Rikoskomisario Pekka Hätönen saa jatkaa tutkinnanjohtajana kolmen kansanedustajan tapauksissa. Aiemmin vihreään puolueeseen kuulunut Hätönen johtaa tutkintaa Juha Mäenpään (ps), Päivi Räsänen (kd) ja Hussein al-Taeen (sd) jutuissa.
Vihreän maailmankatsomuksen omaavan poliisin johtama tutkinta päätyy tietenkin Juha Mäenpään (ps), Päivi Räsänen (kd) osalta oikeuskäsittelyyn, ja Hussein al-Taeen (sd) osalta syyttämättä jättämiseen.
Näin toimii korruptoitunut poliisi ja syyttäjä sekä oikeuslaitos.
-Tämä on korruptiota puhtaimmillaan.
Kommentit (5)
Vierailija kirjoitti:
Sanokaa minun sanoneen, Al-Taeelle tulle syyttämättäjättämispäätös tekosyyllä ja Räsäselle ja Mäenpäälle tuomioita, nämä on jo kulisseissa sovittu.
Kun tämä toteutuu, on se selvä todiste suomalaisesta korruptiosta, joka yltää oikeislaitokseemme asti, mätäpaise joka haisee ja kaikki haistaa, mutta kaikki ovat kuin eivät huomaisi, vähän kuten Keisarin Uudet Vaatteet.
Mene hoitoon
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanokaa minun sanoneen, Al-Taeelle tulle syyttämättäjättämispäätös tekosyyllä ja Räsäselle ja Mäenpäälle tuomioita, nämä on jo kulisseissa sovittu.
Kun tämä toteutuu, on se selvä todiste suomalaisesta korruptiosta, joka yltää oikeislaitokseemme asti, mätäpaise joka haisee ja kaikki haistaa, mutta kaikki ovat kuin eivät huomaisi, vähän kuten Keisarin Uudet Vaatteet.
Mene hoitoon
No, katsotaampa parin kuukauden kuluessa, kun saat lehdestä näin lukea, voisin vedon lyödä tästä.
-Ja olen lukenut Al-Taeen kirjoituksia, jossa haukutaan kaikki homoista alken, päättyen juutalaisiin.
Laissa pitäisi jo nyt olla pisteytys identiteetin mukaan. Miinuspisteitä saisi valkoinen heteromies. Pluspisteitä taas tulisi, jos kuuluu sorrettujen ryhmiin. Tuomioihin saataisiin näin selkeä linja.
Onko Päivi Räsänen taas sanonut totuuden jostain asiasta ja sen takia joutunut syytetyksi? Mihin tämä Suomi on menossa jos totuuden puhuminenkin jo kielletään.