Onko 45+ miehellä oikeasti varaa laittaa deittisovelluksessa haku 18 - 28 vuotiaisiin?
Kommentit (221)
Vierailija kirjoitti:
Kertoo miehen asenteesta sen, ettei ole kriittinen itsensä suhteen. Kuvittelee, etteivät miehet vanhene, vaikka miehillä on enemmän sairauksia ja ylipainoa. Paljon liikkuvat vanhat miehet taas ovat usein kuivakkaita rimpuloita, vaikka luulevat olevansa seksikkäitä. Ovat melkein pahempia kuin hiukan ylipainoiset. Lisäksi nykyisin tiedetään, että yli 40-vuotiaita siittiöitä kannattaa välttää, jos terveen lapsen haluaa. Lisäksi naisia on vähemmän kuin miehiä. Kun huomasin miesten ikähaarukat, päätin etten vastaakenelkekään minua edes päivää vanhemmalle. Löytyi nopeasti 3 vuotta nuorempi mies. Ja naisille tiedoksi. Jos mies etsii, se ei tarkoita että hän löytää.
Juuri näin! Vanhojen miesten perimä on huonoa. Kyllä ikä näkyy miehissäkin eikä urheilu sitä kompensoi. Vanhat maratoonari/pyöräilijämiehet näyttävät kuivettuneilta oravilta, vaikka luulevat olevansa nuorekkaita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
vetreämunallinen kirjoitti:
Vanha mies-fiksaatio tuntuu olevan nuorten keskuudessa yllättävän yleistä, mikä johtunee repaleisista lapsuuksista. Tosin harvempi vanhempi mies kelpaa nuorille naisille, mutta kuitenkin komeat ja varakkaat kelpaa kaikille. Toisaalta harva nainen on kovinkaan hehkeä enää nelikymppisenä, joten nuorempia hakevia miehiä on helppo ymmärtää, vaikka toiveikkaaksi tavoitteluksi se vain jääkin.
Itse suosin vähintään kymmenen vuotta nuorempia naisia pariutumisessa, joten tiedän mistä puhun! Lisäksi olen mensan jäsen.
Samanikäinen mies on aina ikäistään naista vanhemman näköinen.
Ei ainakaan pidä paikkaansa menopaussin jälkeen, ellei ole jotain hormonikorvauksia ja/tai kauneusgirurgiaa ynnä pakkelia.
Ettekö te miehet oikeasti näe itseänne realistisesti. Miehillä suuri romahdus tapahtuu 55-vuotiaana. Ja tottakai naisena käyttäisin ilman muuta hormonikorvaushoitoa, jos tarvitsen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vanha mies-fiksaatio tuntuu olevan nuorten keskuudessa yllättävän yleistä, mikä johtunee repaleisista lapsuuksista. Tosin harvempi vanhempi mies kelpaa nuorille naisille, mutta kuitenkin komeat ja varakkaat kelpaa kaikille. Toisaalta harva nainen on kovinkaan hehkeä enää nelikymppisenä, joten nuorempia hakevia miehiä on helppo ymmärtää, vaikka toiveikkaaksi tavoitteluksi se vain jääkin.
Itse suosin vähintään kymmenen vuotta nuorempia naisia pariutumisessa, joten tiedän mistä puhun! Lisäksi olen mensan jäsen.
Samanikäinen mies on aina ikäistään naista vanhemman näköinen.
Ei ainakaan pidä paikkaansa menopaussin jälkeen, ellei ole jotain hormonikorvauksia ja/tai kauneusgirurgiaa ynnä pakkelia.
Ettekö te miehet oikeasti näe itseänne realistisesti. Miehillä suuri romahdus tapahtuu 55-vuotiaana. Ja tottakai naisena käyttäisin ilman muuta hormonikorvaushoitoa, jos tarvitsen.
Ihan sama mitä näen. Jos saan 20 vuotta nuorempia kauniita naisia niin en näe syytä lopettaa näiden isksemistä niin kauan kuin naiset kiinnostuvat
Jos on ällö kaljamahainen, harvahampainen, ryppyinen äijä joka hakee noin nuorta niin iso HYI!
Haihattelijoita. Pihalla parisuhteista, mutta jos on maksukykyä niin voi saada.
Vierailija kirjoitti:
Jos on ällö kaljamahainen, harvahampainen, ryppyinen äijä joka hakee noin nuorta niin iso HYI!
