Nainen, miten saat orgasmin päällä ollessasi?
Suurin osa naisista ei saa orgasmia yhdynnässä, ei edes päällä ollessaan, vaikka jotkut hehkuttavat sen olevan paras asento orgasmiaan ajatellen.
Kysynkin teiltä naiset, jotka siinä onnistuu (ja nimenomaan päällä ollessaan), miten liikutte, mitä kaikkea teette, jotta se orgasmi siinä asennossa onnistuu. Miten asetutte päälle, oletteko suorana vai nojaudutteko jotenkin? Hoidatteko kädellä klittaa vai hinkkaatteko sitä miestä vasten.
Itselle osunut kohdalle vain yksi, joka sai päällä ollessaan. Kyyti oli kyllä niin rajua, että aloin pelätä kaluni vahingoittuvan siinä runttaamisessa, tuntui jopa repivältä se hänen panemisensa päälläni, ikään kuin olisi yrittänyt riuhtoa pimpallaan koko vehkeen irti nyhtämällä. Sai jonkinlaisen sarjaorkun, kun meni ihan vauhkoksi lopussa.
Mahdollisimman tarkka kuvaus, jotta muissakin makuuhuoneissa onnistuisi jatkossa saada yhdyntäorgasmi naisille helpommin.
Kommentit (45)
Minä saan kans parhaiten ratsastamalla. Nojaan vähän eteenpäin niin, että peniksen varsi hyväilee g-pistettä ja klitoris hieroutuu miehen häpyä vasten. En rynkytä, vaan rauhallisesti keinuttelen. Mies hyväilee mun rintojani samalla. Saan 2-3 orgasmia yleensä tällä tavalla. Miehellä ei onneksi ole mun alta kiire yhtään mihinkään; sanoi, että mun pilluni tuntuu parhaalta siinä asennossa, ikäänkuin se imisi häntä.
Sain nuorena rakastuneena piiitkän hyvin voimakkaan orgasmin heti (10s) kun nousin aamulla miesystäväni seisovan kyrvän päälle. Nojauduin eteen päin, muna oli syvällä, työnsin pari kertaa häpykumpu klitorisaluetta miestäni vastaan ja sit se alko ja niin siis emätinorgasmi, mies tuli siinä samalla heti.
Niin no nykysin vaan nitkuttelen ees taas, hitaasti tai nopeasti.
Voin kokemuksesta kertoa että kun nainen on päällä ja panee voi nainen saavuttaa huippu tyyydytyksen panemisesta edellä joku kertoo että kun orgasmin jälkeen kunnollla työntää syvään ja kunnolla se tuntuu tosi taivaalliseta tämä on naisen kommentti ja kokemus elikä naisen kannattaa panna päältä tätä meilläkin harrastetaan ja tiedän ne riemun kiljahdukset kun vaimo saa orgasmin.
Jatketaan päältä panoa kirjoitti:
Voin kokemuksesta kertoa että kun nainen on päällä ja panee voi nainen saavuttaa huippu tyyydytyksen panemisesta edellä joku kertoo että kun orgasmin jälkeen kunnollla työntää syvään ja kunnolla se tuntuu tosi taivaalliseta tämä on naisen kommentti ja kokemus elikä naisen kannattaa panna päältä tätä meilläkin harrastetaan ja tiedän ne riemun kiljahdukset kun vaimo saa orgasmin.
Okkei, taas mies joka kertoo miten nainen kiljuu ja nauttii...'''
Kas kun en kuule kovin monen miehen kiljuvan, ainakan tällä, kun VAIMOT kertovat. Hevon kukku.
Onkos miehet kokeilleet muuta keinoa kuin sitä yhdyntää?
Jotain missä pitää yrittää hulluna saada, esmi riippuen katosta ja ihan silloin tällöin vain saada hipaista sitä pillua?
Koekeilkaas! Varmaan VOIMAANNUTTAA miestä! Nam nam.
Ajattelua voi aina kääntää toisinpäinkin...