Onko 45+ miehellä oikeasti varaa laittaa deittisovelluksessa haku 18 - 28 vuotiaisiin?
Kommentit (221)
Vierailija kirjoitti:
Jaa, vaikea sanoa. Meillä on 17 vuoden ikäero, mutta tapasimmekin ihan normaalissa elämässä, emme deittisovelluksessa.
Olitteko varattuja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En keksi yhtäkään syytä miksi haluaisin vanhan miehen. En välttämättä haluaisi miestä ollenkaan. Jotkut naiset voivat kiinnostua toki, osa hyväksikäyttömielessä. En vaan ymmärrä mitä näiden miesten päässä liikkuu.
N23
No siis kaikki naisethan eivät ole lättäpilluja kuten sinä. Mutta jos sua ja sun lesbokavereita kiinnostaa kimppakiva minun (mies 56v) kanssa, niin kirjoittele. Hekumoidaan yhdessä !
Eiks je ?
Tässä on muuten niin junttikirjoitus kuin vain voi olla. Kuvittelen ruman, hiukan vähälahjaisen matalasti koulutetun tyypin tekstin kirjoittajaksi.
Saahan sinne laittaa mitä vaan haluaa. Paitsi tietysti Suomessa suojaikäraja on 16v.
Tosin voi käydä niin että yhä on vain oma käsi parasta mitä saa...
No ainakin tinderissä jotkut miehet ovat laittaneet iäksi 35 vaikka oikea ikä on joku 45, eli ei niille sillä alustalla ainakaan taida sataa nuorempia matcheja. Tykkään kyllä itsekin joistain charmanteista keski-ikäisistä miehistä mutta nuorempaakin seuraa on tarjolla niin ei tarvitse setiä hakra. Sokerideitit on sitten asia erikseen, niissähän vanhemmilla miehillä on varaa, jos on varaa.
Ei mitään hätää. Tämäkin komea tosimies löysi rakkautta.
https://i.pinimg.com/736x/9d/d7/3d/9dd73d1710335f60acece7b794d58cfc--fu…
vetreämunallinen kirjoitti:
Vanha mies-fiksaatio tuntuu olevan nuorten keskuudessa yllättävän yleistä, mikä johtunee repaleisista lapsuuksista. Tosin harvempi vanhempi mies kelpaa nuorille naisille, mutta kuitenkin komeat ja varakkaat kelpaa kaikille. Toisaalta harva nainen on kovinkaan hehkeä enää nelikymppisenä, joten nuorempia hakevia miehiä on helppo ymmärtää, vaikka toiveikkaaksi tavoitteluksi se vain jääkin.
Itse suosin vähintään kymmenen vuotta nuorempia naisia pariutumisessa, joten tiedän mistä puhun! Lisäksi olen mensan jäsen.
Samanikäinen mies on aina ikäistään naista vanhemman näköinen.
Vierailija kirjoitti:
Vanha mies-fiksaatio tuntuu olevan nuorten keskuudessa yllättävän yleistä, mikä johtunee repaleisista lapsuuksista. Tosin harvempi vanhempi mies kelpaa nuorille naisille, mutta kuitenkin komeat ja varakkaat kelpaa kaikille. Toisaalta harva nainen on kovinkaan hehkeä enää nelikymppisenä, joten nuorempia hakevia miehiä on helppo ymmärtää, vaikka toiveikkaaksi tavoitteluksi se vain jääkin.
Itse suosin vähintään kymmenen vuotta nuorempia naisia pariutumisessa, joten tiedän mistä puhun! Lisäksi olen mensan jäsen.
Paitsi että tilanne on juuri päinvastoin. Tilanne vain kärjistyy sen jälkeen, kun nainen ylittää 30v iän.
Vierailija kirjoitti:
Ei ainakaan pidä paikkaansa menopaussin jälkeen, ellei ole jotain hormonikorvauksia ja/tai kauneusgirurgiaa ynnä pakkelia.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä onko, mutta silti enemmän sääntö kuin poikkeus. Minä 39 vee olen useimmille nelivitosille jo liian lahoa kamaa. Kai ne sitten mieluummin hellivät nyrkkikyllikkiä lopun elämäänsä.
