Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuka on palstan vanhin? Laita ikäsi, kaikki vanhukset ilmoittautukaa

Vierailija
15.08.2019 |

Löytyykö yli 70 vuotiaita?

Kommentit (53)

Vierailija
41/53 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kohta täytän 89v. Vuoden verran vasta olen kirjoitellut, sain silloin oman tietokoneen pöydälle. Sairaalareissujen aikaan kesällä en lukenut enkä kirjoitellut. Mummo 88v.

Tunnetko kuuluvasi joukkoon tällä palstalla?

Kyllä. Olen moninkertainen äiti, isoäiti ja isoisoäiti. Minulla on paljon kokemusta lapsista ja elämästä ja suruistakin. Tv Mummo 88v.

Oletkin nykyajan mummo. Monet eivät ala enää opettelemaan älykännykän, eikä tietokoneen käyttöä.

Hienoa, että näillä palstoilla on ihmisiä iältään elkein laidasta laitaan. Toivottavasti myös kommentoit, sillä pitkä elämänkokemus on parasta tietotaitoa.[/

Juu meitä nykyajan mummoja on täällä paljon. Käytän tablettiani kaikkiin digitoimintoihin mitä vaan jokapäiväisessä elämässä ihminen tarvitsee. Otan kaikki tarpeelliset heti käyttöön, kun ne alkaa toimimaan moiteettomasti. Esim, vakuutusasiat, labrat, ajanvaraukset, matkojen tilaukset, netti tilaukset, lehtien lukeminen, e-kirjat, äänikirjat, oma vero, siis jotain mainitakseni. Ikää minulla vasta 78v.

Äitini on saman ikäinen, kuin sinä ja hän kyllä jo työelämässään kymmeniä vuosia käytti tietokonetta. Minäkin jo 80-luvulta asti olen tehnyt töitä tietokoneella, joskin tietysti internetti on vähän tuoreempi juttu.

Vierailija
42/53 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kohta täytän 89v. Vuoden verran vasta olen kirjoitellut, sain silloin oman tietokoneen pöydälle. Sairaalareissujen aikaan kesällä en lukenut enkä kirjoitellut. Mummo 88v.

Kyllä. Olen moninkertainen äiti, isoäiti ja isoisoäiti. Minulla on paljon kokemusta lapsista ja elämästä ja suruistakin. Tv Mummo 88v.

Oletkin nykyajan mummo. Monet eivät ala enää opettelemaan älykännykän, eikä tietokoneen käyttöä.

Hienoa, että näillä palstoilla on ihmisiä iältään elkein laidasta laitaan. Toivottavasti myös kommentoit, sillä pitkä elämänkokemus on parasta tietotaitoa.[/

Juu meitä nykyajan mummoja on täällä paljon. Käytän tablettiani kaikkiin digitoimintoihin mitä vaan jokapäiväisessä elämässä ihminen tarvitsee. Otan kaikki tarpeelliset heti käyttöön, kun ne alkaa toimimaan moiteettomasti. Esim, vakuutusasiat, labrat, ajanvaraukset, matkojen tilaukset, netti tilaukset, lehtien lukeminen, e-kirjat, äänikirjat, oma vero, siis jotain mainitakseni. Ikää minulla vasta 78v.

Lehden lukeminen digilehtenä on kyllä helppoa, tekstin saa suurennettua, niin näkee hyvin. Eikä tarvitse rollaattorin kanssa mennä postilaatikolle. Ja hintakin on puolet halvempi kuin paperilehtenä. E-kirjoihin minun pitää vielä tarttua! Tv Mummo 88v

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/53 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

50, löysin tänne jotain seitsemän vuotta sitten.

Vierailija
44/53 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hienoa, että näillä palstoilla on ihmisiä iältään elkein laidasta laitaan. Toivottavasti myös kommentoit, sillä pitkä elämänkokemus on parasta tietotaitoa.

Olen ahkera kommentoija, mutta en läheskään aina laita ikääni näkyviin! Kun ihmiset ajattelevat usein, että ikä ja kokemus on vain rasite. Ja että me vanhat olemme vain kuluerä.

Ei keneltäkään vaadita ikää esille, kun/ jos kommentoi. Ei sitä tarvitse sinunkaan kertoa. Suurin osa kirjoittaa vielä anonyymisti, ilman virallista kirjautumista.

Saa nähdä tuleeko kirjautuminen pakolliseksi tulevaisuudessa, hiukan siltä tuntuu.

Vierailija
45/53 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

45 v.

Vierailija
46/53 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ketään 90 v? 88 on vanhin? Sinä 88 mummo olet meilkein Elizabethin ikäinen :) Huippua.

Vierailija
47/53 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

48v ja mukana vuodesta 1998, silloin soiteltiin nettiin vinkuvalla modeemilla ja suurimmat riidat tuli imettämisestä ja reimatec haalareista. Politiikkaa ei juuri puhuttu. Palsta oli auki yötpäivät ja miehiä ei täällä kyllä ollut =)

Vierailija
48/53 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vielä yhtään yli 90-vuotiasta ilmoittautunut

En voi auttaa, olen vasta 87:)

Tiedän pari muutakin ikäluokkani ihmistä, jotka seuraavat palstaa. Naisia ovat. Miehiä en tiedä.

Hauska joskus, kun viisikymppisistä puhutaan täällä maksaläiskäisinä kehäraakkeina. Nuorimmaiseni on tämänikäinen ja elämänsä kunnossa.

Vierailija
49/53 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

74 vuotta tuli juuri täyteen. Minä olen se mummo, joka aina nousee barrikadeille, kun mummoja aiheettomasti tai yleistäen mollataan.

Vierailija
50/53 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

80 v.  ulkosuomalainen ja kiukuttaa kun palsta menee kiinni iltapaivalla. Ennen oli auki lapi vuorokauden ja ihmiset kirjoittivat milloin mistakin pain maapalloa. Sai monenlaista paikallistietoa.

Vierailija
51/53 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

27090v

Vierailija
52/53 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

102 v. täytin viime viikolla :)

Vierailija
53/53 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ollut löytänyt tätä palstaa vielä vuonna 2001, vaikka todellakin ahkerasti olin netissä tuohon aikaan. Mutta joo, kohta sen jälkeen löysin.

N45

p.s. mahtavia nämä 70 - 75-vuotiaat ja sitä vanhemmat tämän ketjun kommentoijat.