Meillä 45 plus ikäisillä esimerkiksi ruisleivän syönti ei onnistu kun ei ole omia hampaita yleensä enää suussa tai vain harvassa.
Vierailija kirjoitti:
En pysty edes kuvittelemaan minkälainen 18 v rupeaisi seurustelemaan 45-vuotiaan kanssa. Kun muistelen omia kavereitani absurdi ajatus. Oman isän ikäisiä ei oikein edes laskettu miehiksi. Jotain vakavia mielenterveysongelmia sellaisessa olisi takana. Mutta ehkä mies sitten hyväksyisi minkä tahansa mt-ongelman päästäkseen sänkyyn tällaisen kanssa ja olisi surutta valmis hyväksikäyttämään nuorta.
Ja haluaisi vielä olla sängyssä tällaisen täysin kokemattoman lapsen kanssa. Tälle ilmiöllehän on sanakin olemassa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa, vaikea sanoa. Meillä on 17 vuoden ikäero, mutta tapasimmekin ihan normaalissa elämässä, emme deittisovelluksessa.
Olitteko varattuja?
Emme, ihan sinkkuja olimme kumpikin.
-3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En keksi yhtäkään syytä miksi haluaisin vanhan miehen. En välttämättä haluaisi miestä ollenkaan. Jotkut naiset voivat kiinnostua toki, osa hyväksikäyttömielessä. En vaan ymmärrä mitä näiden miesten päässä liikkuu.
N23
No siis kaikki naisethan eivät ole lättäpilluja kuten sinä. Mutta jos sua ja sun lesbokavereita kiinnostaa kimppakiva minun (mies 56v) kanssa, niin kirjoittele. Hekumoidaan yhdessä !
Eiks je ?
Tässä on muuten niin junttikirjoitus kuin vain voi olla. Kuvittelen ruman, hiukan vähälahjaisen matalasti koulutetun tyypin tekstin kirjoittajaksi.
Ja kuitenkin halusit hänen tekstilleen mahdollisimman laajaa julkisuutta jakamalla sen edelleen. Miksi?
Vierailija kirjoitti:
Ainakin paremman vaikutuksen tekee, jos on 20-60. Mutta eihän sellaista kannata laittaa, jos oikeasti on kiinnostuut alle 30-vuotiaista vain. Voi vain olla aika pieni osuus niistä 18-28-vuotiaista, joita ei häiritse se, jos mies hakee vain selvästi nuorempia naisia.
Yksikään yli kolmekymppinen ei vastaa ilmoitukseen, jossa on tuollainen ikähaarukka. Miksi nainen, jolla saattaa olla kohta parikymppinen tytär, vastaisi miehelle jota kiinnostaa enemmän tytär kuin äiti?
Edelleen olen sitä mieltä, että pitää laittaa sellaiset ikäkriteerit, minkä ikäistä oikeasti hakee. Muu on oman ja muiden ajan tuhlaamista.
En voisi kuvitella itseäni parisuhteeseen tai sänkyyn huomattavasti vanhemman miehen kanssa. 2 vuotta vanhempi on ehdoton maksimi.
N28
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainakin paremman vaikutuksen tekee, jos on 20-60. Mutta eihän sellaista kannata laittaa, jos oikeasti on kiinnostuut alle 30-vuotiaista vain. Voi vain olla aika pieni osuus niistä 18-28-vuotiaista, joita ei häiritse se, jos mies hakee vain selvästi nuorempia naisia.
Yksikään yli kolmekymppinen ei vastaa ilmoitukseen, jossa on tuollainen ikähaarukka. Miksi nainen, jolla saattaa olla kohta parikymppinen tytär, vastaisi miehelle jota kiinnostaa enemmän tytär kuin äiti?
Edelleen olen sitä mieltä, että pitää laittaa sellaiset ikäkriteerit, minkä ikäistä oikeasti hakee. Muu on oman ja muiden ajan tuhlaamista.
Ja nuorena aloittaneella kuusikymppisellä voisi olla jopa parikymppinen lapsenlapsi. Yksikään nainen ei usko, että mies kiinnostuisi yhtä lailla mummosta, äidistä kuin tyttärestä.
