Miksi Turun kaupunki ei millään tavalla halua noteerata 18.8.17 tapahtumia -
Maailmalla ollut tapana muistaa terrori-iskun uhreja ihan, esim WTC, luetaan uhrien nimet ja pidetään puheita ettei unohdeta. Eikö suomalaisten henki ole edes muistamisen arvoinen enää Suomessa?
Kommentit (34)
Miksi velloa synkkyydessä? Turku on kahviloiden, ravintoloiden ja iloisen puheensorinan kaupunki, synkistelyt kuuluu suorittaa hautausmaalla.
Suruliputus pidettiin silloin ja nyt taas eletään.
Sosialismi tappaa!
Eurooppalaisia pyydettiin orjiksi P-Afrikkaan, kolonialismi lopetti valkoisten orjuuttamisen
Suomeksi
Enkuksi
Suvaitsevaiset oppivat kantapään kautta
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/706651d0-ea3e-4866-bd52-9a355f696efa
Feminisminkin suuri suunnitelma perustuu tähän.
https://www.youtube.com/watch?v=Y9TviIuXPSE
senkun kansalaiset järjestää. Kojuineen ja kynttiöineen sekä tietty yöllinen soihtukulkue suomalaisvastaisuutta vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Minusta hyvä ettei tehdä asiasta mitään numeroa joka vuosi. Sitähän noi iskuja tekevät sekopäät haluaa; jäädä historiaan.
Omaiset muistaa ja myös ehkä haluavatkin muistaa ihan rauhassa, ilman julkisia menoja.
Täysin samaa mieltä. Tietyt poliittiset piirit aikovat tietysti ottaa päivän käsikassarakseen, mikä on minun mielestäni täysin mautonta ja vastenmielistä. Jos haluaa muistaa tapahtumaa, sen voi hyvin tehdä hiljentymällä omassa kodissaan.
Miksei Imatran kaupunki halua noteerata mitenkään 4.12.2016 tapahtumia?
Kyllä terroristi aika hyvin onnistui, kun sai luotua tälläisen poliittisen marssipäivän Turkuun, joka loppukesän tunnelmaa pilaamaan.
Sosialismi tappaa!
Eurooppalaisia pyydettiin orjiksi P-Afrikkaan, kolonialismi lopetti valkoisten orjuuttamisen
Suomeksi
Enkuksi
Suvaitsevaiset oppivat kantapään kautta
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/706651d0-ea3e-4866-bd52-9a355f696efa
Feminisminkin suuri suunnitelma perustuu tähän.
https://www.youtube.com/watch?v=Y9TviIuXPSE
Vierailija kirjoitti:
Minusta hyvä ettei tehdä asiasta mitään numeroa joka vuosi. Sitähän noi iskuja tekevät sekopäät haluaa; jäädä historiaan.
Omaiset muistaa ja myös ehkä haluavatkin muistaa ihan rauhassa, ilman julkisia menoja.
Oletko samaa mieltä, kun kyseessä on Breivikin t-teko? Vai onko se jotenkin eri asia? Lehdet eivät saisi kirjoittaa juttuja tapahtuman vuosipäivänä jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täysin samaa mieltä. Tietyt poliittiset piirit aikovat tietysti ottaa päivän käsikassarakseen, mikä on minun mielestäni täysin mautonta ja vastenmielistä. Jos haluaa muistaa tapahtumaa, sen voi hyvin tehdä hiljentymällä omassa kodissaan.
Pitäisikö toisen maailmansodan muistotilaisuudet myös lopettaa ja holokausti unohtaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitäisikö toisen maailmansodan muistotilaisuudet myös lopettaa ja holokausti unohtaa?
Vertaat näitä?
Vierailija kirjoitti:
Ei olisi itse asiassa ollenkaan huono idea.
Ehkä sitten pitäisi juhlia myös 1.5. 1999 tapahtumia.
https://yle.fi/uutiset/3-5177974
"Seitsemän nuoren ryhmä puukotti ja pahoinpiteli viime vappuna kaikkiaan toistakymmentä ihmistä. Kaikki uhrit olivat satunnaisia ohikulkijoita. Uhreista yksi menehtyi vammoihinsa."
Tekijät olivat kaikki kantasuomalaisia. Motiivi oli kännissä ja läpällä.
Vierailija kirjoitti:
Hyssynhyssyn, jos vaikka unohtuis..
Aika hyvin toimii. Mä en enää muista edes tapahtumapäivämäärääkään. Vaikka muistan muualla tapahtuneen 11.9., vuotta en siitäkään muista, vain 2000-luvun alkupuolen, mutta sen muistan, mitä tein sillä hetkellä, kun kuulin tapahtumasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juutalaiset eivät unohda. Yks tuttu juutalainen kommentoi heti esim. tietynlaisia raitakankaita n*tsien kankaiksi.
Ei anna kyllä hyvää kuvaa marokkolaisista nämä suomenmarokkolaiset. Aina pitäisi muistaa, että edustaa itsensä lisäksi myös omaa kansaansa, halusi tai ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juutalaiset eivät unohda. Yks tuttu juutalainen kommentoi heti esim. tietynlaisia raitakankaita n*tsien kankaiksi.
Täähän on ainoa tapa selvitä hengissä. Muuten jyrätään pois vaikka kokonainen kansa. Tiettyjen tyyppien kanssa ei selvitä ilman sotaa, vaikka toinen osapuoli haluaisi vain rauhanomaista rinnakkaiseloa.