Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Köyhät pois liikenteestä

Vierailija
15.08.2019 |

Veron nosto puree pienituloisiin perheisiin, jotka asuvat julkisen liikenteen ulottumattomissa, käyvät kaupassa ja vievät lapsia harrastuksiin.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä lähtien työn perässä muuttaminen on muuttunut marginaaliseksi ei-kiitos-olemme-liian-tärkeitä-ilmiöksi?

Vierailija
2/10 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän tällä hallituksella tarkoituski että ihmiset muuttaisivat isoihin kaupunkeihin. Kepu antoi siunauksen vihervasemiston ajatukselle että maaseutu tyhjennettään ja laajennetaan luononsuojelualueeksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bensa on liian halpaa, kun ihmiset kulkevat pääosan alle 2 km matkoistakin autolla. Ja pidempien matkojen kulkeminen omalla autolla on lähes aina halvempaa kuin julkisilla. Saadut verotulot pitäisi vain kohdistaa julkisen liikenteen parantamiseen.

Vierailija
4/10 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sehän tällä hallituksella tarkoituski että ihmiset muuttaisivat isoihin kaupunkeihin. Kepu antoi siunauksen vihervasemiston ajatukselle että maaseutu tyhjennettään ja laajennetaan luononsuojelualueeksi.

Ihmiset ovat pääosin jo muuttaneet. Jos eivät olisi, maaseudulla olisi yhä bussilinjoja ja palveluita.

Vierailija
5/10 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ajat vaikkapa autolla, joka kuluttaa 8 litraa satasella ja ajat 20.000 km vuodessa, korotus on vuositasolla satasen.

6/10 |
17.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Veron nosto puree pienituloisiin perheisiin, jotka asuvat julkisen liikenteen ulottumattomissa, käyvät kaupassa ja vievät lapsia harrastuksiin.

Kun polttoaineveron nousuun lisätään se että pitää omakotitalon ja tai kesämökin jätevesien käsittely uusia 31.10.2019. mennessä niin miten ihmeessä köyhät niistä maksuista selviytyvät. Jos näiiden lisäksi pitää omakotitalon kattoremontti tehdä joka maksaa vähintään 20000 € jos omakotitalon katto on asbestia sisältävää varttikattoa.

Eihän siinä ole mitään muuta edessä köyhille että joutuvat myymään vanhan omakotitalonsa ja muuttamaan vuokralle asumaan johon joutuvat hakemaan asumistukea jotta saavat edes vuokransa maksettua.

Maaseudulla ei edes saa vanhaa omakotitaloaan myydyksi tai jos saa niin myyminen voi kestää kuukausia / vuosia ja pyyntihinnasta pitää pudottaa puolet pois jos haluaa vanhan omakotitalonsa saada myytyä.

Eihän tässä ole mitään järkeä että köyhiä tällä tavalla kyykytetään ja pakotetaan muuttamaan pois omakotitalostaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
7/10 |
17.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Bensa on liian halpaa, kun ihmiset kulkevat pääosan alle 2 km matkoistakin autolla. Ja pidempien matkojen kulkeminen omalla autolla on lähes aina halvempaa kuin julkisilla. Saadut verotulot pitäisi vain kohdistaa julkisen liikenteen parantamiseen.

Kun tiedetään että ei enää ole varaa maaseudulla julkisen liikenteen parantamiseen kun maaseudulla ei enää ole edes julkista liikennettä niin rahat menisi vain kehä kolmosen sisäpuolella asuvien julkisen liikenteen parantamiseen.

Tästä ei tule mitään vaan polttoaineveron korottamisesta saadut tulot pitää käyttää ”korvamerkittyinä” käytössä olevien teiden asfaltointiin.

Uusia teitä / uusia tiehankeita ei vaan ole enää varaa käynnistää seuraavaan 28 vuoteen.

Mikä on tässä sellaista jota päättäjät ei ymmärrä?

Vierailija
8/10 |
17.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin maltan odottaa, että Skodat, Kiat, Daciat ja muut köyhien kinnerit katoavat liikenteestä ja teille tulee tilaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/10 |
17.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä27857 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Veron nosto puree pienituloisiin perheisiin, jotka asuvat julkisen liikenteen ulottumattomissa, käyvät kaupassa ja vievät lapsia harrastuksiin.

Kun polttoaineveron nousuun lisätään se että pitää omakotitalon ja tai kesämökin jätevesien käsittely uusia 31.10.2019. mennessä niin miten ihmeessä köyhät niistä maksuista selviytyvät. Jos näiiden lisäksi pitää omakotitalon kattoremontti tehdä joka maksaa vähintään 20000 € jos omakotitalon katto on asbestia sisältävää varttikattoa.

Tuossa jätevesi uudistuksessa oli kyllä jokusen vuoden siirtymäaika..

Ja siihenkin saa avustusta kunnalta tms.

Asbesti on ollut kiellettyä jo parikymmentä vuotta, sen katon olisi voinut uusia aikaa sitten.

Tuskin kukaan on niiiiiin köyhä parikymmentä vuotta että ei ole saanut edes kattoremppaan säästettyä. Ja jos onkin niin miten on varaa asua omakotitalossa? Se kun ei ole halpaa puuhaa kuitenkaan...

Jos ei osaa varautua niin turha itkeä..

Vierailija
10/10 |
17.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä27857 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Bensa on liian halpaa, kun ihmiset kulkevat pääosan alle 2 km matkoistakin autolla. Ja pidempien matkojen kulkeminen omalla autolla on lähes aina halvempaa kuin julkisilla. Saadut verotulot pitäisi vain kohdistaa julkisen liikenteen parantamiseen.

Kun tiedetään että ei enää ole varaa maaseudulla julkisen liikenteen parantamiseen kun maaseudulla ei enää ole edes julkista liikennettä niin rahat menisi vain kehä kolmosen sisäpuolella asuvien julkisen liikenteen parantamiseen.

Tästä ei tule mitään vaan polttoaineveron korottamisesta saadut tulot pitää käyttää ”korvamerkittyinä” käytössä olevien teiden asfaltointiin.

Uusia teitä / uusia tiehankeita ei vaan ole enää varaa käynnistää seuraavaan 28 vuoteen.

Mikä on tässä sellaista jota päättäjät ei ymmärrä?

Niinkö?

Mitäs nää sitten on?

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f8ef414-bec8-4ce9-a05c-f02ba22e2…

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kuusi