Tunnen ainakin 30 mensalaista, ja voin sanoa käsi sydämellä että se ei useinkaan ole miehelle mikään laatusuositus. Joukossa on aivan järkyttävän hirveitä sosiaalirajoitteisia ätmejä joskin myös niitä tavallisia. Jollain lailla urpot ovat ehkä suuremmassa osassa kuin normiväestössä.
Unohdit myös tärkeän seikan eli mies ei parinvalinnassa ole pelkkä objekti ja nainen subjekti. Ja jos nelivitosena ei ole yhtä hehkeä kuin 15 vuotta sitten pätee sama myös miehiin.
Mutta tavoittele ihmeessä:)
Vierailija kirjoitti:
Tunnen ainakin 30 mensalaista, ja voin sanoa käsi sydämellä että se ei useinkaan ole miehelle mikään laatusuositus. Joukossa on aivan järkyttävän hirveitä sosiaalirajoitteisia ätmejä joskin myös niitä tavallisia. Jollain lailla urpot ovat ehkä suuremmassa osassa kuin normiväestössä.
Unohdit myös tärkeän seikan eli mies ei parinvalinnassa ole pelkkä objekti ja nainen subjekti. Ja jos nelivitosena ei ole yhtä hehkeä kuin 15 vuotta sitten pätee sama myös miehiin.
Mutta tavoittele ihmeessä:)
Eikun siis mies subjekti ja nainen objekti, sori :)
Vierailija kirjoitti:
En voisi kuvitella itseäni parisuhteeseen tai sänkyyn huomattavasti vanhemman miehen kanssa. 2 vuotta vanhempi on ehdoton maksimi.
N28
Tuntuu oudon rajoittuneelta. Itse huomasin kolmeakymppiä lähestyessäni, kuinka iällä ei ole aikuisena mitään merkitystä, vuosikymmenilläkään. Useimmat ystäväni ovatkin huomattavasti vanhempia, myös kumppanit pääsääntöisesti.
No vanhempana naisena täytyy todeta, etten huolisi itseäni kymmentä vuotta vanhempaa hampaatonta , köpöttävää pappaa. Mieluummin yksin ja hampaat suussa ja muutenkin kunnossa. Olen juuri lopettanut parisuhteen 15 vuotta nuoremman kanssa (kesti myös 15v) enkä paljon vanhempaa vastakaan huoli, kun ei ole mitään yhteistä.
Vierailija kirjoitti:
Olihan se testattu.
Komea mies sai vaan enemmän mätchejä kun ikä ruuvattiin ylös. Myös nuorilta, eli se ei johtunut pelkästään siitä että vanhempia naisia alkoi kiinnostamaan.
Tavis mies ei saanut mätchejä. Ihan sama mikä iäksi laitettiin.
Tuleeko sinulle ihan oikeasti yllätyksenä ulkonäön vaikutus ihmisen kiinnostavuuteen? Ihan sama juttu kaunottaren ja tavisnaisen kohdalla.
Vierailija kirjoitti:
No siinä ei ole mitään ihmeellistä että 28v nainen hakee 30-40v miestä. Se on ennemminkin normi.
No ei se nyt tilastojen mukaan mikään normi ole. Tilastojen mukaan suurin osa on suhteessa suunnilleen samanikäisen kanssa. Toki aina on jotain sellaisia, joilla on ikäerofetissi suuntaan tai toiseen, mutta kyllä se harvinaisempaa on, että joku haluaisi nimenomaan itseään vanhemman kumppanin. Useimmiten niilläkin, joilla ikäeroa on vaikka 5-10 vuotta, ovat sellaisia, joilla se ikäero on sattumalta. Esim. niin, että ovat molemmat vähän persoonallisia ja (ihan vaikka positiivisessakin mielessä) erikoisia tyyppejä, jolloin niitä samanhenkisiä vaan löytyy harvemmin, ja silloin saattaa olla niin, että se ainoa sopiva sattuu olemaan vähän eri-ikäinen. Aika harva nimenomaan etsii vanhempaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos on selvästi nuorempi ja kiinnostunut vanhemmasta miehestä, niin tuskin silloin haittaa että mies tykkää nuoremmista
Mua haittaa. Kiinnostun kypsistä miehistä, joita nuoria jahtaavat harvemmin ovat.
Jos on selvästi nuorempi ja kiinnostunut vanhemmasta miehestä, niin tuskin silloin haittaa että mies tykkää nuoremmista