Nainen, miten saat orgasmin päällä ollessasi?
Suurin osa naisista ei saa orgasmia yhdynnässä, ei edes päällä ollessaan, vaikka jotkut hehkuttavat sen olevan paras asento orgasmiaan ajatellen.
Kysynkin teiltä naiset, jotka siinä onnistuu (ja nimenomaan päällä ollessaan), miten liikutte, mitä kaikkea teette, jotta se orgasmi siinä asennossa onnistuu. Miten asetutte päälle, oletteko suorana vai nojaudutteko jotenkin? Hoidatteko kädellä klittaa vai hinkkaatteko sitä miestä vasten.
Itselle osunut kohdalle vain yksi, joka sai päällä ollessaan. Kyyti oli kyllä niin rajua, että aloin pelätä kaluni vahingoittuvan siinä runttaamisessa, tuntui jopa repivältä se hänen panemisensa päälläni, ikään kuin olisi yrittänyt riuhtoa pimpallaan koko vehkeen irti nyhtämällä. Sai jonkinlaisen sarjaorkun, kun meni ihan vauhkoksi lopussa.
Mahdollisimman tarkka kuvaus, jotta muissakin makuuhuoneissa onnistuisi jatkossa saada yhdyntäorgasmi naisille helpommin.
Kommentit (45)
En pysty olemaan päällä mukavasti, koska huonot polvet, mutta jos mies jaksaa itse liikkua mun alla, niin sitten asento saa molemmat laukeamaan.
Saan orkun aika helposti missä tahansa asennossa aika nopeasti eli alfa 5 min, joissakin asennoissa samalla kädellä klittaa hyväillen.
Päällä ollessa saan jos mies liikkuu myös eli liikuttaa lantiotaan, mieluusti myös saa peppua hyväillä tai suudella rintoja. Jos mies on ihan lahna niin kestää tovin tai en tuu lainkaan. Eri kerroilla on hieman erilaista liikettä meillä molemmilla.
Mitäköhän varten nro 5 on saanu alapeukkua. Onko se jotenkin huono asia kun saa helposti? Ei oo ainakaan meidän parisuhdetta suuremmalti haitannut, että miehellä kestää minua kauemmin tulla.
Liikutan itseäni päällä istuessani eteen-taakse (ei ylös-alas!) ja mies pitää/liikuttaa sormiaan klitallani. Tämä on takuuvarmin/ainoa tapa saada yhdynnässä.
Mulla on vähän kuin siinä ap:n alkuperäisessä kuvauksessa. Olen sellaista poikatyttötyyppiä. Vaadin hirvittävän rynkytyksen,että saan kunnon orgasmin, mutta se onkin sitten menoa. Haittapuolena on se, että jo kolmelta mieheltä on kulli katkennut. En oikein tiedä mitä siinä oikein käy, mutta eipä heistä ole mitään sen yön jälkeen kuulunut. Ei se mitään, kun miehiä riittää. Yhdelle iskin kiimassa kynnet niin syvälle perseeseen, että huusi suoraa huutoa. Ei siitäkään ole mitään kuulunut. N43
Mies sohvalle istumaan, ja siihen ratsaille! Parhaiten tulen edes-takas keinuttamalla, mutta muutkin liikkeet toimivat mainiosti.
Vierailija kirjoitti:
Mies sohvalle istumaan, ja siihen ratsaille! Parhaiten tulen edes-takas keinuttamalla, mutta muutkin liikkeet toimivat mainiosti.
Samalla lailla vaimokin keinutti itselleen orgasmeja sohvalla istuessa. Siitä hyvä, ettei hänen tarvinnut varoa, että meni liian syvälle tai että tökki pahasti.
Sormet käyttöön. En mä missään asennossa saa ilman klitosstimulaatiota. Yhdyntäasennoista vain doggyssä en onnistu saamaan orgasmia millään. Mulla on sellanen vulva, että pitää pystyä puskemaan lantio eteenpäin, jotta saan.
Vierailija kirjoitti:
Sormet käyttöön. En mä missään asennossa saa ilman klitosstimulaatiota. Yhdyntäasennoista vain doggyssä en onnistu saamaan orgasmia millään. Mulla on sellanen vulva, että pitää pystyä puskemaan lantio eteenpäin, jotta saan.
Lisään vielä, että voimakkaimmat orkut saan lähärissä, helpoimmat/nopeimmat miehen alla vatsallani. Jos olen päällä, joutuu näkemään todella paljon vaivaa ja siihen menee kauan aikaa. Ylipäätään mulla kestää tosi kauan saada orgasmi yhdynnässä, niin usein menee kiireessä siihen, että sormetetaan mulle orgasmi yhdynnän jälkeen yhteispelillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samalla lailla vaimokin keinutti itselleen orgasmeja sohvalla istuessa. Siitä hyvä, ettei hänen tarvinnut varoa, että meni liian syvälle tai että tökki pahasti.