No miehet alkavat hiljalleen ymmärtää onanoinnin salaisuudet ja sen, että parhaimmillaan ne kelpaavat siementämään naisen jonka jälkeen heidät pistetään pihalle ja kuukausilaskutus lähtee juoksemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En keksi yhtäkään syytä miksi haluaisin vanhan miehen. En välttämättä haluaisi miestä ollenkaan. Jotkut naiset voivat kiinnostua toki, osa hyväksikäyttömielessä. En vaan ymmärrä mitä näiden miesten päässä liikkuu.
N23
No siis kaikki naisethan eivät ole lättäpilluja kuten sinä. Mutta jos sua ja sun lesbokavereita kiinnostaa kimppakiva minun (mies 56v) kanssa, niin kirjoittele. Hekumoidaan yhdessä !
Eiks je ?
Tässä on muuten niin junttikirjoitus kuin vain voi olla. Kuvittelen ruman, hiukan vähälahjaisen matalasti koulutetun tyypin tekstin kirjoittajaksi.
No peruskoulussa oleva on varsin matalasti koulutettu
Ainakin paremman vaikutuksen tekee, jos on 20-60. Mutta eihän sellaista kannata laittaa, jos oikeasti on kiinnostuut alle 30-vuotiaista vain. Voi vain olla aika pieni osuus niistä 18-28-vuotiaista, joita ei häiritse se, jos mies hakee vain selvästi nuorempia naisia.
Ei kai sellaiseen kukaan vastaa. Huomasin itse muutama vuosi sitten yhden silloin 28v naisen deitti-ilmoituksen jossa haki 30-40v miestä. Olkoonkin että vaikka siihen ikähaarukkaan mahduin, niin skippasin kyllä äkkiä niin friikin ilmoituksen joka hakee kumppania ikähaarukalla mihin ei itsekään sovi.
Vierailija kirjoitti:
Ainakin paremman vaikutuksen tekee, jos on 20-60. Mutta eihän sellaista kannata laittaa, jos oikeasti on kiinnostuut alle 30-vuotiaista vain. Voi vain olla aika pieni osuus niistä 18-28-vuotiaista, joita ei häiritse se, jos mies hakee vain selvästi nuorempia naisia.
No tuskin vanhempi mies tarviikaan enempää kuin yhden nuoren naisen. Kummasti noita nuoria naisia riittää iäkkäämmillekin menestyneille miehille.
Johnny Depp
Orlando Bloom
Daniel Day-Lewis
Michael Phelps
Benedict Cumberbatch,sitten vanhana, nyt on nuori, mutta sen näköinen, että on komea viisikymppisenäkin
Muilla ei ole varaa
Jos on mies rikas tai julkkis, niin silloin kyllä joo.
Vierailija kirjoitti:
Niinpä tietenkin! Ja naiset peukuttaa.
Kyllä ootte lutusia.
Vierailija kirjoitti:
Ei kai sellaiseen kukaan vastaa. Huomasin itse muutama vuosi sitten yhden silloin 28v naisen deitti-ilmoituksen jossa haki 30-40v miestä. Olkoonkin että vaikka siihen ikähaarukkaan mahduin, niin skippasin kyllä äkkiä niin friikin ilmoituksen joka hakee kumppania ikähaarukalla mihin ei itsekään sovi.
No siinä ei ole mitään ihmeellistä että 28v nainen hakee 30-40v miestä. Se on ennemminkin normi.
Naapurissa asuu pariskunta, jossa mies on 53v nyt, ja vaimonsa 35v. Ovat olleet yhdessä kohta kymmenen vuotta, ja ainakin ulospäin kaikki näyttää onnelliselta.
Mitä olen seurannut, niin molemmilla on toisiaan kohtaan arvostusta ja rakastava katse kumppaniin.
Serkkuni, nainen 46v, puolestaan on suhteessa 33v miehen kanssa. Ovat olleet yhdessä pari vuotta, ja heilläkin tuntuu menevän ihan hyvin.
Ihan yhtälailla tuntuu naiset ja miehet löytävän noita nuorempia puolisoita elämänkumppanikseen. Ja hyvähän se vaan on.
Minulla ja miehelläni ei tosin ole kuin 2 vuotta ikäeroa, mutta se onkin meille toimiva juttu.