Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyi helvetti! Suurin osa nuorista aikuisista ei puhdista hammasvälejään

Vierailija
15.08.2019 |

"Oral Hammaslääkäreiden teettämän tutkimuksen mukaan* kaikkein vähiten hammasvälejä putsaavat 18–29-vuotiaat nuoret aikuiset. Heistä vain viidesosa puhdistaa hammasvälit säännöllisesti."

Miten näiden rakkauselämän laita? Kiva suudella kun toisen hengitys haisee paskalta

Kommentit (45)

Vierailija
1/45 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä selittää miksi nykyään ei harrasteta niin paljon seksiä kuin ennen?

Vierailija
2/45 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ennenhän joka viides ei harjannut hampaitaan ollenkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/45 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikista miehistä vain puolet pesee hampaansa kahdesti päivässä. Päivittäin lankaavia miehissä todella vähän. Ällöttävää 🤢. En ikinä pussaile treffiseuralaisia tms.

Vierailija
4/45 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eivät kaikki edes harjaa hampaitaan kahdesti päivässä, eikä ainakaan kahta minuuttia vaan nopeasti hutaisten.

T. Alan ammattilainen

Vierailija
5/45 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin hämmästyin, kun kerran kahvihuoneessa tuli juttua hampaidenhoidosta ja kolme reilusti alle kolmikymppistä oikein fiksun oloista ja asiallisen näköistä nuorta kertoi, ettei hammaslangan käyttäminen kuulu heidän tapoihinsa. Yksi (se ainoa naispuolinen) sentään sanoi käyttävänsä kerran parissa viikossa. "Ei sinne hampaiden väliin mitään jää."

Vierailija
6/45 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset nuoret hoitavat hampaitaan todella huonosti. Taas nähdään, kun kommunisti suomessa saa ilmaisen hoidon niin kukaan ei arvosta puupennin vertaa.

Vierailija
7/45 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne hajut pelkästään hampaista tule.

Vierailija
8/45 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen 28v nainen, lankaan hampaat ehkä kerran kuussa. Tiedän ,että hammalankaa täytyisi käyttää usein mutta mun hampaat on niin tiiviit ettei mikään lanka meinaa mennä sinne. Sit se aina menee voimalla alas ja uppoaa syvälle ikeneen.... :s ihan hirveän tuntuista.

Sama kun joku ei tykkää että kynsillä vedetään liitutauluun, toi aiheuttaa mulle samanlaiset kylmätväreet.

Vierailija
9/45 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bella vita kirjoitti:

Suomalaiset nuoret hoitavat hampaitaan todella huonosti. Taas nähdään, kun kommunisti suomessa saa ilmaisen hoidon niin kukaan ei arvosta puupennin vertaa.

Viimeksi sain ilmaisen hammashoidon koulussa, lapsena ja teininä.

Vierailija
10/45 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi suurin osa hammaslangan käyttäjistä käyttää sitä väärin. Vinkki: jos hammaslanka jää jumiin ja sitä pitää kiskoa pois välistä, homma on yhtä tyhjän kanssa!

Vierailija
11/45 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi yök. Kerran kun lankailin ja vanhingossa se lanka kävi tuossa nenän alla, niin kylläpä oli odöörit! Haisi sellainen mätä paska, torin olin silloin pitkään tosi kipeänä, eikä lankaus ollut siellä prioriteettilistan kärjessä. Joka toinen päivä lankaan nykyään.

Vierailija
12/45 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

olen 28v nainen, lankaan hampaat ehkä kerran kuussa. Tiedän ,että hammalankaa täytyisi käyttää usein mutta mun hampaat on niin tiiviit ettei mikään lanka meinaa mennä sinne. Sit se aina menee voimalla alas ja uppoaa syvälle ikeneen.... :s ihan hirveän tuntuista.

Sama kun joku ei tykkää että kynsillä vedetään liitutauluun, toi aiheuttaa mulle samanlaiset kylmätväreet.

Sun hammasvälit on tiiviit koska ne on täynnä hammaskiveä. Käyppä hammaslääkärissä poistattamassa hammaskivi niin kyllä huomaat kuinka helposti hampaiden väliin jää roinaa.

Vierailija
13/45 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa monikulttuuria.

Vierailija
14/45 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

monet eivät ala"välissäkään" käytä mitään hygieniaa..

pst . tuskin se miesasiakas mitään tampooneja ostaa keskikaupungin kauppakeskuksesta siksi että kyyläät sitä ja yrität kaffelikollegan avustuksella urkkia mitä asiakkaan mobiiliruudussa mahdollisesti näkyy.

pst. muuten heitä se kiinalainen parturi pois häiritsemästä siitä kahvilan kulmalta.

Vierailija
15/45 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

yksityisistä organisaatioista tuli kiire julkiseen hammashuoltoon.. 

Vierailija
16/45 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nojaa. Kovimmat tuntemani panomiehet ovat täysin välinpitämättömiä hampaidensa suhteen (harjaavat satunnaisesti, ei lankaa, tupakkaa ja nuuskaa menee paljon)

Vierailija
17/45 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lisäksi suurin osa hammaslangan käyttäjistä käyttää sitä väärin. Vinkki: jos hammaslanka jää jumiin ja sitä pitää kiskoa pois välistä, homma on yhtä tyhjän kanssa!

Jep

Vierailija
18/45 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hammasväliharjat on kätevämpiä käyttää. Niitä saa ihan lähiruokakaupoistakin.

Vierailija
19/45 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikista miehistä vain puolet pesee hampaansa kahdesti päivässä. Päivittäin lankaavia miehissä todella vähän. Ällöttävää 🤢. En ikinä pussaile treffiseuralaisia tms.

Ei kaikki naisetkaan pese tai lankaa. Kävin vähän aikaa sitten treffeillä ja kun istuimme vierekkäin niin haistoin naisen hengityksen. Itse pesen aamuin ja illoin, lankaan joka toinen päivä ja käytän suuvettä. Käytän tavallista hammasharjaa missä kielenpuhdistaja. Mielestäni sähköhammasharja ei puhdista niin hyvin kuin tavallinen. Syön myös 2x päivässä ksylitol purukimia. Mun kokemuksen mukaan niillä vähän likasemmilla miehillä on kuitenkin eniten niitä naisia. Jos ei pääse aamulla suihkuun ja saa hampaita harjattua niin olo on iljettävä eikä herää kunnolla.

Vierailija
20/45 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vinkkisi on aika hyödytön kun et kerro miten ko. tilanteen voi välttää.