Mies ei tykkää että meikkaan ja hän myös pelkää, että lähden toisen miehen matkaan
Kommentit (16)
Mua pelottaa että vaimo ei meikkaa ja pysyy kotona mun luona.
Vierailija kirjoitti:
Aika kaukaa haettua...
Miksi olisi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika kaukaa haettua...
Miksi olisi?
Miten nuo nyt liittyisi yhteen? En ikinä ole moista kuullut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika kaukaa haettua...
Miksi olisi?
No kyllä niitä miehiä on, jotka ovat mieluummin rumahkon naisen kuin kaunottaren kanssa, kun pelkäävät että joku veisi heiltä sen kaunottaren.
Mustasukkaisten miesten kannattaisi panostaa rumiin naisiin. Sitä paitsi rumuus on ehtymätön luonnonvara. Kauneus kun on katoavaista, mutta rumuus sen kun lisääntyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika kaukaa haettua...
Miksi olisi?
No kyllä niitä miehiä on, jotka ovat mieluummin rumahkon naisen kuin kaunottaren kanssa, kun pelkäävät että joku veisi heiltä sen kaunottaren.
Huumorintajukin saattaa joskus liittyä asiaan.
Hauskaa, kun naiset meikkaavat näyttääkseen kauniimmilta, miehet tykkää kauniista naisista ja heitä myös lähestytään varmemmin - silti ei ole muka mitään yhteyttä sillä, että mies pelkää oman naisensa lähtevän toisen miehen matkaan, jos on meikannut ja näyttää hyvältä.
Kyllähän monet mustasukkaiset miehet haluavat rajoittaa oman naisensa kaunistautumista.
Todennäköisesti kyllä. Kauniita lähestytään varmemmin, ja naiset näyttää meikattuna kauniimmalta kuin ilman. Eivät kai he muuten meikkaisi. Aika harva meikkaa toiveissa näyttää rumemmalta.
Sanoisin, että liittyy.
Mustasukkainen.
Jos ukollasi ei ole aihetta moiseen, yritä saada hänet ammattoavun piiriin.
Myös miehet naureskelee miehille kun sairas mustasukkaisuus ja vaimo niin arkinen kun vain voi olla ja sairaat mustasukkaisuus kuvitelmat ja kuitenkin niin rehtiä itse olevinaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika kaukaa haettua...
Miksi olisi?
Huumorintajukin saattaa joskus liittyä asiaan.
Minun mustasukkainen eksäni ei kyllä nimenomaan antanut mitään painoarvoa (mielestäni oikein hyvälle) luonteelle ja huumorille. Olen keskivertoa vaatimattomamman näköinen ja varmaan arvioi saavansa naisen, johon pystyy ja joka pysyy. Tai sitten vaan tykkää tällaisista, koska nykyinen vaimonsakaan ei ole mikään päitä kääntävä ilmestys, tiedä häntä.
Hän yrittää kontrolloida sun elämää.
Ensiksi saa sut lopettamaan meikkaamisen. Sitten pelko siitä että lähdet jonkun muun matkaan muuttuu mustasukkaisuudeksi. Sitten vähän kerrallaan painostaa sua rajoittamaan liikkumistasi. Sitten rupeaa kyttäämään missä olet, kenen kanssa, kuinka kauan jne. Seuraavaksi pakottaa sut kertomaan missä, milloin ja kenen kanssa vietät aikaasi. Tän jälkeen kieltää sua tekemästä, näkemästä sitä, tätä ja tuota. Tämän jälkeen saattaa tehostaa sanomaansa/kieltojaan nyrkillä...
Lopeta suhde. Jätä se.
Vierailija kirjoitti:
Hän yrittää kontrolloida sun elämää.
Ensiksi saa sut lopettamaan meikkaamisen. Sitten pelko siitä että lähdet jonkun muun matkaan muuttuu mustasukkaisuudeksi. Sitten vähän kerrallaan painostaa sua rajoittamaan liikkumistasi. Sitten rupeaa kyttäämään missä olet, kenen kanssa, kuinka kauan jne. Seuraavaksi pakottaa sut kertomaan missä, milloin ja kenen kanssa vietät aikaasi. Tän jälkeen kieltää sua tekemästä, näkemästä sitä, tätä ja tuota. Tämän jälkeen saattaa tehostaa sanomaansa/kieltojaan nyrkillä...
Lopeta suhde. Jätä se.
Juuri näin ja jäätävä määrä rationalisointia päälle. Ihan kuin mikään ei olisi sitä miltä se näyttää, kokemusta on. Ensin alkoi huomauttelemaan meikkaamisesta, minun ei kuulemma kannattaisi, kun en ole tarpeeksi hyvä siinä (hankin sitten paremmat meikit). Ja sitten kaikista sukulaisista ja ystävistä alkaa löytyä jotain vikaa ja jotenkin tulee juuri jotain hankalaa, mikä vaatii huomiota, aina samaan aikaan kaverimenojen kanssa. Perään pitää soitella ja viestitellä milloin mistäkin muka pätevästä syystä... Ja sitä rataa.
Jos se tuntuu kontrolloinnilta, se hyvin todennäköisesti on myös sitä.
Aika kaukaa haettua...