Annatko aina kun mies haluaa?
Kysymys siis otsikossa. Annatko aina kun mies haluaa? Itse en kaipaa seksiä kovin usein mutta en ole kertaakaan kieltäytynyt jos mies tahtoo.
Kommentit (80)
Vierailija kirjoitti:
Aina tavalla tai toisella saa tyydytyksen. Jos on kuukautiset niin sitten on sovittu että suihinotto tilalle. Yllättäen mies on kyllä oppinut juuri tuohon aikaan haluamaan erityisen paljon 😊 (tykkään kyllä itsekin antaa suikkareita, eli ihan win-win tilanne tämäkin). Kutsutaankin tuota aikaa suihinotto viikoksi.....mutta minäkin saan aina kun haluan, ja samoin jos miestä ei nainti huvita, niin sitten antaa kielihoitoa, sormetusta tai leluilla orgasmeja minulle.
Teimme sopimuksen heti seurustelun alkuvaiheessa että kumpikaan ei kieltäydy "seksistä". Hyvin on pitänyt 11v. Jos kieltäytyy niin rangaistuksena on kotityöt (KAIKKI) viikon ajan jonka lisäksi kieltäytyjälle saa antaa piiskaa jokaisena siivouspäivän iltana. Itsellä on neljä siivousviikkoa takana ja miehellä kaksi.
N37
Ei puolukkapäivät tahtia haittaa.
En, koska sehän on fyysisesti todella epämiellyttävää jos ei kostu, emätin ei turpoa eikä klitoris erektoidu.
Vierailija kirjoitti:
Aina tavalla tai toisella saa tyydytyksen. Jos on kuukautiset niin sitten on sovittu että suihinotto tilalle. Yllättäen mies on kyllä oppinut juuri tuohon aikaan haluamaan erityisen paljon 😊 (tykkään kyllä itsekin antaa suikkareita, eli ihan win-win tilanne tämäkin). Kutsutaankin tuota aikaa suihinotto viikoksi.....mutta minäkin saan aina kun haluan, ja samoin jos miestä ei nainti huvita, niin sitten antaa kielihoitoa, sormetusta tai leluilla orgasmeja minulle.
Teimme sopimuksen heti seurustelun alkuvaiheessa että kumpikaan ei kieltäydy "seksistä". Hyvin on pitänyt 11v. Jos kieltäytyy niin rangaistuksena on kotityöt (KAIKKI) viikon ajan jonka lisäksi kieltäytyjälle saa antaa piiskaa jokaisena siivouspäivän iltana. Itsellä on neljä siivousviikkoa takana ja miehellä kaksi.
N37
Osalla naisista kuukautiset on niin hankalat, että oksennus lentää yms eli suihinotto ei onnistu.
Vierailija kirjoitti:
Kyse ei ole antamisesta eikä saamisesta, vaan osallistumisesta. Kaikissa kolmessa parisuhteessani on ollut sopimus, että seksiin ja leikkeihin osallistutaan aina kun jompi kumpi haluaa. Halu syttyy herkästi, osaavissa käsissä. (Tietenkin pois lukien todelliset sairausajat). -M1957
Kaikilla ei ole responsiivista halua, esim itselläni ei ole ollenkaan. Esim itselläni hormonaalinen ehkäisy vie halut niin, että se ei syty mitenkään. Sama juttu voi käydä esim imetyksen kanssa.
Asian vierestä. Moni karsastaa täällä antaa- sanaa seksin yhteydessä. Mielestäni kuitenkin, jos minä pyydän seksiä vaimolta, niin hän antaa silloin minulle. Sama toisinpäin, jos vaimo pyytää, niin minä annan. Ei tarkoita, ettemmekö molemmat haluaisi tai nauttisi. Jos pyydän vaimoltani: Annatko juustohöylän, niin mitä vaimo silloin tekee? Antaako hän, vai sovimmeko silloin yhdessä juustohöylän sijoittamisesta käteeni?
Minä otan, mutta en ole vielä ikinä kysynyt mieheltäni, annatko?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N37
Ei puolukkapäivät tahtia haittaa.
