hapsottava leikkaus , josta tulee mieleen Jussi69.
Erilaisella stailauksella hän olisi todellakin kaunotar. Varmaan tietää tämän itsekin, mutta jostain syystä ei halua korostaa naisellista puoltaan. Saattaa olla tietoinen valinta säästyäkseen ulkonäköön liittyvältä huomiolta.
Näin ne omasta ja mahdollisen ihailijapossensa mielestä uniikit lumihiutaleet paljastuvat tusinatovereiksi.
myötähäpeä77a kirjoitti:
hävettää noiden naisten puolesta.
koko kansan edessä menneet tarjolle.
Niin tekivät paritusohjelman miehet ja painotus miesten parittamisessa. Eikö hävetä yhtään jussien puolesta.
Heh, nauran täällä itekin, mutta en voi elämälleni ja mieltymyksilleni mitään, olen nainen, siis se "gigoilita". Oon pitänyt aina etelän maalaisista miehistä, jo kakskymppisestä lähtien. Juu, ja iät ja kaikki natsaa. Temperamentti, elo hetkessä, ei suunnitelmia, kovia tunteita laidasta laitaan. Näillä mennään, ja hyvä niin.
Joku täällä ihmetteli, miten Musti päästi naiset torille kaupustelemaan. Eikös siinä vieressä olleet ne Mustin sukulaiset "vahdissa"...?
Jussien ulkonäöstä tuli puhe. Täytyy kyllä sanoa, että ulkonäöllisesti Musti vie yllättäen voiton.
myötähäpeä77a kirjoitti:
hävettää noiden naisten puolesta.
koko kansan edessä menneet tarjolle.
Ei vaan he havittelivat sitä yhtä tiettyä suosikkijussiaan niistä neljästä tarjolle asettuneesta vaihtoehdosta.
Kaikki tv:ssä näkyvät naiset ovat tarjolla peräkammarinpenalle kun siellä peräkammarissaan jo ovat, miau.
Sanna kertoo Mustille, että hän käy viiden homomiehen kanssa saunassa. Miksi juuri homppelien kanssa, tuli mieleen?
Mitä tulee muille mieleen?
Vierailija kirjoitti:
Sanna kertoo Mustille, että hän käy viiden homomiehen kanssa saunassa. Miksi juuri homppelien kanssa, tuli mieleen?
Mitä tulee muille mieleen?
Molemmat osapuolet hyväksyvät sekä itsensä, että toisensa sellaisina kuin ovat? Muut arvostelevat/nälvivät?
Ei kenenkään aikuisen seuravalinnat yleensäkään kuulu muille urkkiville ullataalasmaakyylääjäpäsmäreille?
Se on kyllä outoa tuo viiden homon kanssa saunominen ja mieleen voi tulla mitä vaan. Ei ees uskalla sanoa. Mustille tuo oli varmaan liikaa, pää pyörällä noitten naisten kanssa. Jotenkin viime torstain osassa Musti oli jotenkin, kuin surullinen ja poissaoleva sekä ikäänkuin ei halunnut vastailla esim Pian kysymyksiin. Koki varmaan, että nyt hän ryöpytykseen joutui ja ei kyllä heti kaikkea kerro. Ehkä oli tultu "liian lähelle ja hänen tontille".
Vierailija kirjoitti:
Se on kyllä outoa tuo viiden homon kanssa saunominen ja mieleen voi tulla mitä vaan. Ei ees uskalla sanoa. Mustille tuo oli varmaan liikaa, pää pyörällä noitten naisten kanssa. Jotenkin viime torstain osassa Musti oli jotenkin, kuin surullinen ja poissaoleva sekä ikäänkuin ei halunnut vastailla esim Pian kysymyksiin. Koki varmaan, että nyt hän ryöpytykseen joutui ja ei kyllä heti kaikkea kerro. Ehkä oli tultu "liian lähelle ja hänen tontille".
Ei pidä hakea sitoutumishaluista "heti rakastuvaa" kumppania kun ei kerran itse ole siihen valmis/kykenevä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei pidä hakea sitoutumishaluista "heti rakastuvaa" kumppania kun ei kerran itse ole siihen valmis/kykenevä.
Sitäpaitsi jos joku välttämättä haluaa "Mustin" niin kyllä niitä vastaavia tusinamusteja Ala-nai-assa riittää.
En oikein tykännyt siitä Royn tempusta antaa kaikille naisille laput salaa. Kukin nainen saattoi päässään ajatella, että Roy antoi vain juuri minulle lapun. Ja koska Royn lappujen anto tapahtui muiden huomaamatta, eivät naiset välttämättä kertoneet niistä toisilleen, koska ajattelivat, että toisilleen tulee paha mieli.
Joo,oli jotenki kiero juttu antaa se lappu salaa Sannalle ja Katille...saiko muutenTerhi salaista lappua?
Ainaki Sanna luuli et hän on ainut joka sai pikku viestin Roylta.
Olikohan Royn tarkoitus saada morsiamien keskuudessa epäpuraisuutta ja jonkinlainen "kissatappelu"
Vierailija kirjoitti:
En oikein tykännyt siitä Royn tempusta antaa kaikille naisille laput salaa. Kukin nainen saattoi päässään ajatella, että Roy antoi vain juuri minulle lapun. Ja koska Royn lappujen anto tapahtui muiden huomaamatta, eivät naiset välttämättä kertoneet niistä toisilleen, koska ajattelivat, että toisilleen tulee paha mieli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en yhtään ihmettelisi, jos Piasta loppujaksossa ilmenisi että on mies. Äänikin on melko möreä, oletteko huomanneet=
Vierailija kirjoitti:
Joo,oli jotenki kiero juttu antaa se lappu salaa Sannalle ja Katille...saiko muutenTerhi salaista lappua?
Ainaki Sanna luuli et hän on ainut joka sai pikku viestin Roylta.
Olikohan Royn tarkoitus saada morsiamien keskuudessa epäpuraisuutta ja jonkinlainen "kissatappelu"
Vierailija kirjoitti:
Ei siinä mitään kieroa ollut. Mitä pahaa siinä on, jos nainen tuntee olevansa erityinen? Toki tuollainen lappujen jakelu on vähän lapsellista. Ala-asteella sitä harrastettiin.
Vierailija kirjoitti:
Heh, nauran täällä itekin, mutta en voi elämälleni ja mieltymyksilleni mitään, olen nainen, siis se "gigoilita". Oon pitänyt aina etelän maalaisista miehistä, jo kakskymppisestä lähtien. Juu, ja iät ja kaikki natsaa. Temperamentti, elo hetkessä, ei suunnitelmia, kovia tunteita laidasta laitaan. Näillä mennään, ja hyvä niin.
Parempi on nauraa myös itselleen ja kommelluksilleen, mutta varo vaan ettei tule itku pitkästä ilosta.
Tuotannon olisi pitänyt rekrytä huolellisemmin maajussit ja suositella missiässälle esim. Parasiittihotellia.