Joo, tässä on helppo säädellä syvyyttä. Toisaalta näin ei onnistu ihan pikkunakin kanssa. Sellaisen omaavaa miestä ratsastetaan niin että mies on selinmakuulla.
Vierailija kirjoitti:
Mutta, eihän täällä noin saa sanoa, nousee raivo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta, eihän täällä noin saa sanoa, nousee raivo.
Bring it on. Kysyttiin, vastasin rehellisesti.
Lisättäköön se vielä, että tämä sormilla saaminen on huimaa edistystä, johon aloin kyetä toisen ihmisen seurassa vasta melkein 30-vuotiaana.
Etsimällä olen etsinyt vaginan sisältä sellaisia pisteitä, joista saisi mukavia tuntemuksia. Geet, aat sun muut. En löydä. Siihen tarkoitetuilla seksivälineilläkään.
Lähärissä kun käytän lantionpohjanlihaksiani ja pusken miestä vastaan, tuntuu, että saattaa olla jopa aika lähellä tuleminen ilman sormiakin. Mutta kun se saa miehen aina laukeamaan. Vissiin alkaa puristaa paikat, tai jotakin. No, jatkamme yhteisiä eksploraatioitamme!
Ratsastan aivan kärjellä, miehen pullukka terska hieroo silloin herkintä paikkaa. Samalla mies tai minä hieroo klittaa. Kun orkku koittaa painan itseni aivan munan tyveä vasten ja liikuttelen lantiotani hiljaksiin ja nautin.
Saatteko naiset helpommin perus cowgirlissä vai reversessä? Eli kasvot miehen kasvoihin päin vai selkä miehen kasvoihin päin?
Itse en ole koskaan saanut reversessä (ei sitä paljoa olla tehtykään), ja mietin että se voi johtua miehen kullin käyryydestä. Kaartuu voimakkaasti, ja tuntuu reversessä jotenkin ihan kummalliselta. Mieskin on siitä sanonut, että ei ole yhtään niin hyvä tuntuma reversessä kuin tavallisessa.
Olisi mielenkiintoista kuulla muilta naisilta kommentteja reversestä.
Olettekos kokeilleet niitä klitoriskiihottimia?
Vierailija kirjoitti:
Joo. Ei ollut mun juttu. Puudutti sormi- ja kielikosketukselle (=ne ei stimuloineet sen jälkeen enää riittävästi). Aikani kokeilin ja luovuin niistä kokonaan. Aika äkkiä onneksi palautui tunto.
Tämä taitaa kyllä olla täällä kielletty kommentti?
Mikä on kumma.
Koska ihan yleisesti tunnustetaan se, että jos mies masturboi käyttäen tosi voimakasta puristusta ja voimaa, ei pillu välttämättä tarjoa riittävästi "vastusta", jotta voisi laueta.
Yksilökohtaista varmasti, tuo sormi- ja kielikosketukselle puutuminen oli mun oma kokemus. Hyvä vaan, jos muilla toimii sekä kiihottimet että sormet ja kieli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo. Ei ollut mun juttu. Puudutti sormi- ja kielikosketukselle (=ne ei stimuloineet sen jälkeen enää riittävästi). Aikani kokeilin ja luovuin niistä kokonaan. Aika äkkiä onneksi palautui tunto.
Tämä taitaa kyllä olla täällä kielletty kommentti?
Mikä on kumma.
Koska ihan yleisesti tunnustetaan se, että jos mies masturboi käyttäen tosi voimakasta puristusta ja voimaa, ei pillu välttämättä tarjoa riittävästi "vastusta", jotta voisi laueta.
Yksilökohtaista varmasti, tuo sormi- ja kielikosketukselle puutuminen oli mun oma kokemus. Hyvä vaan, jos muilla toimii sekä kiihottimet että sormet ja kieli.
Jo ei toiminut meilläkään.
Ja joo paljon on kiellettyjä komentteja.
Vierailija kirjoitti:
Itselleni paras on myös päällä. Asetun vain mukavasti istumaan ja penis uppoaa pohjaan saakka. Sitten keinutan eteen ja taakse. Tulee melkein aika. Tärkeää on nimenomaan edestakainen liike, ei ylös-alas, luulisin että se laittaa peniksen kärjen painautumaan sisällä seinämiä vasten ja näin se osuu välillä juuri oikeaan paikkaan.
