Missä paljon paheksuntaa herättävässä asiassa sinä et näe mitään väärää?
Kommentit (106)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannabis ja vapaaehtoistyöttömyys.
Vapaaehtoistyöttömyys täysin ok, jos ei nosta korvauksia, eli elä töissä käyvien rahoilla.
No tottakai on.
Jos elättää itsensä, mitäpä siihen on kellään sanomista.
verkostomarkkinoinnissa, hölmöt tekee työt ja muutama rikastuu.
Harmittaa vaa kun en itse ole keksinyt jotain vastaavaa.
Vierailija kirjoitti:
Mikäli pehmeät keinot eivät toimi (kyllä, niitä pitää käyttää selkeästi ensin rautalangasta vääntäen), on viime kädessä ok antaa lapselle luunappi. Vasta viime kädessä ja edellyttäen että lapsi tietoisesti uhmaa pehmeät konstit selkeästi.
Vedetäänkö sua turpaan, jos et tee jonkun toiveen ja pyynnön mukaisesti!!??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikäli pehmeät keinot eivät toimi (kyllä, niitä pitää käyttää selkeästi ensin rautalangasta vääntäen), on viime kädessä ok antaa lapselle luunappi. Vasta viime kädessä ja edellyttäen että lapsi tietoisesti uhmaa pehmeät konstit selkeästi.
Eiiii sitä vedetä, ei se ainakaan hyväksyisi sitä, mutta puolustuskyvytöntä lasta saa mättää, kun se on OK?!
Suhteet joissa on hyvinkin suuri ikäero. En ole ikinä ymmärtänyt, miksi jotain toista haittaa minkä ikäisen kanssa muut seurustelee tai ovat naimisissa. Ja miksi näistä pitää edes vetää mitään klikkiotsikoita.
Mä en näe perinnönodottamisessa ja sen arvosta puhumisessa mitään pahaa, jos perittävä itse kertoo avoimesti, mitä haluaa lapsilleen jättää. Minusta on koomista kytkeä se siihen, että ei pitäisi vanhempaansa mieluummin elossa, jos tätä muuten rakastaa. Se tulee TIETENKIN ensin, mutta pitäisikö leikkiä, ettei halua saa paljon rahaa, kun kerran saa, sitten KUN vanhempi on poissa. Ei pitäisi. Mulle ainakin perintö on täysin sama, kuin voittaisin Lotossa päävoiton. Että tänne kiitos vaan. Ja oma vanhempanikin iloitsee siitä, että pystyy jättämään mulle perinnön. Ei hänkään ole sitä itse tienannut.
Eri asia tietenkin, jos perinnönjättäjä on jotenkin mielenvikainen, ettei toivo lapsilleen helppoa rahaa ja vaurautta. Eli on ihan kireenä ja pelkää. että kuoltuaan se raha olisikin ehkä häntä tärkeämpää? No, mitäs olit niin mulkku eläessäsi.
Jos sanotaan hiukan pahasti, semmoisessa tapauksessa kun joku on ärsyttänyt 18 vuotta, en näe väärää.
Tietenkin loukkaamisesta voi tulla huono omatunto. Mutta kun toinen ei lakkaa ollenkaan.
Irtosuhteissa, siis jos molemmat ovat vapaita eikä ketään käytetä hyväksi eli molemmat tietävät mikä on meininki.
Lapsiin suuntautuva seksuaalisuus, sana jota en voi kirjoittaa sensuurin takia.
Toteutettuna tekona aivan kammottava ja ehdottomasti elinikäisen vankeusrangaistuksen vaativaa, mutta tämä henkilö ei ole tehnyt mitään väärää syntyessään sellaiseksi. Fetisseilleen ei ihan oikeasti voi mitään. Minusta olisi tärkeää, että saatavilla olisi esim. lapsinukkeja joita voisi käyttää, jos tämä estää heitä toteuttamasta fantasioitaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
.... Voi huoh..
Pieni ihmislapsi on koulutettua koiraa tyhmempi. Ei pikkulapset yksinkertaisesti voi ymmärtää jos heidän viereen istuu selittämään sanoin miksi jotain ei saa tehdä. Väärin tehty asia -> fyysinen, epämiellyttävä seuraus (siis max. luunappi, ei tosiaan mikään litsari poskelle) -> ymmärrys siitä, että mikäli teen näin, seuraa fyysinen epämukavuus. Vanhempi skidi voi sitten kuunnella jo järjen ääntä.
Graffitit esim. sähköpylvääseemän, jos ovat hienoja
Vierailija kirjoitti:
Olen sitä mieltä, että kun lapsiluku ylittää 2, ei lisälapsista pitäisi maksaa enää mitään tukia. Eli max 2 tuin elätettyä lasta per perhe.
Mitä tarkoitat tuin elätetyllä? Jos lapsilisää meinaat, niin ekan lapsen kohdalla se on n. 94e, tokan lapsen kohdalla n. 104e.
Tuolla yksistään ei kustannettaisi edes lapsen ruokia, vaatteista, varusteista ja muusta puhumattakaan.
Ihmiskunnan ja maapallon hengissä pysymisen vuoksi lapsilukua pitäisi rajoittaa lainsäädännöllisesti kaikkialla maailmassa. Ilmeisesti holtiton ja kestämätön sikiäminen on kuitenkin ihmisoikeus eikä tällaista saisi sanoa ääneen.