Missä paljon paheksuntaa herättävässä asiassa sinä et näe mitään väärää?
Kommentit (106)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sisäkissat.
Ulkokissathan ne on niitä joita ei yleisesti hyväksytä.
Myös sisäkissana pitäminen on jossain keskusteluissa luokiteltu eläinrääkkäykseksi.
Joissain keskusteluissa, ei yleisesti. Sisäkissojen paheksunta alkaa olla mennyttä maailmaa.
Vierailija kirjoitti:
Minusta on se ja sama onko Suomi itsenäinen valtio. Jos Venäjällä menisi hyvin, ihan sama ois musta olla osa Venäjää. Tai jos Ruotsilla, Ruotsia. Ja ihan sama se on asua Suomi-nimisessä valtiossa nyt.
Sinua ei haittaisi, vaikka valta maassa siirtyisi demokraattisesta eduskunnasta, käytännössä diktaattorille?
Mitä nyt vähän murhataan journalisteja yms, tapahtuisi sitten täälläkin.
Insesti, kun molemmat osapuolet ovat samalla henkisellä kehitystasolla ja yhtä kykeneviä tekemään itseään koskevia päätöksiä, sekä halukkaita insestiin.
Kyllä ajatus minua jostain eroottisesta sisarusrakkaudesta hieman yököttää, jos alan oikein ajattelemalla ajattelemaan, mutta se minun fiilikseni asian suhteen tee siitä väärää, eikä insestin harjoittajista huonoja ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Huumeiden käyttäminen. Jokaisen oma henkilökohtainen asia, joka ei kuulu muille.
Olisin periaatteessa samaa mieltä, mutta siinä on pieni mutta. Huumeiden käyttö alkaa kuulua muille esim. siinä kohtaa, kun käyttäjä pahoinpitelee tai tappaa piripsykooseissaan jonkun. Entä huumeiden valmistukseen ja myyntiin liittyvät ihmisoikeusrikkomukset?
Vierailija kirjoitti:
Kuolem anrangaistus ja eutanasia, molemmat pitää sallia.
Ihan sama vähentääkö tuo eka rikollisuutta, mutta vakavia rikoksia tehneitä on ihan turha elättää, rahat tärkeämpään, saunan taa vaan ja lopetukseen. Kun syyllisyys on todettu, elämisenoikeus loppuu HETI. Eikä ole niin nokonuukaa, jos tulee yksi huti sadasta, maailmassa kuolee viattomia lapsia nälkään, aikusten rais kaamina ja tappamina.
Paitsi että syyttömiäkin tuomitaan, eli tappaisimme syyttömiäkin. Silloin meidät, sinutkin, pitäisi tappaa, koska tiesimme että niin tulee käymään, eli murhasimme tietoisesti syyttömän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nationalismi/isänmaallisuus on koomista larppia, joka on ahdasmielisine isäm maam puolustajineen ja täydellisenä kritiikin sietokyvyn puutteena käytännössä vain fundamentalistinen uskonnonharjoittamisen muoto.
Sulle kuitenkin kelpaa kelan rahat?
Mitähän vítun tekemistä kelan rahoilla on ton ylempänä esitetyn väitteen kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huumeiden käyttäminen. Jokaisen oma henkilökohtainen asia, joka ei kuulu muille.
Olisin periaatteessa samaa mieltä, mutta siinä on pieni mutta. Huumeiden käyttö alkaa kuulua muille esim. siinä kohtaa, kun käyttäjä pahoinpitelee tai tappaa piripsykooseissaan jonkun. Entä huumeiden valmistukseen ja myyntiin liittyvät ihmisoikeusrikkomukset?
Uskon että tää henkilö puhuu sellaisen käyttäjän näkökulmasta, jonka elämää huumeet ei hallitse tuolla tavalla ja johon ei liity rikollista elämäntapaa. Kukaan ei varmaan mustakaan uskoisi miten laajalla kirjolla olen kaikkea testaillut, kun kuitenkin hoidan elämäni, käyn töissä ja opiskelen ja ihmissuhteet on kunnossa. Totta kai kärsimystä aiheuttava käyttö on pahasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sisäkissat.
Ulkokissathan ne on niitä joita ei yleisesti hyväksytä.
Myös sisäkissana pitäminen on jossain keskusteluissa luokiteltu eläinrääkkäykseksi.
Joissain keskusteluissa, ei yleisesti. Sisäkissojen paheksunta alkaa olla mennyttä maailmaa.
Minä paheksun häkkieläinten pitoa. Siis kaiken maailman puput ja hamsterit, jotka lukitaan postimerkin kokoiseen kopperoon. Samaten paheksun talleja joissa hevoset ei pääse ulkoilemaan vapaasti kuin ehkä muutaman tunnin päivässä ja sekin hyvin pienessä ja virikkeettömässä aitauksessa.
Elintasosiirtolaisuutta ja siirtolaisuutta ylipäänsä. Täysin normaalia ja kuka tahansa meistä voisi tavoitella parempaa elämää muualta myös laittomin keinoin jos kotimaassa odottaa pelkkä köyhä tulevaisuus.
Hyväksyn kaksimielisen läpän heiton, vislaamisen, pyllyn pyörittämisen yms. jota nykyinen meetoo halveksii. Flirttiä saa olla ihmisten välillä! Olen vanha nainen.
Kannabis ja vapaaehtoistyöttömyys.
Kiroilu. En ymmärrä, miksi se on muka niin vaarallista, jos vähän sanallisesti päästelee höyryjä vahingoittamatta ketään. Olen vieläpä uskovainen ja akateemisesti koulutettu nainen.
En nyt sanoisi ettei tässä mielestäni ole _mitään_ väärää, mutta pidän pettämistä vähän ylipaheksuttuna. Suomi onkin pettämisen suhteen yksi tiukkapipoisimmista maista. Itse taas ajattelen asiasta vähän "ranskalaisittain" ja joku satunnainen vieraan ihmisen paneminen ei mielestäni oikeasti ole niin vakavaa kuin mihin tyyliin siitä puhutaan. En esim. itse todellakaan eroaisi pettämisen takia, jos parisuhde toimii muuten hyvin ja luultavasti voisin myös elää avoimessa suhteessa.
Itse en ole kuitenkaan koskaan pettänyt eikä mieheni (tietääkseni) ole pettänyt minua. Jos joskus pettää / on minun tietämättäni aiemmin pettänyt mutta haluaa minun kanssani kuitenkin jatkaa, toivon että hän vaan pitää asian omana tietonaan ja jatkaa ihan normisti kanssani. Minusta on ihan normaalia, että ihminen haluaa seksiä muidenkin kuin oman kumppaninsa kanssa, ja turha asiasta sen isompaa numeroa tehdä, jos parisuhde on kuitenkin ok ja esim. ehkäisystä huolehditaan hyvin.
Warettaminen, eli piraattitiedostojen lataaminen netistä.
Pössy yli 25 vuotiaillla.
Perustelu: Alle 25v alttiita THC:n riskeille, joten ei heille, mutta aikuismaisenpaan käyttöön täysin ok.
Muista ns huumeista en ole samaa mieltä, koska vahvempien aineiden käyttäjät ovat jo vaara/riesa muillekin.
Vierailija kirjoitti:
Kannabis ja vapaaehtoistyöttömyys.
Vapaaehtoistyöttömyys täysin ok, jos ei nosta korvauksia, eli elä töissä käyvien rahoilla.
Olen sitä mieltä, että kun lapsiluku ylittää 2, ei lisälapsista pitäisi maksaa enää mitään tukia. Eli max 2 tuin elätettyä lasta per perhe.
Nenänkaivaminen