Mitä ihmettä, lääkärillä oli jalkapanta?
Mistä syistä asiallinen ja nuorehko ja hyvässä ammatissa oleva ihminen tuollaisen saa? Housun lahkeet nousi, kun istui ja näin toisessa nilkassa mustan rannekellon näköisen jutun ja keskellä sellainen mötikkä. Näytti jalkapannalta.
Kommentit (30)
Lääkärikin on ihan samanlainen ihminen kun me muutkin, menisitkö kampaajallle jolla on jalkapanta?
Mua ei haittaisi ainakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta ei tunnu oikealta että ihmiselle laitetaan tuollainen.
oon käsittänyt että saavat usein valita tuon ja vankilan välillä. Vankeusrangaistuksen vaihtoehtona noita käytännössä käytetään, eikä silloinkaan aina. Ja vankeusrangaistukseen vaaditaan Suomessa melkoista möhlimistä. Esim. todella monta kertaa törkeä rattijuopumus, useita pahoinpitelyitä tai vastaavaa.
Olen tajunnut että talousrikokset on olevinaan tässä yhteiskunnassa se pahin asia. Kun vertaa rangaistuksiin vaikka ihmiseen kohdistuvista rikoksista.
...ja talousrikoksistakin lähinnä ne verottajaa vastaan tehdyt. Tällä on perinteet jo Kustaa Vaasan ajoilta; tapos.ta saattoi hyvinkin selvitä sakoilla, mutta pienestäkin verovilpistä joutui hir.teen. Sama kaiku on askelten edelleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suorittaa rangaistusta.
Määrätään rangaistuksena toimimaan terveyskeskuksen lääkärinä.
Haha, räät näytöllä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suorittaa rangaistusta.
Määrätään rangaistuksena toimimaan terveyskeskuksen lääkärinä.
Idiootti!
Kyse on valvontarangaistuksesta.
Eri, mutta oletpas tosikko. Määrään sinulle rangaistukseksi ja opetukseksi Suomen Madin vuosikerrat 1985-1989. Joudut omalla kustannuksellasi hankkimaan ne divarista.
Tai sitten oli aktiivisuusranneke tms. :D Itse olen laittanut välillä nilkkaan, esim. vaunulenkillä ei askeleet kerry ja hoitajalla ei saa työssä olla käsissä koruja.
Mulla oli kaksi viikkoa sellainen härpäke nilkassa, joka mittasi ja tallensi sykettä, energiankulutusta, askelia yms. Osallistuin erääseen Helsingin yliopiston tutkimukseen johon tämä kuului. Oli ihan jalkapannan näköinen.
Vierailija kirjoitti:
Lääkärikin on ihan samanlainen ihminen kun me muutkin, menisitkö kampaajallle jolla on jalkapanta?
Vähän eri asia jos hiukset on vaarassa kuin jos oma terveys vaakalaudalla rikollisen käsissä. Mun mielestä on erikoista jos vankeusrangaistuksen sijaan saa hoitaa toisia ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vähän eri asia jos hiukset on vaarassa kuin jos oma terveys vaakalaudalla rikollisen käsissä. Mun mielestä on erikoista jos vankeusrangaistuksen sijaan saa hoitaa toisia ihmisiä.
Miksi? Jos on jotain talousrikoksia, niin eihän se tyyppi ole terveyden päälle käyvä. Lääkäreistä on pulaa, niin tyhmäähän se on resursseja haaskata.
Itse asiassa kaikki vangit pitäisi laittaa osaamistaan vastaavaan pakkotyöhön; ei tarvitsisi surra ”vankilavuorokauden hintaa” kun kelmit joutuisivat itse kattamaan ylöspitonsa.
No, lääkärillä se käy helpommin kuin kouluja käymättömällä narkkarilla. Maailma ei ole reilu ja kuulemma ”herra on herra hel.vetis.säkin”.
Idiootti!
Kyse on valvontarangaistuksesta.