Meillä pannaan yleensä siten että vaimo on päällä siinä saa nähda ja katsella kun vaimon isot tissit rytmikkäästi tanssii panemisen tahdissa vaimo saa panna hitaammin tai nopeammin ja rytmittää oman makunsa ja tuntemuksensa mukaan omaa panemistaan kunnes saa kokea orgasmin, sen jälkeen vaimo kääntyy seläälleen sen jälkeen saan aloittaa oman panemisen jalat sängyn päätyä vasten saa hyvän vasteen kunnon panemiselle ja saa kokea miten peniksen päätä ikäänkuin polttaisi ja lopuksi loppukiri että saakokea laukeemisen ihanuuden mikä huipentuu siemensyöksyyn näin meillä pannaan ja kumpikin saa voimakkaan orgasmin ja tulee tyydytetyksi seksistä aina uudestaan yleesä pari kertaa viikossa.
Vierailija kirjoitti:
Olen yrittänyt kaikkea päällä ollessani enkä saa orgasmia siten pelkässä yhdynnässä. Siis molemmin päin keinumalla, pomppimalla, pumppaamalla, supistelemalla, hitaasti ja nopeasti - kokeiltu on. Sitten saan orgasmin kuitenkin lähetyssaarnaajassa. Uskon, että se johtuu siitä, että kiihotun silloin kaikista eniten. Kun olen itse päällä niin en kiihotu laukeamiseen asti vaikka nautin kyllä todellakin. Minua kiihottaa jotenkin erityisesti mitä enemmän mies on puikoissa ja saan orgasmeja lähärivariaatioissa ja käsi/suuseksissä. Ehkä sitten vielä joskus päälläkin olessani.
Vibralla voisi ehkä myös saada päällä ollessa, se on hankintalistalla. Jostain syystä mulla ei ole ollut siihen hirveää mielenkiintoa koska sitä ei voi kuitenkaan hallita ihan yhtä hyvin kuin minä tai mies sormia ja se voi kai olla vähän aggressiivinen siinä mielessä. Pitää hankkia kai sitten joku luxus-laite valmiiksi, voisi sitä kuitenkin kokeilla. :)
Ehdotus päällä olemiseen. Hankkikaa hyvä värisevä, ladattava penisrengas, ei mitään kympin halparoskaa. Kun se on klitorista vasten värisemässä päällä ollessa ja mies sisällä, voit hieroa siihen itse juuri sitä kohtaa joka tuntuu parhaalta. Eräs aivan ihana keski-ikäinen, tosi eroottinen ja halukas, ratsussa taitava nainen sanoi minulle, että nyt se on juuri "kohteessa" :) Ja sillä hän sai upean kiihottavan voihkinnan kanssa orgasmin. Ilman sitä hän ei yhdynnässä tule. Tarvitaan värinää, kieltä tai sormia orgasmiin. Se värinä sitä paitsi tuntuu minusta ainakin ihanalta kalun juuressa.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä asento orgasmia ajatellen on juurikin nainen päällä, siis itselleni. Tosin itse saan lähes missä tahansa asennossa, kunhan seksi ei ole hirveää rynkyttämistä.
Itse olen päällä eteen nojautuneena ja liikun hyvin pientä liikettä tehden. Näin klitta hankautuu miestä vasten ja on takuuvarma orgasmi. Jos haluan pitkittää hommaa tässä asennossa, niin sitten voin liikkua hieman peppua nostellen. Tässä syytä olla varuillaan, ettei käy miehelle ikävästi!
Olisi kivaa kokea tuo. Oma mies on se joka vei neitsyyteni enkä ole muita peniksiä kokenut, ja hänellä on niin iso, etten voi ottaa sitä kokonaan sisään. Yhdynnässä klitorikseni ei siis saa mitään stimulaatiota, missään asennossa. 10 senttiä ja venyy joo, mutta ei riittävästi. Ei yksinkertaisesti mahdu, ja jos yrittää liian kovasti, tulee vain sietämätön kipu. On kyllä huomattavan iso. Mietin toisinaan millaista olisi olla yhdynnässä sellaisen kanssa joka voisi työntyä ihan kokonaan sisään, voisi avautua ihan uusi nautinnon maailma... Pidän yhdyntää nyt aika tylsänä.
Itselleni paras on myös päällä. Asetun vain mukavasti istumaan ja penis uppoaa pohjaan saakka. Sitten keinutan eteen ja taakse. Tulee melkein aika. Tärkeää on nimenomaan edestakainen liike, ei ylös-alas, luulisin että se laittaa peniksen kärjen painautumaan sisällä seinämiä vasten ja näin se osuu välillä juuri oikeaan paikkaan.
Oma orgasmini ei kylläkään vaadi mitään reuhtomista, hidas tahti on jopa parempi.