Markkinoinnin tai viestinnän asiantuntija! Paljonko saat palkkaa?
Missä päin Suomea työskentelet? Yrityksessä, julkisella puolella vai järjestössä? Paljonko sinulla on kokemusvuosia takana?
Kommentit (24)
10k pari vuotta sitten. Nyt muissa hommissa
Vierailija kirjoitti:
Kymppitonni kuussa? Jos saa udella, miten noin kovaan liksaan pääsit käsiksi?
Onko muita alan ammattilaisia paikalla? :)
-Ap
6800
Tiedottaja ja viestintävastaava
Hki
Digitaalisen markkinoinnin asiantuntija
4500 e
Pirkanmaa
Keskikokoinen yritys
Vierailija kirjoitti:
6800
Tiedottaja ja viestintävastaava
Hki
Hyvä palkka. Meillä tiedottaja saa 4700€/kk. Hyvä palkka siis.
Itselläni työkokemusta viestinnän asiantuntijahommista jo melkein 15 vuotta, ja nykyään palkka on himpun yli 5000 euroa. Esimiesvastuuta ei ole. Ja niin pk-seudulla mainostoimistossa töissä.
Markkinointi on kyllä yksi niistä hauskoista sanoista, joita keksitään siksi, että niiden vanhemmilla, mutta sinällänsä totuudenmukaisemmilla synonyymeillä on liian negatiivinen sävy. Vaikka tasan samasta asiasta on kyse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kymppitonni kuussa? Jos saa udella, miten noin kovaan liksaan pääsit käsiksi?
Useampi vuosi jo työelämää, ei siis mikään aloituspalkka.
propaganda kirjoitti:
Markkinointi on kyllä yksi niistä hauskoista sanoista, joita keksitään siksi, että niiden vanhemmilla, mutta sinällänsä totuudenmukaisemmilla synonyymeillä on liian negatiivinen sävy. Vaikka tasan samasta asiasta on kyse.
Mitkäs näitä synonyymejä on?
Vierailija kirjoitti:
propaganda kirjoitti:
Mitkäs näitä synonyymejä on?
No esim.
Propaganda -> markkinointi
Ahneus -> kunnianhimo
Onpa täällä hyvä palkkataso! Mulla on työkokemusta +5v ja palkka markkinointispesialistin hommasta 2900e/kk. Olenko ihan palkkakuopassa, kuuluisiko tällä alalla saada enemmän?
Eli mitä teette konkreettisesti? Järjettömiä palkkoja täällä
Vierailija kirjoitti:
Monella markkinointialan ihmisellä on kauppatieteiden maisterin paperit markkinoinnin pääaineesta, ei sinänsä ihmetytä että isoja palkkoja saadaan
Vierailija kirjoitti:
Onpa täällä hyvä palkkataso! Mulla on työkokemusta +5v ja palkka markkinointispesialistin hommasta 2900e/kk. Olenko ihan palkkakuopassa, kuuluisiko tällä alalla saada enemmän?
No hei av-palkat on aina tätä 😂
Vielä ei ole tullut vastaan siivoojaa joka tienaisi alle 3000e/kk .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monella markkinointialan ihmisellä on kauppatieteiden maisterin paperit markkinoinnin pääaineesta, ei sinänsä ihmetytä että isoja palkkoja saadaan
Mistä lähtien palkka on maksettu tutkinnon mukaan??
Ohis
propaganda kirjoitti:
Suurin osa markkinoinnista ja sen työstä on exelin parissa. Se siitä luovuudesta.
Vajaa 4000 euroa kk, viestinnän asiantuntija.
3100 ja markkinoinnin "suunnittelija" olen. Lainausmerkeissä siksi, että en mä todellisuudessa mitään suunnittele. MP tekee päätökset ja mä sitten lähinnä koordinoin ja naputtelen exceliä. Mainonnan tekee ulkopuolinen kumppani, mihin me lähinnä nyökytellään ja maksetaan se. Paikkakunta Helsinki ja autojen maahantuontia (edustus).