Mies ei halua, enkä kyllä minäkään pariin päivään mitään alapääni sisään. Tiedän että jotkut miehet ja naisetkin nauttivat "puolukkapäivien" seksistä. Meillä myös kyllä, mutta erilaisesta. Itsestä, on oikeasti kiihottavaa jännittää sitä, milloin ne alkavat ja joudun vähän alistumaan miehelle suihinottoihin.
N37
En todellakaan, annan vain silloin kun itsekin haluan. Nykyisin tulee haluttua vaan aika harvoin. Tuntuu että seksi oli juttu joskus teiniajan jälkeen, mutta näin nelikymppisenä juttu on vain niin nähty.
Vierailija kirjoitti:
Annan, mutta vain siksi että itseäni panettaa paljon usrammin kuin miestä.
Antaisin monta kertaa päivässä, mutta toinen ei jaksa :(
Sama juttu, panisin missä ja milloin vain useamman kerran päivässä, mutta vaimo ei anna :(
M58
Vierailija kirjoitti:
Minä en anna koska minun ei tee seksiä mieli. Miksi pitäisi uhrautua miehen mieliksi? Minulle riittää että mies purkaa tekemisen paineensa kodin kunnostukseen, siivoamiseen ja pyykin pesuun. Minä katson paljon mielummin Netflixiä kuin harrastan seksiä.
Kauanko luulet, että äijäsi vielä viitsii?
Antaisin koska vaan, on nykyään harvinaista herkkua, mies pihtaa enkä enää jaksa vongata, mulle riitti.
Kun näitä katsoo, epätasapainoa on paljon. Olisi hyvä olla jokin kohtaamispaikka, jossa puutteessa elävät voisivat tyydyttää toisiaan... Onko sellaista?
Jos hiukankin huvittaa, kyllä. Muuten otan 90% suihin ja hyvin harvoin en tee mitään. Kaikki kerrat yhteensä noin 10x viikossa.
Toki sanottava että saan itse 99% aina kun haluan, tulen aina ja mieheni on ihana.. En pystyisi olemaan muunlainen.
Meillä menee halut aika pitkälle yksiin. Tiedän että vaimo antaisi aina jos vain kysyy. Rakastelemme noin 2-3 kertaa viikossa. Pariskunta 59/60, naimisissa kymmenkunta vuotta.
En.- Miksi antaisin? En myöskään odota, että 2 antaisi aina minun halutessani.
T. Bi-Seksuaali (mies)
On pakko antaa, jos tahtoo saada....ja meillä on melko erikoinen tai siis ehkä vanhoillinen suhde, jossa minä teen niin kuin mies haluaa. En käy töissä, joten on sovittu että korvaan ylläpitoni muulla tavoin. Kumpikin on tyytyväinen tähän tilanteeseen. Lapset puuttuvat, joten hoidan kotia ja miestäni parhaan osaamiseni mukaan.
Vierailija kirjoitti:
On pakko antaa, jos tahtoo saada....ja meillä on melko erikoinen tai siis ehkä vanhoillinen suhde, jossa minä teen niin kuin mies haluaa. En käy töissä, joten on sovittu että korvaan ylläpitoni muulla tavoin. Kumpikin on tyytyväinen tähän tilanteeseen. Lapset puuttuvat, joten hoidan kotia ja miestäni parhaan osaamiseni mukaan.
Va i niin! Just sovittiin meillä miehen kanssa että "maksaa" ylläpitonsa kotitöillä ja koirien hoidolla. Ja minkän saan aina kun halun, käytännössä jokapäivä!
Hän onkin just lähdössä tosta imuroimaan, ja hoitelee sitten minut, tämä on avio-onnea!!
Vierailija kirjoitti:
En todellakaan, annan vain silloin kun itsekin haluan. Nykyisin tulee haluttua vaan aika harvoin. Tuntuu että seksi oli juttu joskus teiniajan jälkeen, mutta näin nelikymppisenä juttu on vain niin nähty.
Minä jätin vaimon tuon takia, hän oli jotain 45v.
Aina annan kun mieheni haluaa. Kysyn otanko suihin vai haluutko naida. Hyvin usein otan ensin suihin loppuun asti ja nielen sperman. Jos minua ei paneta niin ihan ok mielestäni kun tyydytän mieheni. Pitäkää miehenne tyytyväisenä niin saatte huomiota ja eivät ramppaa vieraissa ja ottakaa omanne kun haluttaa. N38.
N37