Annatko aina kun mies haluaa?
Kysymys siis otsikossa. Annatko aina kun mies haluaa? Itse en kaipaa seksiä kovin usein mutta en ole kertaakaan kieltäytynyt jos mies tahtoo.
Kommentit (80)
Minä en anna koska minun ei tee seksiä mieli. Miksi pitäisi uhrautua miehen mieliksi? Minulle riittää että mies purkaa tekemisen paineensa kodin kunnostukseen, siivoamiseen ja pyykin pesuun. Minä katson paljon mielummin Netflixiä kuin harrastan seksiä.
Kyllä, seksimme on aina ihanaa ja rentouttavaa. Ollaan oltu jo vuosikymmenet yhdessä, yhden käden sormilla voi laskea, ettei ole huvittanut. Teen kyllä itse suurimman osan aloitteista.
Annan lähes aina koska innostun nopeasti. Joskus kysyy niin typerään aikaan esim ruuan jälkeen tai kesken lempiohjeman.. kuitenkin koko yö yhdessä sängyssä..
Tietenkin mieheni saa minulta aina kun haluaa. Etenkin pidän siitä jos hän tulee ja ottaa minut määrätietoisesti ja kyselemättä, mielelläni levitän reiteni ja annan hänen tyydyttää tarpeensa, aina tästä sytyn itsekin ja sitä mies ei voi olla huomaamatta märkyydestäni ja kiihottuneisuudestani. Mikään lahna en siis todellakaan ole vaan aina mukana menossa.
Erittäin harvoin on sellaista tilannetta että minun on kieltäydyttävä hänen lähestymisestään ja torjuttava hänet, lähinnä jos olen jostain syystä todella kipeä.
Vierailija kirjoitti:
Minä en anna koska minun ei tee seksiä mieli. Miksi pitäisi uhrautua miehen mieliksi? Minulle riittää että mies purkaa tekemisen paineensa kodin kunnostukseen, siivoamiseen ja pyykin pesuun. Minä katson paljon mielummin Netflixiä kuin harrastan seksiä.
Sä oot kyllä ihan pihalla kaikesta.
Vierailija kirjoitti:
Ei ne pallit kodin kunnostuksella tyhjene.
Mun vaimo antaa aina. Jos nyt voi mistään antamisesta puhua. Kai se on antamista, kun minä yleensä seksiä pyydän. Molemmat kuitenkin nauttii, ja saa orgasmin. Kai sen takia tulee harrastettua joka päivä ainakin kerran. Ja se taas on varmaan syy siihen, että ollaan 25 vuotta oltu yhdessä. Kukin tekee omat päätöksensä seksin suhteen,mutta minä kannustan naimaan, ja usein.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sä oot kyllä ihan pihalla kaikesta.
Niinhän nuo trollit yleensä ovat. Anna niiden olla omassa rauhassaan.
Mun mieskaveri käy luonani antamista ja saamista varten...en ole juuri kieltäytynyt.
No ei todellakaan anna😂😂😂😂😂saisi edes joka neljäs kerta kun mieli tekee. Ei kaikki naiset ajattele miestä samalla tavalla kun AP. Kyllä menee niin että antaa vain just niin harvoin että on SAANUT pidettyä pois vieraista.
Vierailija kirjoitti:
Annan vaikka aina ei huvittaisikaan. Välillä sit alkaakin haluttaa. Mies tykkää välillä vaan nopeasti laueta niin jutellaan ennen seksiä mikä on fiilis kummallakin. Yhdessä jo 16vuotta, lapsia iso liuta ja kaikki stressi päällä, parisuhteelle ei juuri aikaa jne. Silti koitettu pitää kiinni sukupuolielämästä. Mies kyllä antaa mulle aina kun haluan ja on mielissään jos olen himokas. Olen tyytyväinen meidän seksielämään.
Oijoi. Nostan arvon äidille hattua. Arvostan että jaksat antaa miehelle vaikka lapsia ilmeisesti monta ja arki kiireistä. Olet timantti kun ajattelet miehesi haluja.
Vierailija kirjoitti:
En tod. Eikä anna mieskään. Välillä halut ja aikataulut kohtaa, mikäs sen kivempaa.
Ollaan kyllä puhuttu jo aikaa sitten, että kumpikin haluais noin 2x/vko seksiä ja siihen tavallaan tähdätään.
Hienoa että teillä puhutaan asioista ja yritetään
Missä tällaiset naiset piileskelee. Vaihdan heti kun masentunut vonkaamaan ja saamaan pakkeja 29 kertaa kk. Kerran onnistuu jos hyvä tuuri käy. Kaikille ei aito muna kelpaa
Kyllä ja miehen on parempi antaa minulle tai....
Kyse ei ole antamisesta eikä saamisesta, vaan osallistumisesta. Kaikissa kolmessa parisuhteessani on ollut sopimus, että seksiin ja leikkeihin osallistutaan aina kun jompi kumpi haluaa. Halu syttyy herkästi, osaavissa käsissä. (Tietenkin pois lukien todelliset sairausajat). -M1957
En aina. Miehen halujen mukaan meillä kyllä mennään, hän haluaa selvästi vähemmän kuin minä. Mutta silloinkaan ei oikeasti tunnu siltä että hän haluaisi, suorittaa vaan "velvollisuudesta", hampaat irvessä. Siksi olen joskus sanonut että nukutaan nyt vaan, pelastaakseni miehen siltä tilanteelta.
"Antaa"? Miksi puhut noin intiimistä asiasta niinkuin olisit äiti ja miehesi taapero joka vinkuu keksiä. Jestas sentään, seksistä on tarkoitus nauttia.
Toivottavasti tämä kompleksi on ihan omakehittämäsi, eikä niin, että koet että mies loukkaantuisi tai mököttäisi tai suuttuisi, jos sanot "ei". Sille on nimittäin sana.
Ei ole ollut tapana harrastaa seksiä vastentahtoisesti. Eikä pyytää ketään muutakaan tekemään niin.
Annan vaikka aina ei huvittaisikaan. Välillä sit alkaakin haluttaa. Mies tykkää välillä vaan nopeasti laueta niin jutellaan ennen seksiä mikä on fiilis kummallakin. Yhdessä jo 16vuotta, lapsia iso liuta ja kaikki stressi päällä, parisuhteelle ei juuri aikaa jne. Silti koitettu pitää kiinni sukupuolielämästä. Mies kyllä antaa mulle aina kun haluan ja on mielissään jos olen himokas. Olen tyytyväinen meidän seksielämään.