Kuka on palstan vanhin? Laita ikäsi, kaikki vanhukset ilmoittautukaa
Kommentit (53)
Yli 70 olen ja osallistun ja luen päivittäin. Välillä ihmettelen ,missä tynnyrissä ihmiset oikein kasvaa, kun kyselevät ihan itsestäänselviä täällä.
Vierailija kirjoitti:
56v enkä taatusti vanhin. Löysin palstan joulukuussa 1998 ja meidät erottaa vain kuolemani tai palstan lopettaminen.
51 v ja löysin palstan 1999
Vierailija kirjoitti:
Kohta täytän 89v. Vuoden verran vasta olen kirjoitellut, sain silloin oman tietokoneen pöydälle. Sairaalareissujen aikaan kesällä en lukenut enkä kirjoitellut. Mummo 88v.
Mitäs tykkäät maailmanmenosta?
N49
Palstaillut vuodesta 1997 kun odotin esikoista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kohta täytän 89v. Vuoden verran vasta olen kirjoitellut, sain silloin oman tietokoneen pöydälle. Sairaalareissujen aikaan kesällä en lukenut enkä kirjoitellut. Mummo 88v.
Tunnetko kuuluvasi joukkoon tällä palstalla?
Kyllä. Olen moninkertainen äiti, isoäiti ja isoisoäiti. Minulla on paljon kokemusta lapsista ja elämästä ja suruistakin. Tv Mummo 88v.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäs tykkäät maailmanmenosta?
Samanlaista kuin ennenkin. Aina ihmisillä on ollut murheita ja iloja, rakkauden nälkää ja suruja. Ei se asia muutu. Itsekkyys on kyllä lisääntynyt. Suren myös lapsia, joista kukaan ei välitä oikeasti, vanhemmat vain elävät oman itsekkään näkemyksensä mukaan. Lapsi tarvitsee vanhempia vain vähän aikaa, mutta se aika on äärettömän tärkeää.
Minä en tiennytkään, että palsta on ollut olemassa jo niinkin kauan kuin ketjussa kerrottiin. Olen eksynyt tänne vasta jokin aika sitten. Itse olen 49.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Olen moninkertainen äiti, isoäiti ja isoisoäiti. Minulla on paljon kokemusta lapsista ja elämästä ja suruistakin. Tv Mummo 88v.
Oletkin nykyajan mummo. Monet eivät ala enää opettelemaan älykännykän, eikä tietokoneen käyttöä.
Hienoa, että näillä palstoilla on ihmisiä iältään elkein laidasta laitaan. Toivottavasti myös kommentoit, sillä pitkä elämänkokemus on parasta tietotaitoa.
Vierailija kirjoitti:
52 (en sentään enää nykyään roiku täällä kuin satunnaisesti, kun on töissä tylsä hetki, joskus toistakymmentä vuotta sitten ollut aktiivinen palstailija)
Täällä toinen! Olin palstalla jo silloin, kun täällä pääasiassa keskusteltiin vauvoista, lapsista ja vähän perhe-elämästä...
Oliko ihan alunperin palstan nimi peräti isien palsta? Muihin keskusteluihin piti kirjautua, mutta siellä oli sana vapaa.
Vierailija kirjoitti:
56v enkä taatusti vanhin. Löysin palstan joulukuussa 1998 ja meidät erottaa vain kuolemani tai palstan lopettaminen.
54v. Ja samoin. Ollaan aloitettu samaan aikaan.
31v ja löysin palstan vuonna 2013. Olen henkinen vanhus.
Olen pian 74v. Löysin palstan nelisen vuotta sitten. Aihe vapaa on todella aihe vapaa ja olen niin kiintynyt palstaan, että käyn päivittäin ainakin kurkkaamassa mitkä ovat puheenaiheet.
Aiemmin kävin silloin tällöin s24 ikäryhmät palstalla, mutta raskasta masentavaa ja liian negatiivista menoa siellä. Joskus käyn edelleen, mutta taso ei ole parantunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletkin nykyajan mummo. Monet eivät ala enää opettelemaan älykännykän, eikä tietokoneen käyttöä.
Hienoa, että näillä palstoilla on ihmisiä iältään elkein laidasta laitaan. Toivottavasti myös kommentoit, sillä pitkä elämänkokemus on parasta tietotaitoa.
Olen ahkera kommentoija, mutta en läheskään aina laita ikääni näkyviin! Kun ihmiset ajattelevat usein, että ikä ja kokemus on vain rasite. Ja että me vanhat olemme vain kuluerä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hienoa, että näillä palstoilla on ihmisiä iältään elkein laidasta laitaan. Toivottavasti myös kommentoit, sillä pitkä elämänkokemus on parasta tietotaitoa.[/Juu meitä nykyajan mummoja on täällä paljon. Käytän tablettiani kaikkiin digitoimintoihin mitä vaan jokapäiväisessä elämässä ihminen tarvitsee. Otan kaikki tarpeelliset heti käyttöön, kun ne alkaa toimimaan moiteettomasti. Esim, vakuutusasiat, labrat, ajanvaraukset, matkojen tilaukset, netti tilaukset, lehtien lukeminen, e-kirjat, äänikirjat, oma vero, siis jotain mainitakseni. Ikää minulla vasta 78v.