Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuletko surulliseksi jos näet, että jollain ei ole trendikkäitä vaatteita tai jos jonkun koti näyttää kuin se olisi vuoden 2017 sisustuslehdestä?

Vierailija
15.08.2019 |

Tiedän, että kaikilla ei ole kauheasti rahaa mutta pienelläkin panostuksella voi sen kodin saada näyttämään trendikkäämmältä.

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulen surulliseksi siitä että ihmiset ostaa halpaa rättiä uudet joka season, ja roinaa kertoo. Missä klassiset laadukkaat vaatteet? Trendit usein kummallisia.

Vierailija
22/33 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulen surulliseksi tällaisista aloituksista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän se ollut läppä.

Vierailija
24/33 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kävin juuri siivoamassa asunnottomien asuntolassa asuvalla veljelläni, ja kyllähän tuo kämppä tarvitsisi hieman tason päivitystä, kyllä. Ongelma vaan on, että naapurit varastavat kaiken, jos joskus sinne jotain vien.

Vie sinne vuoden 2017 huonekaluja, tietokoneita, kodinkoneita, televisioita, ym. Ne eivät kelpaa edes luuserinarkeille.

Ironista kyllä hänen tietokoneensa ja televisionsa ovat säilyneet, mutta sängystä oltiin varastettu patja...

Veikkaisin, että kärsii pidätysongelmista ja vaan väittää, että on varastettu ja on heittänyt itse pois.

Ei yllättäisi mikään, mikä siinä talossa tapahtuu.

Vierailija
25/33 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itketkö ap, kun kerron, että uusimmat huonekaluni ovat 1900-luvulta ja vanhimmat noin vuodelta 1890? Myös takkini on ostettu 1998. Muistan sen siitä, että odotin kuopusta ja vatsa sopi palttooseen. Sopii yhä 👍🏻

Vierailija
26/33 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulen kyllä ihan oikeasti surulliseksi, jos jonkun koti näyttää siltä kuin se olisi minkä tahansa vuoden sisustuslehdestä. Sellainen koti ei ole koti, vaan näyttelytila. 

Vierailija
27/33 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän se ollut läppä.

Eiköhän ollut tuo edellinenkin...

Vierailija
28/33 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, rinnakkaistodellisuudessa #9 379 230 501 tulen surulliseksi.

Vierailija
29/33 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua naurattaa ajatus, että joku tulisi meille kylään ja tulisi tosi surulliseksi meidän kodin sisustuksesta :D. Jotenkin liikuttavaa suorastaan!

Vierailija
30/33 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä suru valtaa mielen kunnes käännän katseeni Keep calm be happy-tauluuni.

Vierailija
31/33 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua naurattaa ajatus, että joku tulisi meille kylään ja tulisi tosi surulliseksi meidän kodin sisustuksesta :D. Jotenkin liikuttavaa suorastaan!

Minä luulen, että lähes jokainen, joka käy minulla kylässä, tulee surulliseksi kotini sisustuksesta. Se kun on ihan hirveä :D 

Vierailija
32/33 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pienillä muutoksilla kuten vaikka uusilla tyynynpäällisillä ja verhoilla voi päivittää kotia tähän päivään. Vaatteita voi myös yrittää tuunata trendikkäämmäksi esim. värjäämällä.

ap

Kay vinkkaamassa kuningatar Elizabethille. Silla vasta on vanhoja huonekaluja.

Vierailija
33/33 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kävin juuri siivoamassa asunnottomien asuntolassa asuvalla veljelläni, ja kyllähän tuo kämppä tarvitsisi hieman tason päivitystä, kyllä. Ongelma vaan on, että naapurit varastavat kaiken, jos joskus sinne jotain vien.

Vie sinne vuoden 2017 huonekaluja, tietokoneita, kodinkoneita, televisioita, ym. Ne eivät kelpaa edes luuserinarkeille.

Ironista kyllä hänen tietokoneensa ja televisionsa ovat säilyneet, mutta sängystä oltiin varastettu patja...

Se oli varmaan uudempi kun 2017 vuodelta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän viisi